Gå til innhold

Noe er feil med kroppen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en dame på 32 år som sliter litt med symptomer som ligner veldig på graviditet men jeg er altså ikke gravid,og har bare ikke tatt med tid til å gå til legen enda:S Tenkte jeg bare skulle lufte det litt her inne. I den siste måneden har jeg vært så kvalm, hver dag, mest morgen og kveld, litt halsbrann også. Og i ca to uker nå har brystvortene mine blitt mørkere, og litt hvit i midten, OG brystene føles tunge. Jeg forstår ikke hvor dette kommer fra.  Er det bare hormonforandringer kanskje? Har lest litt om brystkreft men tror ikke det er det. Noen som har vært borti lignende? Du plutselig tenker at nå er du blitt gravid fordi du kjenner igjen tegnene fra tidligere svangerskap,bortsett fra at mensen er her for å bli. Har ikke noe ønske om å bli gravid heller. Kjør på med teorier:)

Anonymkode: 725b5...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig å ha mens-lignende blødninger mens man er gravid.

Kjøp en test i morgen.

Anonymkode: 34dbe...337

• Liker 2
Skrevet

TS her. Kjæresten var sikker på at jeg var gravid, så jeg har testet meg,to ganger.

Skrevet

Rettelse: Har ikke testet meg etter at brystene forandret seg,men tror ikke jeg kan være gravid. Har mensen nå. Hadde en veldig kort og sparsom mens forrige måned pluss kvalme, så derfor trodde kjæresten at jeg var gravid. TS

Skrevet

Men hvor lenge gikk du slik før du testa deg?

Skrevet

Hadde vært plaget med kvalmen i ca en uke. Dette var da en uke etter forrige mens. Testet også en uke etter det igjen og slo oss til ro med at jeg ikke er gravid. Har som sagt ikke testet etter forandringene i brystene, men jeg vet det er bortkasta penger. TS

Skrevet

Lever urinprøve på legesenteret i morgen, og si hvorfor du leverer den. Da får du vite om du er gravid eller ikke.

Skrevet

Det er ikke alltid at de hjemmetestene viser rett resultat.

Skrevet

Nei det kan vel hende,men jeg har vært gravid tre ganger og alltid mistet mensen da. Ts

Skrevet

Hadde du bare vært kvalm og halsbrann, hadde jeg tippet at du sliter med magesyre. Men du nevner brystvortene også, synes du absolutt bør bestille time hos legen imorgen. 

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Du kan f.eks være gravid utenfor livmoren og da kan tisseprøver ta feil. Ta en tur på legen.

Skrevet

TS her. Nå merker jeg at denne menstruasjonen er lik den forrige,blør mye på toalettet og nesten ingenting ellers,sterke menssmerter. Da konkluderer jeg med at jeg har hormonforandringer i kroppen.

Skrevet

Kvalmen kan være omgangssyken. Brystene kan endre seg litt både under mens og eggløsning. Ta kontakt med legen dersom ingenting endrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...