Gå til innhold

Fitta mi skal knulles i kveld.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er ei jente på 20 som er lei å være jomfru. I kveld skal jeg ut på byen, og finne en mann for kvelden som skal knulle fitta mi. Har snart drukket ett glass vin, og planlegger å drikke 2-3 til før jeg drar ut. :-)

Noen som kan gi meg tips hvordan jeg går frem i kveld uten å virke slutty?

Anonymkode: 01dbf...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på deg dette

Bilderesultat for utfordrende kledd

Anonymkode: 87f2c...eb4

• Liker 1
Skrevet

Runketråd.

Anonymkode: 070a9...54b

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann. Jeg er ei jente på 20 som er lei å være jomfru. I kveld skal jeg ut på byen, og finne en mann for kvelden som skal knulle fitta mi. Har snart drukket ett glass vin, og planlegger å drikke 2-3 til før jeg drar ut. :-)

Noen som kan gi meg tips hvordan jeg går frem i kveld uten å virke slutty?

Lykke til. Og du, ingen overgrepstråd i morgen fordi du ikke husker noe, ok?

Anonymkode: e4490...33e

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til. Og du, ingen overgrepstråd i morgen fordi du ikke husker noe, ok?

Anonymkode: e4490...33e

Eller overgripertråd fordi du har giret deg til tulling. Ingen skriver slike tråder, TS, uten å være sær deluxe. 

Anonymkode: 11d21...952

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke være slutty? Det virker hver gang jeg går ut og vil at fitta mi skal knulles som du sier ;) 

• Liker 3
Skrevet

Lykke til, kanskje du møter meg ;)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller overgripertråd fordi du har giret deg til tulling. Ingen skriver slike tråder, TS, uten å være sær deluxe. 

Anonymkode: 11d21...952

Det er jo en mann som har startet denne tråden, det sier seg jo selv.

Anonymkode: 070a9...54b

• Liker 6
Skrevet

Kg bør seriøst utestenge brukere som skriver så elendig og nedsettende om kvinnekjønn.

Gjest canacas
Skrevet

Du trenger ikke være slutty, men det hjelper å være direkte. Ser du en du kunne tenkt deg så må du tørre å bare spørre rett ut. Det har i alle fall funket for meg.

Skrevet

Begynner på det tredje glasset nå. :-) Har aller helst lyst å bli knullet av en erfaren eldre mann i kveld. 40-50 år. Hvor finner man de kjekkeste av den sorten ute i Oslos uteliv? Konkret utested

ts

Skrevet

Mvh mann med ene hånden plantet i skrittet.

Anonymkode: fbb25...bd7

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Håper du møter kompisen min da. Han trenger litt fitte i kveld. Han ser litt ut som Ed Sheeran. 

Jeg holder meg hjemme i kveld. Så dumt vi ikke kan møtes. Skal ha et lite sexparty her. Kommer 5 stk. Pluss meg. Du kan gjerne komme altså. Kunne hatt deg som sex slave.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner på det tredje glasset nå. :-) Har aller helst lyst å bli knullet av en erfaren eldre mann i kveld. 40-50 år. Hvor finner man de kjekkeste av den sorten ute i Oslos uteliv? Konkret utested

ts

Hvorfor tror ikke jeg helt på denne tråden og spes på dette innlegget?

Anonymkode: f1f63...18f

• Liker 4
Skrevet

Tror heller at dette er en litt eldre kvinne som er litt kåt og prøver å bli mer kåt av tråden hun har startet. :laugh:

Skrevet

eller kanskje en mann:laugh:

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Bilde, ellers tror ingen på deg.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg tror på ts! 

Så er jeg dessverre litt lettlurt også:sjokkbla:

Skrevet

Seriøst, hvor dum går det an å bli som lager en slik tråd?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...