Chiubi Skrevet 4. februar 2017 #21 Skrevet 4. februar 2017 La oss si at du tar silikon fordi du tror kjæresten din liker det. Etter en stund blir det slutt mellom dere, og du treffer en fyr som liker små pupper. Skal du fjerne innleggene da? For så å ta silikon igjen neste gang du treffer en fyr som liker store pupper? Nei, du bør ikke det. Du bør finne en mann som elsker deg akkurat som du er, fordi du er deg.
jabx Skrevet 4. februar 2017 #22 Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler også en sterk trang til dette pga instagram. Silikon leppeforstørring falske vipper og rumpe implantat. Det pga instagram profiler jeg selv og kjæresten følger. For tre år siden car jeg sterkt i mot å unaturliggjøre kroppen på den måten og var langt fra å i det hele tatt tenke operasjon. Men nå sparer jeg opp og sitter med inntrykk av at det er mer vanlig å operere seg enn ikke nå til dags ... :s så jeg er jo den stygge uoppererte blandt alle vakre perfekte nå.. føler meg virkelig ubrukelig og fæl. Fått høre jeg er naturlig pen men det hjelper jo ikke når alle kan operere seg penere! Eneste minus jeg ser med silikon nå er at man ikke kan sove på magen og det gjør jeg alltid Anonymkode: 69569...7da Nå er ikke disse fylte leppene særlig pene da. Men hver sin lyst.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #23 Skrevet 4. februar 2017 Jeg tok silikon 22 år gammel. Det endret ikke mye av min selvfølelse og hvordan jeg så på meg selv. Jeg følte meg fremdeles for tjukk til tider, men etter inngrepet mer "balansert" (har alltid hatt små pupper selv når jeg var lubben). Mannen min bryr seg ikke stort om pupper, men ser stadig på instagram på rumpebilder... Betyr det at jeg har for liten rumpe? Ikke nødvendigvis. Mannfolk er mannfolk... Men, en viktig ting - jeg har ikke kunnet fullamme barna mine etter dette. Og puppene vokste enormt, ble nesten for store til tider, da særlig etter fødsler. Så man vet aldri, jeg har på følelsen at du er ganske ung så vil råde deg å tenke deg godt om. Mannfolk kommer og går, men kroppen din består, så vær nøye med hva du gjør med den Anonymkode: fd732...107
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #24 Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, jabx skrev: Nå er ikke disse fylte leppene særlig pene da. Men hver sin lyst. Det syntes ikke jeg heller for bare et år tilbake. Men nå har jo "alle " det og da blir liksom det den nye standarden føler jeg siden så mange har fylte lepper? Føler meg grusom i forhold nå selvom det var jeg som syntes det så grusomt ut når det bare var lene Alexandra og Linni som hadde det på den tiden før. Anonymkode: 69569...7da
Gjest Coolaid Skrevet 4. februar 2017 #25 Skrevet 4. februar 2017 På 3.2.2017 den 3.24, AnonymBruker skrev: Har en type som alltid har skrytt av rumpen min som jeg selv også er fornøyd med. Føler likevel jeg ikke lever opp til idealet ettersom jeg ikke har noe særlig pupper. På Instagram følger han brukere som kun legger ut bilder av damer med store/gigantiske pupper. Føler derfor jeg ikke når helt opp... Burde jeg vurdere silikon? Har forsåvidt alltid vært fornøyd med å ikke ha noe særlig bryster, men det virker som det er "viktigere" i et forhold å ha store pupper, enn hva jeg trodde. :S Anonymkode: a13c3...163 Nei, du burde vurdere ny kjæreste.
