Gjest krims Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Vil nødig høres ut som et hypokonder,men jeg er bare nødt til å finne dette ut.Har vært forkjølet i litt over 3 uker nå.De siste dagene har jeg hatt så innmari vondt i høyre side når jeg puster dypt.Akkurat som om jeg har fått en strekk eller noe,men at det er på innsiden(kjenner ikke noe i muskelaturen ved massasje).Akkurat som om det er mellom brystet og skulderbladet. Noen som har tips?
Felicia Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Det høres ut som de smertene jeg har hatt ved bronkitt og/eller lungebetennelse. Sikkert ikke så dumt å ta en tur til legen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Tenkte også på lungebetennelse ja. Men, så er jo ikke jeg lege da.. Iallefall; god bedring.
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Det er de samme symptomene som jeg pleier å han når jeg har lungebetennelse/bronkitt. Du må gå til legen, han må lytte på deg for å fastslå hva det kan være. Hvis det er lungebetennelse bør du ikke gå ubehandlet, ungikk å gå til legen første gang jeg fikk lungebetennelse, endte med dobbelsidig lungebetennelse og jeg slet med etterdønninger i et halvt år. Anbefales ikke.
Gjest krims Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 Takk for alle svar!!Oi,kan det være så alvolig da?Jeg kjenner det også ved noen spesielle bevegelser nemlig.Som når jeg strekker armen opp. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Takk for alle svar!!Oi' date='kan det være så alvolig da?Jeg kjenner det også ved noen spesielle bevegelser nemlig.Som når jeg strekker armen opp. :-?[/quote'] Jepp, den kjenner jeg godt. Kom deg til legen.
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Kan også være så enkelt og uskyldig som muskelsmerter fordi du har hostet unormalt mye (hvis du har det) - "gangsperr" rett og slett, eller brist i et ribbein av samme grunn. Det kan også skje. Men kom deg til legen og bli undersøkt! Lykke til og god bedring!
Gjest krims Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Takk! Ja,jeg får sjekke hva det er kanskje.Ringer legen min imorgen for å høre hva han sier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå