Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 03/02/2017 den 13.58, AnonymBruker skrev:

synes f.eks afrikanske kvinner som er normalvektige, er veldig vakre. Nydelig hudfarge, flott holdning, og ofte veldig god klesstil.

Anonymkode: 76842...829

Jeg vil påstå at afrikanske kvinner er nærmest objektivt mindre pene enn andre raser. Det er bare å ta en titt på damene i svarte rapperes musikkvideoer: de vil jo ha svarte damer med fordi de er svarte selv, men alle damene er enten mulatter eller har unormalt mange europeiske trekk (tynnere nese og lepper, ikke for svart hud, mer typisk europeisk hodefasong).

De fineste afrikanske damene er de som ser mest europeiske ut, til tross for hudfargen. Dette er ikke bare min mening, jeg googlet "beautiful african women" og øverst fikk jeg opp Freema Agyeman (afrikansk og iransk) og Lupita N'yongo (100% afrikansk, men har mindre nese og profilen på hodet er rettere enn de fleste afrikanere). 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2/3/2017 den 14.25, Nøste~ skrev:

Norske jenter og kvinner er en av de peneste i verden.

Det er fordi de har råd til å gjøre seg pene. 

Anonymkode: 43d98...dcc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de har råd til å gjøre seg pene. 

For absolutt alle i Norge har så god råd? Mener du råd til sminke, eller andre ting? Nei, det er nok genetikk det. Sikkert vikingene sin skyld ;)

Anonymkode: ff0ea...79c

Skrevet

Det slår meg ofte at det er fler pene folk i Oslo enn på småsteder. Men det som jeg har tenk mer på er at det er mye fler tynne folk i Oslo enn på småsteder.

Anonymkode: d3cf2...a8a

Skrevet

Bergen

Anonymkode: 1a98e...703

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For absolutt alle i Norge har så god råd? Mener du råd til sminke, eller andre ting? Nei, det er nok genetikk det. Sikkert vikingene sin skyld ;)

Anonymkode: ff0ea...79c

Bedre råd enn andre kvinner. Dere har uansett hvordan du vrir eller vrenger på det, bedre tilgang til kosmetikk og bedre muligheter til å gjøre dere vakre. De med mer penger har råd til operasjoner og hele pakka. I tillegg til at dere har bedre livssituasjon, slik at dere har tid til å utføre veganyoga, mens dere drikker perleekstraktjuice hentet fra The great barrier reef

Skrevet
På 7.2.2017 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Det slår meg ofte at det er fler pene folk i Oslo enn på småsteder. Men det som jeg har tenk mer på er at det er mye fler tynne folk i Oslo enn på småsteder.

Anonymkode: d3cf2...a8a

Mitt inntrykk er at mange i byene er mer forfengelige enn andre steder. Bruker mye mer tid og penger på seg selv (i form av trening, hudpleie, shopping osv). Så de gjør seg penere, selv om de ikke nødvendigvis er det av natur. Det er vel status å se bra ut. Jeg har nylig flyttet fra byen til bygda, og det er befriende lite fokus på sånne ting her. Ikke sikkert andre opplever det på samme måte som meg da;) 

Anonymkode: 2173d...302

Skrevet

Jeg syns at folk er penest i ansiktet.   > :nigo: 

Skrevet

Etter at jeg flyttet nordover ser jeg at det er utrolig mange kjekke menn. De har en egen sjarm også ;)

Mange pene jenter og kvinner også, men de ser ofte litt like ut samme hvor man er i landet.

Jeg synes det er bra at folk er mer opptatt av utseendet i byene jeg. Ikke det at man trenger å være det på en overdrevet måte, men synes det kan bli litt for lite fokus på det på enkelte mindre steder. Jeg blir litt mer inspirert til å kle meg fint og får inspirasjon av andres klær osv. Blir ikke mye inspirert av joggebukser og allværsjakker :P

Anonymkode: 26da9...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...