Gå til innhold

Hvor i Norge er folk penest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bodd mange ulike plasser i Norges land, og har lagt merke til hvor forskjellig folk kan se ut.

Men hvor mener du folk er penest eller mindre pene? Generelt sett altså.

NB! Vennligst ikke skriv om eller post bilder av kjendiser du ikke synest er pene, vil ikke la tråden bli ren mobbing av disse.

Anonymkode: a61ec...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si i de større byene. Og det er nok ikke at de er så mye penere der, men de tar bedre vare på seg selv, kler seg bedre, og sminker seg, fikser håret osv. Jeg har bodd i Oslo størstedelen av livet mitt, så bodd i en bitteliten by og en middels by. Nå bor jeg i den middels byen, men besøker de to andre byene ofte. Og jeg kler meg i kjoler daglig, men bruker minimalt med sminke, og gjør ikke så mye med håret. Og jeg føler meg alltid pyntet da jeg er i den lille byen, der kan man jo møte folk i joggebukse på restaurant. Mens i Oslo føler jeg meg greit nok kledd, men ikke fjong nok. Og i den middels byen passer jeg fint inn.

Anonymkode: cc646...374

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes pene og mindre pene overalt. Hva som er pent, kommer jo an på øyet som ser. Personlig synes jeg utenlandske ofte er penere enn oss norske.

Det betyr ikke at det ikke finnes pene norske i mine øyne. Men synes de er i mindretall.

Anonymkode: 76842...829

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det finnes pene og mindre pene overalt. Hva som er pent, kommer jo an på øyet som ser. Personlig synes jeg utenlandske ofte er penere enn oss norske.

Det betyr ikke at det ikke finnes pene norske i mine øyne. Men synes de er i mindretall.

Anonymkode: 76842...829

Hvor hen i "utenlandet" er folk liksom penere enn nordmenn da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

Hvor hen i "utenlandet" er folk liksom penere enn nordmenn da?

 

Jeg mener at de som ikke har norske trekk, ofte er penere. Men det er jo en smakssak, så hva som er pent, blir veldig subjektivt.

Personlig synes jeg det er mer pene folk, der det er større andel folk med utenlandske trekk, og annen hudfarge.

synes f.eks afrikanske kvinner som er normalvektige, er veldig vakre. Nydelig hudfarge, flott holdning, og ofte veldig god klesstil.

synes også arabiske menn er fantastisk flotte. De har også mye bedre stil enn nordmenn flest, samt en annen måte å te seg på. De er også flinkere å holde private ting privat. Det er også en grunn til at jeg foretrekker utenlandske som venner også.

Anonymkode: 76842...829

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Jeg har vært en del rundt omkring i landet. Har lagt merke til at kvinnene i Østfold ofte ser bra ut! Og generelt i Nord-Norge, kanskje særlig i byene, som Bodø og Tromsø. Oslo synes jeg er veldig variabelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at de som ikke har norske trekk, ofte er penere. Men det er jo en smakssak, så hva som er pent, blir veldig subjektivt.

Personlig synes jeg det er mer pene folk, der det er større andel folk med utenlandske trekk, og annen hudfarge.

synes f.eks afrikanske kvinner som er normalvektige, er veldig vakre. Nydelig hudfarge, flott holdning, og ofte veldig god klesstil.

synes også arabiske menn er fantastisk flotte. De har også mye bedre stil enn nordmenn flest, samt en annen måte å te seg på. De er også flinkere å holde private ting privat. Det er også en grunn til at jeg foretrekker utenlandske som venner også.

Anonymkode: 76842...829

Det aller meste av det du beskriver her har ingenting med utseende i den forstand å gjøre da. Synes også det er rart å bruke "utenlandsk" på en så upresis måte.

Anonymkode: d75cc...7a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det aller meste av det du beskriver her har ingenting med utseende i den forstand å gjøre da. Synes også det er rart å bruke "utenlandsk" på en så upresis måte.

Anonymkode: d75cc...7a0

Er uenig. Utenlanske trekk. Da snakker jeg om øyne, ansiktstrekk, proporsjoner, hår.

Dessuten synes jeg at stil og oppførsel også trekker opp/ned. Synes ikke bare det ligger i det man ser ved første øyenkast som definerer en person. De tingene er det første man legger merke til. Alle har preferanser, men når man først blir kjent med folk, blir dette ytre skallet veldig betydningsløst.

ville heller pakket opp en stygg pakke med gull inni, enn å pakke opp en fin pakke med møkk inni for å si det sånn.

Anonymkode: 76842...829

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flytta Norge langs noen ganger og synes de unge jentene i Bergen utmerker seg som spesielt pene, men nå er det også den mest forfengelige byen jeg noen gang har bodd i. slitsomme greier. Mannfolka synes jeg er kjekkere i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns jeg ser pene mennesker over alt. Det er ikke stedsbegrenset. Selv har jeg en nabo over veien som minner svært om Andy i den serien på nrk. Veldig pen med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.2.2017 den 14.02, Jonasmann skrev:

Jeg må si jeg synes det er helt merkelig hvor mange pene kvinner det egentlig er som studerer ved UiB.

Vet. Heldigvis mange kjekke mannlige studenter og.
Både på UiB og NHH spesielt.
:hjerter:

Anonymkode: 4322e...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎02‎.‎2017 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd mange ulike plasser i Norges land, og har lagt merke til hvor forskjellig folk kan se ut.

Men hvor mener du folk er penest eller mindre pene? Generelt sett altså.

NB! Vennligst ikke skriv om eller post bilder av kjendiser du ikke synest er pene, vil ikke la tråden bli ren mobbing av disse.

Anonymkode: a61ec...8fb

Over hele Norge antar jeg? :smilbla: 

Anonymkode: a28f8...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...