Gå til innhold

Bør jeg ta silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en type som alltid har skrytt av rumpen min som jeg selv også er fornøyd med. Føler likevel jeg ikke lever opp til idealet ettersom jeg ikke har noe særlig pupper. På Instagram følger han brukere som kun legger ut bilder av damer med store/gigantiske pupper. Føler derfor jeg ikke når helt opp... Burde jeg vurdere silikon? Har forsåvidt alltid vært fornøyd med å ikke ha noe særlig bryster, men det virker som det er "viktigere" i et forhold å ha store pupper, enn hva jeg trodde. :S

Anonymkode: a13c3...163

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du bør ikke ta silikon i brystene dine.

Anonymkode: 5d9a2...4ad

• Liker 17
Skrevet

Nei du bør ikke ta silikon fordi du tror det er det kjæresten din liker. Du bør ikke forandre kroppen din for å oppfylle noen andres ønsker. Det er ikke så viktig som du tror. Fortsett å være fornøyd med kroppen din.

Anonymkode: f8e65...4e2

• Liker 9
Skrevet

Når typen din er puppemann når han er på nett betyr det ikke at han er rumpe mann når han er med deg. At han liker kropp og er heterofil betyr at du har en mann proppfull av testosteron og lysten på deg. Bare å utnytte det ved å ha masse sex. Show him your ass girl.

Anonymkode: 324f7...df8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når typen din er puppemann når han er på nett betyr det ikke at han er rumpe mann når han er med deg. At han liker kropp og er heterofil betyr at du har en mann proppfull av testosteron og lysten på deg. Bare å utnytte det ved å ha masse sex. Show him your ass girl.

Skulle stå ikke foran rumpe mann. 

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Du skal aldri forandre noe ved deg selv fordi noen andre synes det er fint. 

Skrevet

Nei, du skal ikke ta silikon fordi du tror kjæresten din ønsker det. Heller ikke om han faktisk ville du skulle gjøre det. Du har alltid vært fornøyd og det er det viktigste. Dersom han ikke er fornøyd, finner du heller noen som er det. For puppestørrelse betyr ingenting for de fleste menn.

• Liker 2
Skrevet

Typen min er puppemann, og elsker store pupper. Min beste attributt er rumpa mi, så utrolig kjipt at han ikke er rumpemann. 

Jeg har alltid vært stolt av puppa mine, de er B/C størrelse, fine og faste. I starten av forholdet hinta typen frempå at han gjerne kunne betale for en silikonoperasjon. 

Siden jeg har såpass stor rumpe og "små" pupper, så føler jeg at kroppen ikke er helt riktig propesjonert, og vurderte silikon en periode. 

Min bestevenninne tok silikon tidlig med en gang hun hadde spart opp nok penger. Jeg har hørt fra hennes kolleger og kjæreste at selvtilliten hennes forandra seg etter det. Fra å gå usikker og krokbøyd, fikk hun mer utstråling og ble mer selvsikker. Utrolig hvor mye et kompleks med puppene kan gjøre. 

Uansett, da jeg vurderte silikon, så sa hun til meg: "Du har aldri vært misfornøyd med puppene dine. Når du står foran speilet, så liker du det du ser, du er stolt. Når du kler av deg foran en fyr, så skjemmes du ikke, men du viser deg frem". 

Nå tenker jeg at, synd for typen min at han er sucker for store pupper, han får ta til takke med mine små petit perfekte pupper :D! 

Anonymkode: 8c2d4...2f5

• Liker 6
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Har du snakket med partneren din om dette? Det er mulig han heller ikke vil at du skal ha det. Hvis tilfelle er det, synes jeg heller du skal finne deg en partner som liker brystene dine akkurat slik de er.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en type som alltid har skrytt av rumpen min som jeg selv også er fornøyd med. Føler likevel jeg ikke lever opp til idealet ettersom jeg ikke har noe særlig pupper. På Instagram følger han brukere som kun legger ut bilder av damer med store/gigantiske pupper. Føler derfor jeg ikke når helt opp... Burde jeg vurdere silikon? Har forsåvidt alltid vært fornøyd med å ikke ha noe særlig bryster, men det virker som det er "viktigere" i et forhold å ha store pupper, enn hva jeg trodde. :S

Bilde?

