X-dresser Skrevet 11. juni 2018 #441 Del Skrevet 11. juni 2018 Har en del trange jeans som jeg av og til bruker når jeg er i humør, men ellers er det mest kjoler og skjørt. Bruker kvinneundertøy ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. juni 2018 #442 Del Skrevet 15. juni 2018 Rød kort kjole i sateng 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. juni 2018 #443 Del Skrevet 22. juni 2018 Hvit knelang kjole med røde blomster og grønne blader 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje123 Skrevet 23. juni 2018 #444 Del Skrevet 23. juni 2018 😘😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. juni 2018 #445 Del Skrevet 29. juni 2018 Bare hjemmekos så en av mine kosekjoler, I dag den gule fotside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. juni 2018 #446 Del Skrevet 29. juni 2018 Nettopp kommet inn fra kveldstur med bikkjene, så har på ei blågrå caprijoggebukse fra Kari Traa, hvit levis tskjorte og en bomullscardigan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. juni 2018 #447 Del Skrevet 29. juni 2018 Trådløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
X-dresser Skrevet 29. juni 2018 #448 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg og en god venninne har prøvd hverandres kjoler i kveld. Ellers har jeg gått med en lang og løs blomsterkjole uten skuldre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. juni 2018 #449 Del Skrevet 29. juni 2018 Blå shorts og sort t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. juli 2018 #450 Del Skrevet 7. juli 2018 Hvit blondekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #451 Del Skrevet 10. juli 2018 På 15.6.2018 den 20.28, LiseTV skrev: Rød kort kjole i sateng ja selvfølgelig gjør du det😂😂😂har du noe annet tørr jeg spørre😂 Anonymkode: 254aa...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #452 Del Skrevet 10. juli 2018 På 7.7.2018 den 4.54, LiseTV skrev: Hvit blondekjole Hvor mange ganger skal du svare på denne tråden,jeg tror du reven mann men fetisj for kjoler Anonymkode: 254aa...008 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. juli 2018 #453 Del Skrevet 10. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger skal du svare på denne tråden,jeg tror du reven mann men fetisj for kjoler Anonymkode: 254aa...008 @LiseTV er TV (=transvistitt) og ikler seg derfor dameklær selv om han er mann. Om han også er TG (=Transgender) eller TS (=Transsexuell) vet jeg ikke, og beklager om jeg bruker feil kjønn på deg over her. Men hvorfor skal ikke @LiseTV få svare så mye han vil? Er det ikke herlig med mennesker så tør å være seg selv, selv om det ikke er din/min greie. Det skader hverken deg eller meg at det postes i tråden her, og hva er forskjellen på utallige kjolebeskrivelser målt opp mot telling eller ordleker.? Bedre med glade og positive mennesker ( @LiseTV) enn misfornøyde gledesdrepere. Synes bare slike kommentarer er så unødvendige. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. juli 2018 #454 Del Skrevet 11. juli 2018 13 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @LiseTV er TV (=transvistitt) og ikler seg derfor dameklær selv om han er mann. Om han også er TG (=Transgender) eller TS (=Transsexuell) vet jeg ikke, og beklager om jeg bruker feil kjønn på deg over her. Men hvorfor skal ikke @LiseTV få svare så mye han vil? Er det ikke herlig med mennesker så tør å være seg selv, selv om det ikke er din/min greie. Det skader hverken deg eller meg at det postes i tråden her, og hva er forskjellen på utallige kjolebeskrivelser målt opp mot telling eller ordleker.? Bedre med glade og positive mennesker ( @LiseTV) enn misfornøyde gledesdrepere. Synes bare slike kommentarer er så unødvendige. Takk. Jeg bruker kjoler fordi jeg liker å ha på kjoler og føler meg vel i dem.Nå som det er ferie og varmt nok bruker jeg bare kjoler. Noen som føler seg støtt av det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. juli 2018 #455 Del Skrevet 13. juli 2018 Har på en sort kjole med blomster mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #456 Del Skrevet 13. juli 2018 Lyse slite skinny jeans og løs svart singlet, hjemmekveld på sofaen Anonymkode: 58b8d...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 13. juli 2018 #457 Del Skrevet 13. juli 2018 Lys gammelrosa sommerkjole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #458 Del Skrevet 13. juli 2018 Tampong Anonymkode: 4c312...a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. august 2018 #459 Del Skrevet 3. august 2018 På 10.7.2018 den 14.39, Dr. A. Kula skrev: @LiseTV er TV (=transvistitt) og ikler seg derfor dameklær selv om han er mann. Om han også er TG (=Transgender) eller TS (=Transsexuell) vet jeg ikke, og beklager om jeg bruker feil kjønn på deg over her. Men hvorfor skal ikke @LiseTV få svare så mye han vil? Er det ikke herlig med mennesker så tør å være seg selv, selv om det ikke er din/min greie. Det skader hverken deg eller meg at det postes i tråden her, og hva er forskjellen på utallige kjolebeskrivelser målt opp mot telling eller ordleker.? Bedre med glade og positive mennesker ( @LiseTV) enn misfornøyde gledesdrepere. Synes bare slike kommentarer er så unødvendige. Ikke kall meg han, men hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. august 2018 #460 Del Skrevet 3. august 2018 Sort knelang kjole med trykk av blader og roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå