Gå til innhold

Kvinnfolk og nakenbilder

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man mottatt slike bilder igrunnen?  jeg har aldri fått noe sånt,  noe initiativ må det jo være.  Og ingen sender nakenbilder til en som de aldri har hørt om. 

Anonymkode: 1ff5d...a39

Være sosial aktiv hjelper mye på.

1 time siden, End skrev:

Tips: Ordet Noen ( eller Enkelte ) er veldig greit å bruke slik at du ikke driter deg ut hele tiden.

Er det å drite seg ut så trenger jeg faen ikke bekymre meg😂 Folk må jo få tolke det som de vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Være sosial aktiv hjelper mye på.

Er det å drite seg ut så trenger jeg faen ikke bekymre meg😂 Folk må jo få tolke det som de vil.

Hehe ja,  aktiv for å få det,  da bør de heller ikke klage om de får slike bilder. 

En sak har flere sider og det er neppe så uskyldig som de vil ha det til de som klager over å få penisbilder. 

Anonymkode: 1ff5d...a39

Skrevet
1 time siden, Bootyhunter skrev:

Ja det finnes maaaange tullinger av begge kjønn😂 Jeg har til og med fått pikkbilder. Syter ikke. Bare ler. Er jo litt morsomt også selv om det er bilder jeg ikke vil ha.

Jeg har fått inntrykk av at du er dobbeltsporet, jeg. Har jeg misforstått?

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Jeg har fått inntrykk av at du er dobbeltsporet, jeg. Har jeg misforstått?

Hvordan da? 

Skrevet
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hvordan da? 

Jeg mener at du har sex med begge kjønn, at du er bifil. Hvis jeg har misforstått, beklager jeg.

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg mener at du har sex med begge kjønn, at du er bifil. Hvis jeg har misforstått, beklager jeg.

Ikke bifil men biseksuell. Forelsker meg i damer, men kan fint ha sex med begge kjønn ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...