Skrevet

Nei du bør absolutt ikke legge inn silikonimplantater selv om typen følger brukere som kun legger ut bilder av damer med store/gigantiske pupper! Mindre pupper er mye nettere og man ser slankere ut med det enn med store! Om typen liker kjempestore pupper og du vil matche hans smak, må du jo uansett legge inn masse silikon? Og det vil du vel ikke?

Hvorfor spør du ham ikke om hva han tenker, hvis du lurer veldig på det? Har dere vært sammen i veldig kort tid, siden du ikke er tryggere på ham? Han er jo ikke bare sammen med kroppen din, men med personligheten din og kanskje at du utstråler selvtillit og virker trygg på deg selv. Dumt å ødelegge inntrykket med å mase om dårlig selvbilde og pupper, kanskje?

Anonymkode: 80ba4...0ec

• Liker 1
Skrevet

NEI. Du skal IKKE forandre kroppen din, fortsett å være fornøyd. Jeg regner med at dersom han ikke hadde likt deg og hvordan du ser ut, hadde han heller ikke vært sammen med deg. Men dersom du undrer, spør ham heller rett ut. Jeg her helt sikker på at du er mer enn bra nok som du er :) 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viktig i et forhold er respekt og kjærlighet. Tviler på at han kommer til å like deg noe bedre om du får silikon, mulig han liker puppene ekstra godt - men dersom det maker eller breaker et forhold så bør kanskje forholdet revurderes før du går til det drastiskesteget å legge deg under kniven for hans skyld.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke i mot silikon generelt, så lenge det er godt gjennomtenkt og helst et naturlig resultat (men akkurat det får vel være opp til den som tar da...), men i ditt tilfelle er det stort NEI! Du burde IKKE ta... Du sier selv at du alltid har vært fornøyd, men nå er usikker grunnet kjæresten, vil du virkelig operere deg med de konsekvensene det kan innebære, og mest sannsynlig måtte operere deg flere ganger i løpet av livet ditt? Bare fordi en fyr du er sammen med nå liker store pupper, men du egentlig er fornøyd med dine?

Anonymkode: 13b5c...09b

Skrevet

Nei nei nei.. man skal aldri forandre kroppen sin for andre! 

Jeg tipper han er mer en fornøyd med deg som du er, om du faktisk spør ham! Noen menn ser på store pupper på nett, men kunne aldri vært med ei som har så store i RL.
Kjære sa det på beste måte når jeg spurte han om det for noen år siden: "Nei er du gal? De kunne jo kvelt meg i søvne! Takke meg til dine håndfuller!"

Ellers er ikke pupper viktige i et forhold, respekt, ærlighet, kommunikasjon, kjærlighet er viktige ting i et forhold.

Gjest canacas
Skrevet

Mange menn elsker å se på store pupper, men er stort sett glade til bare de får ta på noen i virkeligheten. Uansett hvor store/små de er :) Jeg har ikke store pupper, men de har alltid skapt begeistring uansett! 

Skrevet

Ts her. Tusen takk for kloke svar folkens. Det fikk meg til å tenke litt og endre mening. Kommer nok ikke til å ta silikon med mindre jeg selv hadde vært veldig misfornøyd. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler også en sterk trang til dette pga instagram.  Silikon leppeforstørring falske vipper og rumpe implantat. Det pga instagram profiler jeg selv og kjæresten følger. For tre år siden car jeg sterkt i mot å unaturliggjøre kroppen på den måten og var langt fra å i det hele tatt tenke operasjon. Men nå sparer jeg opp og sitter med inntrykk av at det er mer vanlig å operere seg enn ikke nå til dags ... :s så jeg er jo den stygge uoppererte blandt alle vakre perfekte nå.. føler meg virkelig ubrukelig og fæl. Fått høre jeg er naturlig pen men det hjelper jo ikke når alle kan operere seg penere! Eneste minus jeg ser med silikon nå er at man ikke kan sove på magen og det gjør jeg alltid 

Anonymkode: 69569...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...