Gå til innhold

Kneipp brød fra first price

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ille er det å servere det til barna? Grovhetsprosent 3/4.. har nøkkelhullet på posen😊 Både jeg og ungene liker det brødet! 

Anonymkode: 61efa...d51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det går sikkert helt fint, det er vel sunt nok. Men hvorfor ikke bake selv? Mye bedre, og holder seg mye lengre. Da har du også full kontroll på hva som er i brødet.

Endret av Majott
Skrevet
2 minutter siden, Majott skrev:

Det går sikkert helt fint, det er vel sunt nok. Men hvorfor ikke bake selv? Mye bedre, og holder seg mye lengre. Da har du også full kontroll på hva som er i brødet.

Jeg er dessverre en travel mamma😊 ikke er jeg flink å bake heller. Rundstykker klarer jeg derimot å bake. Det er bare vanskelig å finne brød som begge barna liker.  Minste er 3 år og vanskelig i matveien og dette brødet kan hun spiser 2 skiver av til kveldsmat  (hvilket er bra til henne å vøre) 

• Liker 1
Skrevet

Sikkert greit det men det blir voldsomt fort tørt har jeg merket meg, så kjøper heller andre brød nå. Er vel greit hvis du har ekstremt dårlig råd :)

Anonymkode: 2a8f1...a34

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert greit det men det blir voldsomt fort tørt har jeg merket meg, så kjøper heller andre brød nå. Er vel greit hvis du har ekstremt dårlig råd :)

Anonymkode: 2a8f1...a34

Eller om en faktisk liker det, som TS skriver.

Anonymkode: 7a07a...2d2

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet hvis det er det brødet ungene spiser. Mulig det inneholder litt mye salt, men det er jo grenser for hvor hysterisk man trenger å være... ;)

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ille er det å servere det til barna? Grovhetsprosent 3/4.. har nøkkelhullet på posen😊 Både jeg og ungene liker det brødet! 

Bare prøv å ikke stappe nøkkel i posen før du skal servere så går det fint. 

Anonymkode: 5af92...b61

Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kneip har et ufortjent dårlig rykte ifølge bakere. Vi som vokste opp i en tid hvor folk flest ikke hadde så hadde god råd som idag ble i stor grad fostret opp på kneip eller hjemmebakt.

Nå er vi litt "fine" på det. Det skal lizzom være fra Lom, gammel finnskogen oppskrift, steinovnbakt med nøtter eller noe franskklingende slik at vi føler det blir litt bedre og mer kulturelt.

Mulig vi er blitt litt brødsosser. Kneip er liksom ikke godt nok. 

Endret av Commander
  • Liker 4
Skrevet

Tror ikke du skal føle dårlig samvittighet for dette nei... Mye viktigere at jenta spiser to skiver brød med sunt pålegg enn at hun fordi hun ikke liker brødet du baker/kjøper ikke vil spise kveldsmat. Brødet er sunt nok det trenger du ikke bekymre deg over. 

Skrevet

Det er ikke ille i det hele tatt. Ting er ikke dårlige bare fordi de er billige. Salthysteriet er overdrevet. First Price-brødet er helt utmerket. Er dere flere i familien som spiser brød, rekker dere å spise det før det blir tørt. 

Skrevet

Ingenting galt med det brødet

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Jeg vokste opp med kneipbrød, syltetøy og O'Boy. Ble menneske ut av meg og gitt. Er høy og slank og spiser sunt og godt som voksen ;) 

Skrevet

Ikke noe problem med det brødet. Har spiser vi det som smaker oss best og ikke det som er markert sunnest eller er innen spesifikk prisklasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...