stamtplyr Skrevet 4. februar 2017 #26 Skrevet 4. februar 2017 Hvis du skal ta silikon så gjør du det fordi du vil det selv og ikke fordi det er greia til typen din.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #27 Skrevet 4. februar 2017 10 minutter siden, Coolaid skrev: Nei, du burde vurdere ny kjæreste. Hvorfor det egentlig? Hvis man elsker noen bør det være ok å gjøre seg til den beste versjonen av seg selv og alle som får kjæreste endrer jo enten klesstil, interesser eller snakkemåte ofte og begynner å sminke seg oftere osv. Jeg kan si til typen at han hadde vært finere med mørkere hår eller lengre hår og tar det som en kjærlighetserklæring om han da farger håret eller lar det gro fordi jeg foretrekker det. Vurderer altså å ta silikon selv nå fordi kjæresten foretrekker det men han elsker meg jo like høyt om jeg tar det eller ikke så det handler ikke om å ikke være bra nok men å bli enda bedre. Anonymkode: 69569...7da 1
Gjest Coolaid Skrevet 4. februar 2017 #28 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor det egentlig? Hvis man elsker noen bør det være ok å gjøre seg til den beste versjonen av seg selv og alle som får kjæreste endrer jo enten klesstil, interesser eller snakkemåte ofte og begynner å sminke seg oftere osv. Jeg kan si til typen at han hadde vært finere med mørkere hår eller lengre hår og tar det som en kjærlighetserklæring om han da farger håret eller lar det gro fordi jeg foretrekker det. Vurderer altså å ta silikon selv nå fordi kjæresten foretrekker det men han elsker meg jo like høyt om jeg tar det eller ikke så det handler ikke om å ikke være bra nok men å bli enda bedre. Anonymkode: 69569...7da Fortell meg hva alderen din er, får et inntrykk av at du ikke er så veldig voksen. Det er en større og mer ekte kjærlighetserklæring å elske noen akkurat slik de er.
SlemUlv Skrevet 4. februar 2017 #29 Skrevet 4. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det egentlig? Hvis man elsker noen bør det være ok å gjøre seg til den beste versjonen av seg selv og alle som får kjæreste endrer jo enten klesstil, interesser eller snakkemåte ofte og begynner å sminke seg oftere osv. Jeg kan si til typen at han hadde vært finere med mørkere hår eller lengre hår og tar det som en kjærlighetserklæring om han da farger håret eller lar det gro fordi jeg foretrekker det. Vurderer altså å ta silikon selv nå fordi kjæresten foretrekker det men han elsker meg jo like høyt om jeg tar det eller ikke så det handler ikke om å ikke være bra nok men å bli enda bedre. Anonymkode: 69569...7da Du sammenligner det å la håret gro, mot å faktisk operere kroppen for å "se bedre ut" ? Virkelig? :o 1
Resignert Skrevet 5. februar 2017 #30 Skrevet 5. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det syntes ikke jeg heller for bare et år tilbake. Men nå har jo "alle " det og da blir liksom det den nye standarden føler jeg siden så mange har fylte lepper? Føler meg grusom i forhold nå selvom det var jeg som syntes det så grusomt ut når det bare var lene Alexandra og Linni som hadde det på den tiden før. Anonymkode: 69569...7da Linni Meister? Hun er jo en karikatur av en dame, mere fake enn ekte. Og en direkte irriterende personlighet og stemme, det er iallefall det jeg sitter igjen med etter å ha sett henne på TV. Hun får jo Sophie Elise til å fremstå som rene rakettforskeren i sammenligning... 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #31 Skrevet 5. februar 2017 4 timer siden, Coolaid skrev: Fortell meg hva alderen din er, får et inntrykk av at du ikke er så veldig voksen. Det er en større og mer ekte kjærlighetserklæring å elske noen akkurat slik de er. 29 er jeg. Vil du fortelle noe personlig om deg? Såklart elsker man noen akuratt som de er og noens defekter er perfekt i andres øyne men man forbedrer seg jo ved å trene og bruker sminke for å skape en illusjon om penere trekk i ansiktet og hvis man faktisk ikke har så pene trekk i ansiktet ser jeg ikke noe galt i å operere det for partners og egen del. Men selfølgelig ikke om man ikke vil selv. Anonymkode: 69569...7da
