Gå til innhold

kan sex brukes opp?

Fremhevede innlegg

Gjest lekelysten
Skrevet

Jeg bare lurer på om sex kan brukes opp. Hvis man prøver alt i starten og er utforskende, vil man da etter hvert miste lysten til å fortsette...?

Har truffet en. Vi fungerer utmerket på det seksuelle plan, alt stemmer. Begge er like leken. Begge vil alt, hele tiden. Vi leker, vi tester, vi snakker, vi koser, vi dytter på grenser. Har aldri hatt det slik med noen før. Og derfor blir jeg nå redd at det skal etter hvert gjøre slik at det til slutt blir "kjedelig". At vi går gjennom alt altfor fort og etter hvert er det ikke mer lek igjen, men bare rutine.

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det kan brukes opp, men som alt her i livet kan man gå lei i perioder. Selv sjokolade er litt kjedelig enkelte ganger. Sex likeså. Men så setter man desto større pris på det når man finner tilbake til spenningen igjen. Og det gjør man. Om man bare har nok investert i forholdet.

Skrevet

Hvis det er mulig!! Da har jeg gått glipp av det...

Jeg er nemlig SexOMAN....

Så hvis sex noen gang kan brukes opp...

Da er JEG...................... IN DEEP SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sex kan selvfølgelig ikke brukes opp!

Så fint at du har funnet en du kan leke, forske og elske med - og etterhvert som dere blir enda bedre kjent og følelsene deres (og livssituasjonen) endrer seg, så vil sexen utvikle seg.

I perioder vil sex'en kanskje være mindre viktig enn den er akkurat nå, men sånt vil gå opp og ned.

I min verden blir sex bare bedre og bedre og bedre jo nærmere man kommer hverandre - uansett hvor lenge forholdet har vart. Jeg nyter Mannen mer for hver gang og vi har vært sammen i drøye tre år nå... :wink:

Skrevet

Nei, sex kan ikke brukes opp. Det som er skummelt er om man kommer inn i et spor hvor alt skal være nytt hver gang. Da blir det vanskelig. Da kan man miste selve kosen og nytelsen i sexen og bare gå på teknikker og utprøving. Det kan føre til en ond sirkel der man får et ekstremt tenningsmønster, slik at vanlig sex ikke gjør noe for den enkelte lenger.

Jeg vet selv om ei jente som har fått vanskeligheter med å komme om hun ikke har trekant med to gutter.

Men utforsking er sunt og det å bruke sine kreative evner i senga vil gjøre den enkelte mye mer oppmerksom på seg selv og vil få en god kroppslig og mental læring av sine grenser og sin egen nytelse. Jeg tror at man fint kan holde spenningen om man er kreativ og leken, og ikke MÅ dytte grenser hele tiden.

God lek! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det at sexen etterhvert avtar i et forhold, kan man jo kalle "å bruke den opp".

Trøsten er at den er på plass igjen for fullt når man får en ny partner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Som alt annet her i livet kan man bli lei av sex. Tror det er lurt å være litt avholdene noen perioder i et forhold, la det bygge seg litt opp på en måte

Skrevet

sex...

kan ikke tenke meg at det kan brukes opp, men om man kan forvente at det vil være like spennende og like lystent konstant hele livet? nei, det tror jeg ikke, det går vel i bølgedaler med det også. men dere har jo en felles interesse og en felles lyst til å nyte, den kan hentes opp igjen etter mer rolige perioder igjen vil jeg tro, så lenge alt det andre er bra. :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg bare lurer på om sex kan brukes opp. Hvis man prøver alt i starten og er utforskende, vil man da etter hvert miste lysten til å fortsette...?

Den gangen sex blir brukt opp, ja da blir jeg oppbrukt også. :hoho: Sex er en del av livet, og at noen blir lei, er opptil hver enkelt for hvordan de velger å tilfredstille hverandre. Det er KUN fantasien som setter grenser.

Gjest alisia ikke innlogget
Skrevet

Mye rot her. :hoho: Jeg siterte meg selv. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...