Gå til innhold

Trenger sårt hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere!

Trenger sårt litt råd! Problemet er at jeg har blitt veldig sår og rød nedentil og klør veldig. Da jeg går på dass så kjennes ut som det bare brenner der nede da jeg tisser og det svir. Og dette er drit vondt kan man trygt si. -.-
Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få det til å slutte å klø og at det ikke svir noe j****? Må man til lege eller kan man "pleie" det selv?? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være sopp. Du kan prøve med canesten.

Skrevet
Akkurat nå, Silfen skrev:

Kan være sopp. Du kan prøve med canesten.

Okei, men må man til lege for dette? For det er bare flaut xD

Skrevet

Gå til et apotek og kjøp soppmiddel 😊

Skrevet
Akkurat nå, Meadow skrev:

Gå til et apotek og kjøp soppmiddel 😊

Okei da er det bare å smøre inni eller? :P Har ikke vært bort i det der før bare så ja derfor jeg spør :) 

Skrevet

Kan være UVI eller klamydia også... jeg ville nok kanskje vurdert en tur til fastlegen. Hvis du ikke har hatt sopp før, så er det ofte anbefalt at du går til lege og får bekreftet at det faktisk er det du har...

Skrevet

For eksempel kan du kjøpe Canesten kombinasjonspakning med vaginaltabletter som skal opp i skjeden og krem til å smøre såre områder. Det står godt forklart i bruksanvisningen 😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, altflyter skrev:

Kan være UVI eller klamydia også... jeg ville nok kanskje vurdert en tur til fastlegen. Hvis du ikke har hatt sopp før, så er det ofte anbefalt at du går til lege og får bekreftet at det faktisk er det du har...

Har tenkt det med UVI selv men.. For dette kom her om dagen... 

Skrevet
1 minutt siden, Meadow skrev:

For eksempel kan du kjøpe Canesten kombinasjonspakning med vaginaltabletter som skal opp i skjeden og krem til å smøre såre områder. Det står godt forklart i bruksanvisningen 😊

Ok :) Men må man da rådføres med lege eller er det bare å gå på apoteket? :)

Skrevet (endret)
3 minutter siden, altflyter skrev:

Svie ved vannlating og kløe nedentil er symptomer på klamydia, så er enig i at du burde ta deg en tur til legen, om så kun for å utelukke andre ting.

Endret av Anele
Skrevet
1 minutt siden, Anele skrev:

Svie ved vannlating og kløe nedentil er symptomer på klamydia, så er enig med  i at du burde ta deg en tur til legen, om så kun for å utelukke andre ting.

Ok :) For har ikke hatt sex på en mnd nesten og vet liksom ikke om det har noe å si :P 

Skrevet
1 minutt siden, Anonymer94 skrev:

Ok :) For har ikke hatt sex på en mnd nesten og vet liksom ikke om det har noe å si :P 

Man må vente 2 uker etter siste samleie for å teste seg for klamydia, for å få et sikkert resultat. I majoriteten av tilfellene får ikke de smittede noen symptomer, men er veldig greit å være på den sikre siden, da det er dumt å gå med det ubehandlet så det får utvikle seg :) 

Skrevet
3 minutter siden, Anonymer94 skrev:

Var det uten kondom da?

Anonymkode: dd8e3...eb2

Skrevet

Kom deg til legen TS. Er ikke noe flaut, husk på at sånne ting er dagligdags for de, og de er vandt med det. Du bør ikke begynne på behandling for sopp dersom du har UVI eller klamydia.

Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det uten kondom da?

Anonymkode: dd8e3...eb2

Herre gud ja sa jeg men mente at vi brukte kondom ☺

Endret av Anonymer94
  • Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Anonymer94 skrev:

Hei dere!

Trenger sårt litt råd! Problemet er at jeg har blitt veldig sår og rød nedentil og klør veldig. Da jeg går på dass så kjennes ut som det bare brenner der nede da jeg tisser og det svir. Og dette er drit vondt kan man trygt si. -.-
Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få det til å slutte å klø og at det ikke svir noe j****? Må man til lege eller kan man "pleie" det selv?? 

Gå til lege du kan ha både urinveisinfeksjon og andre ting. Å eksprimentere med legemidler på egenhånd etter råd fra noen på et nettforum er aldri å anbefale. 

Anonymkode: 7b4c2...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...