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #32 Skrevet 5. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 29 er jeg. Vil du fortelle noe personlig om deg? Såklart elsker man noen akuratt som de er og noens defekter er perfekt i andres øyne men man forbedrer seg jo ved å trene og bruker sminke for å skape en illusjon om penere trekk i ansiktet og hvis man faktisk ikke har så pene trekk i ansiktet ser jeg ikke noe galt i å operere det for partners og egen del. Men selfølgelig ikke om man ikke vil selv. Anonymkode: 69569...7da Forteller gjerne, eller enklere om du spør om hva som helst, send gjerne pm eller bare spør her i tråden Jeg håper du ikke tok mitt spørsmål om alder ille opp, jeg hadde forventet en ung jente med slike tanker. Jeg er 100% sikker på at du er kjempeflott akkurat som du er. Jeg tror kanskje at måten kjæresten din oppfører seg på er problemet og er det som gjør deg usikker på egen kropp. Hadde du en annen kjæreste som likte deg akkurat slik du er så hadde ikke behovet for dukket opp hos deg. Du skriver selv at du er fornøyd med deg selv som du er. Svar meg på dette: Dersom kjæresten din ikke hadde slike preferanser, så ville du ikke vurdert silikon?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #33 Skrevet 5. februar 2017 13 minutter siden, Coolaid skrev: Forteller gjerne, eller enklere om du spør om hva som helst, send gjerne pm eller bare spør her i tråden Jeg håper du ikke tok mitt spørsmål om alder ille opp, jeg hadde forventet en ung jente med slike tanker. Jeg er 100% sikker på at du er kjempeflott akkurat som du er. Jeg tror kanskje at måten kjæresten din oppfører seg på er problemet og er det som gjør deg usikker på egen kropp. Hadde du en annen kjæreste som likte deg akkurat slik du er så hadde ikke behovet for dukket opp hos deg. Du skriver selv at du er fornøyd med deg selv som du er. Svar meg på dette: Dersom kjæresten din ikke hadde slike preferanser, så ville du ikke vurdert silikon? Nei det hadde jeg ikke. Jeg kunne nok ønsket meg større pupper men ikke vurdert silikon. Mannen min hadde aldri vurdert å ha langt hår heller men han sparte han fordi jeg sa han ville se enda deiligere ut. Tenker at jeg har jo egentlig ikke så mye imot silikon det er kun fordommer om at silikonjenter er dumme og billige. Anonymkode: 69569...7da
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #34 Skrevet 5. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det hadde jeg ikke. Jeg kunne nok ønsket meg større pupper men ikke vurdert silikon. Mannen min hadde aldri vurdert å ha langt hår heller men han sparte han fordi jeg sa han ville se enda deiligere ut. Tenker at jeg har jo egentlig ikke så mye imot silikon det er kun fordommer om at silikonjenter er dumme og billige. Anonymkode: 69569...7da Spørsmålet ditt handler ikke om fordommer, du blir hverken dum eller billig av å ta silikon. Jeg tenker at i ditt tilfelle gjør gjør du en stor og unødvendig endring på grunnlag av en kjærestes preferanser og ikke egne. For meg er det uforståelig. Fordi menn ser på andre kvinner, andre bryst osv, så betyr det ikke automatisk at man ønsker noe annet. Hvordan kjæresten din tenker vet jeg selvfølgelig ikke. Jeg ønsker deg lykke til med avgjørelsen. Hår kan klippes, silikoninnleggene kan fjernes, dog det blir et større inngrep enn en frisørtime. Det finnes større og viktigere ting i livet enn et par med pupper.
FruKG Skrevet 5. februar 2017 #35 Skrevet 5. februar 2017 På 2/3/2017 den 3.24, AnonymBruker skrev: Har en type som alltid har skrytt av rumpen min som jeg selv også er fornøyd med. Føler likevel jeg ikke lever opp til idealet ettersom jeg ikke har noe særlig pupper. På Instagram følger han brukere som kun legger ut bilder av damer med store/gigantiske pupper. Føler derfor jeg ikke når helt opp... Burde jeg vurdere silikon? Har forsåvidt alltid vært fornøyd med å ikke ha noe særlig bryster, men det virker som det er "viktigere" i et forhold å ha store pupper, enn hva jeg trodde. :S Anonymkode: a13c3...163 Jeg forstår hvordan du har det. Jeg fikk også alltid mye skrytt for rumpa mi, men nesten aldri noen som sa noe om brystene mine. De var veldig små. Så jeg bestemte meg til slutt for å ta silikon for at de skulle bli mer sexy og at jeg skulle føle meg mer vel og feminin. Men jeg vet ikke om jeg ville tatt det bare for å tilfredsstille en kjæreste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå