AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg svetter så mye rundt lysken og underlivet. Det lukter ikke noe godt og det setter lukt i truse og bukser. Føler alle lukter det på meg. Det er ikke BV eller ubalanse i ph, det har jeg sjekket flere ganger. Det er rett og slett bare svette Er det noen som har opplevdt det samme? Jeg vasker meg hver dag med klut men prøver å ikke bruke såpe hele tiden. Anonymkode: d625b...d34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Da kan jeg glede deg med at Vita snart begynner å selge deo DOC-underlivsdeo👍🏻🙌🏻 Anonymkode: 626a1...130
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Du vet du kan bruke mild såpe i området rundt underlivet og der håret vokser, bare du er litt forsiktig med slimhinnene? Ellers... Vask undertøy på 60 grader, ikke økoprogram. Du kan prøve å bløte det i eddikvann og gi det en ekstra runde i maskinen nå og da for å bli kvitt inngrodd lukt. Test en hårfjerningsmetode som tar knekken på hårsekkene, hos meg minsker det svette og lukt betraktelig. På veldig varme dager bruker jeg parfymefri antiperspirant i lysken, men er kanskje ikke så lurt å gjøre det hver dag, følg med på om huden blir irritert ihvertfall. Anonymkode: 7ea65...853
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Jeg bruker en spesiell deodorant for svette armene, den inneholder sprit og fungerer knall. Er ofte klam i lyskeområdet og bruker å smøre litt på der også, fungerer fint😃 Anonymkode: 64250...f45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå