AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Dette er ikke en diskusjon for og i mot barbering. De finnes det nok av. Jeg har noen inntrykk av hvor vanlig det er ut i fra egne erfaringer, diskusjoner her og andre steder på nettet. En annen tråd her omhandler en moden mann som bare treffer damer med barberte kjønn. Jeg tro dette er tilfeldigheter eller bare tull. Derfor har jeg satt opp min egen antagelse om hvordan dette er i virkeligheten. Som et utgangspunkt for en debatt for å høre hva folk her tror. 18-30 år 50% 30-40 år 30% 40-50 år 20% 50-60 år 10% 60-70 år 5% Jeg regner med det ikke finnes noen forskning på området, men kjør debatt Anonymkode: 79a01...c73
SlemUlv Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Jeg tror prosentene på de over 30, vil øke med årene.. siden de som altså begynte å barbere seg i ung alder vil fortsette med det også når de blir eldre. Ellers syns jeg folk skal få gjøre hva dem selv vil, og ingen andre en den som eier kroppen bør ha noe å si på det :D
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jeg tror prosenten er høyere enn 30% for de mellom 30 og 40, fordi det var på slutten av 90 tallet da disse var ungdommer at barberingstrendene virkelig tok av med f.eks brazilian waxing osv. Men det skal vel sies at underlivsbarbering ofte handler om overskudd tror jeg, og mange i den alderen har fullt opp med barn og diverse i hverdagen som gjør at det kanskje går litt lengre tid mellom hver gang høvelen tas frem. Men det er nok veldig individuelt og også litt opp til hva en partner eventuelt foretrekker, de fleste ønsker sikkert å glede partneren sin. Anonymkode: cf4c9...419
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå