AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #61 Skrevet 5. februar 2017 Jeg er 25 og må ha ketchup på enkelte ting. Så er det noe og tenke noe om? Anonymkode: d749b...c01
Bergtatt Skrevet 5. februar 2017 #62 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, Coolaid skrev: Det er en dealbraker. Det gjelder forøvrig sennep også... Du er en påtatt snobb uten peiling. Sennep brukes i mye god mat. Ikke døm andre, du kan bli sett på som en klovn.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #63 Skrevet 5. februar 2017 Deal with it. Hvis grunnen til at du blir snurt er at folk har ketchup på maten du har laget, så kan du trygt regne med du har laget noe i beste fall smakløst skvip. Anonymkode: c879a...bbc
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #64 Skrevet 5. februar 2017 18 minutter siden, Bergtatt skrev: Du er en påtatt snobb uten peiling. Sennep brukes i mye god mat. Ikke døm andre, du kan bli sett på som en klovn. Håper du skjønner at det over var ironi
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #65 Skrevet 5. februar 2017 Jeg tenker bare: Æsj ass.. De er ikke voksne! De må være små barn. Ketchup er forbeholdt barn på 2 år Anonymkode: faaf5...320
skruf Skrevet 5. februar 2017 #66 Skrevet 5. februar 2017 De som ser ned på folk som bruker ketsjup synes jeg er skikkelig matsnobber. Ketsjup er godt på enkelte ting, som pølser (grillet pølse på bål som er litt svidd med ketsjup på, nam!), pommes frites, av og til potetmos, stekt ris, under osten på ostesmørbrød
Bergtatt Skrevet 5. februar 2017 #67 Skrevet 5. februar 2017 10 minutter siden, Coolaid skrev: Håper du skjønner at det over var ironi Ble blendet av "dissingen" av sennep siden jeg elsker det. Sorry!
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #68 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, Bergtatt skrev: Ble blendet av "dissingen" av sennep siden jeg elsker det. Sorry!
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #69 Skrevet 5. februar 2017 For ordens skyld: Det er forskjell på ketchup og ketchup også vet dere.
Zenobia Skrevet 6. februar 2017 #70 Skrevet 6. februar 2017 Jeg likte ikke ketchup da jeg var barn. Jeg har lært meg å like det som voksen. Jeg spiste pommes frites med bl.a ketchup i går. Når jeg har møtt mennesker som spiser ketchup på bemerkelsesverdige måter, tenker jeg "Oisann!", men det blir igrunnen med det. Med bemerkelsesverdig, mener jeg til mat man gjerne ikke forbinder ketchup med, som pannekaker. Jeg husker igrunnen ikke episodene (matrettene), bare at jeg har opplevd dem. Akkurat så mye inntrykk gjorde de. Men jeg husker hvem de er disse bemerkelsesverdige ketchupspiserne. Jeg husker også disse bemerkelsesverdige grøntfôravviserne, men det blir en annen tråd.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #71 Skrevet 6. februar 2017 Går jeg på en bra restaurant og bestiller mat som kokken har lagt sin sjel i, så spør jeg ikke etter ketchup. Dessuten skal mat smakes ordentlig på før en krydrer og evt. har ketchup på. Anonymkode: 33cff...b76 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #72 Skrevet 6. februar 2017 Hvis de bruker ketchup på mye forskjellig, så tenker jeg at de har dårlig utviklede smaksløker siden "alt" må smake mildt og søtt av ketchup. Anonymkode: 6fd2f...4d7 1
Callisto83 Skrevet 6. februar 2017 #73 Skrevet 6. februar 2017 Dere MÅ høre om "The Yummy Phase" av Adam Carolla. Han snakker om dette, og voksne som har stoppet opp i smaksutviklingen - og ikke kan ha variert mat. Jeg er så enig så enig
Eirams Skrevet 3. mars 2017 #74 Skrevet 3. mars 2017 Hva har ketchup å gjøre med hvordan du ser på et menneske? Om du blir fornærmet osv. Av at noen bruker ketchup eller ikke, har du et problem. Hvorfor i all verden ville noen bry seg om dette, hvor er logikken ?? La folk bestemme slike ting selv, man trenger ikke å blande seg i alt andre gjør.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 3. mars 2017 #75 Skrevet 3. mars 2017 Bryr meg ikke om hva folk spiser eller har på maten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå