FruKG Skrevet 5. februar 2017 #21 Skrevet 5. februar 2017 På 2/3/2017 den 22.08, Tsiligup skrev: Jeg vil regne med at ganske mange jenter har fått spruten i ansiktet en eller annen gang. Men hvor ofte skjer dette med deres faste partner? En gang per uke? En gang per måned? Hver 10. utløsning? Eller skjer det når typen/mannen/gubben har vært ekstra snill og for eksempel vasket hele huset mens du har ligget og solt deg? Jeg fører ikke akkurat statstikk. Både han og jeg liker godt at han kommer i fitta eller munnen min, men når jeg har sex med andre så vil han gjerne se at de spruter i ansiktet eller i fitta mi. Det er jo utrolig deilig å ha flere som står rundt meg og spruter utover ansiktet mitt. Jeg gjør det bare fordi JEG har lyst, ikke for å belønne noen andre enn meg selv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #23 Skrevet 5. februar 2017 Aldri. Jeg har ofte jævlig lyst, men så begynner jeg tenke på alt griset det blir utav det. Og den dårlige samvittigheten jeg umiddelbart får etter å ha lagt fra meg den mest motbydelige guffen man kan tenke seg i fjeset til min kjære. Anonymkode: 652c2...58d 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #24 Skrevet 5. februar 2017 Aldri, ikke noe noen av oss tenner på. Han har hvertfall aldri spurt. Anonymkode: 54dee...c1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå