AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Har en vugge som jeg skal male til lillebror, men det er så tungvint å male med kost på så mye pirk.. Noen som har erfaring med spraymaling og hvilken type som er best isåfall? Anonymkode: ed3bf...e61
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Du må være temmelig nøyaktig skal du spraymale. Du må og dekke til alt rundt tingen du spraymaler innkludert deg selv, fordi sprayfargen fyker rundt alle veier. Husk og på at nymalte produkter avgasser i uker og måneder og derfor ikke er anbefalt til barn. (Oljemaling avgasser mest de første dagene og ukene, vannbasert "miljø"maling avgasser i månedsvis. Vær og obs på MI i maling. Et sterkt allegifremkallende holdbarhetsmiddel i både maling og hudprudukter.) Hvordan avgassing er fra spraymaling har jeg ikke satt meg inn i. Anonymkode: 941c7...3b7
carmen81 Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Har brukt QuickSpray på enkelte ting som rammer, tripp trappestol. Siden det du skal fikse er ei vugge ville jeg gå får en maling som ikke avgir gasser etc. Den sprayen oser det av lenge etter. Når du påfører den må du ha en maske som dekker nesa og munn godt. Den ene masken funket ikke og fikk skikkelig sår i nesa. Så å bruke den i ei vugge som en liten skal ligge i ville jeg personlig unngått. Men kanskje det finnes en som er bedre enn den jeg brukte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå