Gjest Scruella Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Tenker dere på hva dere skriver her inne? Synes dere dere passer på å beskytte tredjepersoner, som ikke har bedt om å bli utlevert i et nettforum? Deltar dere i alle diskusjoner, eller tenker dere over at alle kan se hvem dere er?
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har kanskje vært litt vel åpen... Hatt bilde av meg selv og bruker et nick som mine nærmeste kjenner til. Lurer på om jeg skal være litt mer forsiktig fremover og ikke utgi for mye av meg selv. Man kan jo risikere å gå på en smell.
Gjest Scruella Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har kanskje vært litt vel åpen... Hatt bilde av meg selv og bruker et nick som mine nærmeste kjenner til. Lurer på om jeg skal være litt mer forsiktig fremover og ikke utgi for mye av meg selv. Man kan jo risikere å gå på en smell. Ja, det er fort gjort. I tillegg til at flere enn man kanskje tenker over leser på dette forumet (og andre fora), så kan jo også helt ukjente folk kjenne deg igjen, og vite hva du liker best i senga f.eks. - jeg hadde ikke likt dèt.
Serpico Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Bruker man seg selv som avatar bør man jo kanskje unngå de mest intime og private utgreinger om sitt eget liv og gjøren. Det er nok det lureste. Så Scruella er ikke egentlig Julia Roberts? *skuff*
Gjest Scruella Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Så Scruella er ikke egentlig Julia Roberts? *skuff* Der lurte jeg deg godt!
Samantha Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Eg har ikkje bilde av meg i avataren (tru det eller ei, folkens!), men alle som vil finn ut kven eg er her ganske lett. Og ja; eg beskyttar tredjepersonar. Eg skriv ikkje noko veldig personlig, verken som kan slå tilbake på meg sjølv, familie, kjæreste eller vennar. Det eg skriv står eg 100% for. Viss eg vil ha synspunkt på personlige ting, så skriv eg heller et spørsmål som gjest.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Jeg kunne ikke tenke meg å utlevere min egen identitet her inne. En del av det gode med å skrive på dette fora synes jeg er at en er anonym og ikke trenger være redd for å lufte situasjoner der en vanligvis må trå svært forsiktig. Dessuten er jeg nok litt paranoid når det gjelder internett...
nessi Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Siden jeg har brukt bilde som avatar og har bilder av meg selv i albumet, sørger jeg for å ikke skrive ting her inne som jeg ikke kan stå for IRL.
Angelica Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 Men dere som skriver dagbok utleverer jo også ganske mye av dere selv? Jeg kunne aldri gjort det tror jeg, en dagbok for meg er ganske personlig.. Ikke noe jeg legger ut på internett. Men nå det er sagt tror jeg de som kjenner meg også hadde gjenkjent meg her inne. Skriver ikke om absolutt alt, for eksempel skriver jeg ALDRI om sexlivet mitt. Visse ting er rett og slett for personlige.
Anders26år Skrevet 8. desember 2004 #10 Skrevet 8. desember 2004 ja , folk med bilde av seg selv i avataren er faan meg teite . :) Anders
Grooo Skrevet 8. desember 2004 #11 Skrevet 8. desember 2004 Har ikke noe problem med å være meg selv her på forumet selv om jeg ikke skriver alle private detaljer... Alle vet hvem jeg er, det gjør meg overhodet ikke noe.
Andrine22 Skrevet 8. desember 2004 #12 Skrevet 8. desember 2004 Tenker over hva jeg skriver ja. Og jeg står for det jeg skriver.
-Fisken- Skrevet 8. desember 2004 #13 Skrevet 8. desember 2004 Tenker over hva jeg skriver ja. Og jeg står for det jeg skriver. Samme her.
Gjest Scruella Skrevet 9. desember 2004 #14 Skrevet 9. desember 2004 ja , folk med bilde av seg selv i avataren er faan meg teite . :) Anders Det var jo konstruktivt. Takk til dere som klarte å se at dette ikke var kritikk, men et ærlig spørsmål.
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #15 Skrevet 9. desember 2004 Det var jo konstruktivt. Takk til dere som klarte å se at dette ikke var kritikk, men et ærlig spørsmål. Du må da skjønne at han tullet med seg selv.
Nick Etmitt Skrevet 9. desember 2004 #17 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har ikke noe problem med å bruke bildet av meg selv, selv om barneværnet har sendt meg personlige meldinger et par ganger. Mamma og pappa skal inn til avhør i morgen.....
aline Skrevet 9. desember 2004 #18 Skrevet 9. desember 2004 jeg bruker bilde av meg selv, og har i tillegg fortalt ganske mye om meg selv oppigjennom. men jeg forteller (stort sett) ikke ting her inne som jeg ikke kunne sagt direkte til de som kjenner meg og evt kjenner meg igjen. den jeg er her inne, er mer eller mindre den jeg er der ute, så jeg ser ikke noen bekymringer rundt at folk gjenkjenner meg. (men f.eks Den Omtalte, han kan godt la være å lese her inne... det hadde kanskje vært litt ukult for ham å lest....) :oops:
Anders26år Skrevet 9. desember 2004 #19 Skrevet 9. desember 2004 Du må da skjønne at han tullet med seg selv. Godt du skjønte det iaffal da:) Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå