AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Blitt utsatt for vold av storebror i mange år, han var narkoman og mange år eldre en meg, ble slått, sparka og hoppa på. Truet med å drepe meg også. Har jeg rett på voldserstattning? Hvor mye kan den komme på? Anonymkode: cc079...eea
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Om jeg nevner voldsoffererstattning, for å skremme han, kan det gi meg god nok grunn til å ikke få erstattning? Anonymkode: cc079...eea
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om jeg nevner voldsoffererstattning, for å skremme han, kan det gi meg god nok grunn til å ikke få erstattning? Anonymkode: cc079...eea Det kan gi deg juling, anmeld han isteden. Er du narkoman selv, siden pengene er viktigst?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 3 timer siden, Evilposelos skrev: Det kan gi deg juling, anmeld han isteden. Er du narkoman selv, siden pengene er viktigst? Nei, jeg er jo ikke 18 engang. Men jeg vet at store summer sv penger får han til å ikke gjøre noe. Kjenner han for godt at hadde jeg nevnt det hadde han stikki. Anmelde uten erstattning tror jeg aldri hadde hjulpet eller gitt han lærepenge Anonymkode: cc079...eea
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Han er mer redd for å betale store summer, og fengsel. Anonymkode: cc079...eea 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå