AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Legen ba meg starte på Cerazette for å stoppe mensen. Mensen var 4-5 dager for sen i desember, men startet som jeg fikk beskjed om første mensendag, og mensen var som vanlig. I januar ventet jeg på å få mensen, med et stort håp om å ikke få det. Jeg var heldig og fikk ikke mensen i det hele tatt i januar. Hadde litt brun utflod, men det var alt. I går oppdaget jeg en blodflekk i trusa, men det kom ikke noe mer. I dag på skolen fikk jeg plutselig ''mensen'', det var lite og det var bra siden jeg ikke hadde med bind eller tampong, men nå har jeg fortsatt ''mensen''... Har hatt mensen i 4-5 år, men aldri har mensen kommet så tidlig i måneden... Er så redd for at jeg skal være en av de uheldige som har mensen i flere uker på rad nå, eller at hvis jeg slutter på Cerazette så vil min vanligvis regelmessige mens bli forandret i lang tid... Tror dere dette bare er en liten blødning? Hadde håpet dette ville funke, men tydeligvis ikke Anonymkode: 96087...560
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Den stoppet ikke hos meg, ble bare mindre. Hormonspiral virka bedre, jeg hadde kraftige blødninger som varte i ni ti dager og kom hver 3. uke. Viste seg senere at jeg har pco. Anonymkode: 17f69...3ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå