Gå til innhold

Glattbarbert nedentil i voksen alder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Kontormus skrev:

Noen har ikke tråkket meg på tærne, du gjorde det. Ikke det at det var så ille, men når noe spør - så må det være greit å svare. Det er ikke verre å si at glattbarbert er ekkelt, enn å si at kjønnshår er ekkelt. Så enkelt er det, og egentlig ikke noe jeg blir spesielt provosert av, selv om du trodde jeg var sint.

På hvilken måte har jeg tråkket deg på tærne? Og når har jeg skrevet at det er ekkelt å barbere seg/ikke barbere seg? Å være spydig i svarene sine, er intet annet enn lavmål. Jeg forventet bedre av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg inngår ikke forhold med menn som barberer seg nedentil. Synes det ser latterlig ut. 

Anonymkode: ae2bf...8c0

Skjønner henne veldig godt.. Som jeg skrev så har jeg prøvd å ha sex med en kvinne som ikke barberte seg og greide ikkje få tenning.. Liker normalt sett veldig godt å slikke, men kunne ikke tenkt meg å prøv på en ubarbert mus.. Vi er alle heldigvis forskjellige så meningene er nok like mange som mennesker  

Anonymkode: fb0bb...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kjønnshår er ok. Ustellet vekst er ikke turnoff. Men min klare favoritt er trimmet kort hår på vulva og glatt rundt sprekken...altså de ytre kjønnsleppene. Å slikke en myk og hårfri fitte er ubeskrivelig deilig! Det føles ruere og irritabelt for tunga om hele underlivet er dekket av lange hår, så om bare sprekken er fri for hår så er det perfekt! :) er vel få som ville syntes det ville vært deilig å slikke oppå hodet til en annen person? Litt sånn det føles for mange med oralsex på hårete kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69

Kjønnshår hos kvinner gjør meg ingenting, og jeg har ingen krav om partner skal fjerne håret for min del. Men å gi oralsex til en kvinne som har barbert underlivet er vesentlig mer fristende enn et viltvoksende kratt.

Jeg som mann, barberer også underlivet, og jeg gjør det ikke bare for partners del, men hovedsakelig for min egen del. Jeg blir mer følsom for berøring av huden rundt pikken, pungen, mellomkjøttet og rumpa. Jeg blir rett og slett kåtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 1.2.2017 den 13.12, AnonymBruker skrev:

Er en nyskilt godt voksen mann som har datet en del damer i det siste i samme aldersgruppe mellom 45 - 50 år. Samtlige barberer seg i underlivet. Hva F er greia egentlig? Er det bare meg som syntes det er skikkelig motbydelig??? Eks kona barberte aldri underlivet fordi hun mente at det hører ungdommen til. Enig med hun der. Men sånn er det altså ikke. Er det virkelig slik i dag at man ikke kan finne et voksent underliv? Hvor er busken blitt av? Barberer alle seg? Seriøse svar takk.

Anonymkode: 0d020...69d

Underlivet forandre ikke alder på grunn av barberhøvelens bruk. Vil tro at de som er glattbarbert liker det selv også - det gjelder vel for de aller fleste uansett om man fjerner hår eller ei. 

Det er helt vanlig for kvinner og menn å fjerne hår også der. 

Hårfjerning har vel aldri tilhørt ungdommen noe mer enn hos andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2017 den 14.57, Silfen skrev:

Var nå du som påsto at skjegget ikke var i veien. Og det er like i veien og like ubehagelig og gir såre lepper når man kliner. Så ikke kom og unnskyld skjegg samtidig som du disser damer!

Skjegg har også en tendens til å stikke i underlivet når man blir slikket. Det er helt jævlig. Ingen med skjegg får slikke meg!

Anonymkode: c8be2...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er som baken. Folk må få være slik de selv vil nedentil uten at andre skal klage. Heldigvis er vi alle forskjellige og har forskjellige preferanser når det kommer til hår nedentil. Men det er helt naturlig med hår, det er det viktig å ikke glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2017 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Skjønner henne veldig godt.. Som jeg skrev så har jeg prøvd å ha sex med en kvinne som ikke barberte seg og greide ikkje få tenning.. Liker normalt sett veldig godt å slikke, men kunne ikke tenkt meg å prøv på en ubarbert mus.. Vi er alle heldigvis forskjellige så meningene er nok like mange som mennesker  

Anonymkode: fb0bb...ea1

Å bli slikket gir meg absolutt ingenting, så er bare glad jeg slipper det... jeg foretrekker hår nedentil. 

Anonymkode: ae2bf...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne 35 år og gift.

Jeg synes det er rart at så mange visstnok barberer seg - det klør jo og stikker noe vanvittig..?!! Tørr dere ikke vokse?

Selv vokser jeg og er strålende fornøyd med det (gjør vedlikehold selv og går til salong for full brasiliansk ved behov). Nå når det er vinter stresser jeg ikke så mye med om jeg har noe hår eller ikke, men tar bikinilinjen helt bak + trimmer fremme. På sommeren derimot liker jeg absolutt ikke at det stikker hår frem fra bikinitrusen (ved siden) eller gjennom stoffet. Da prøver jeg derfor å holde det ganske så hårfritt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at jeg heller betaler leilighet enn å betale for voksing eller barberhøvler til musa ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2017 den 2.07, HarryDotter skrev:

 er vel få som ville syntes det ville vært deilig å slikke oppå hodet til en annen person? Litt sånn det føles for mange med oralsex på hårete kjønn.

Ikke for å være frekk, men jeg mistenker at du gjør det feil. 

Anonymkode: 2cc16...4e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være frekk, men jeg mistenker at du gjør det feil. 

Anonymkode: 2cc16...4e1

Haha, spot on. "Hår i maten" er noe av det dummeste jeg hører. Lurer på hvor de slikker hen😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være frekk, men jeg mistenker at du gjør det feil. 

Anonymkode: 2cc16...4e1

Hehe neida. Jeg slikker ikke stedet mellom navel og klit om det er det du tenker på? Men om en kvinne er helt ubarbert en god stund vil det lange håret krølle seg og dekke både åpningen og klitten. Ikke like godt å ha det kilende på tunge og i nesa. Er bedre med glattbarbert akkurat rundt åpningen syntes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
8 timer siden, Hemmingroad skrev:

Haha, spot on. "Hår i maten" er noe av det dummeste jeg hører. Lurer på hvor de slikker hen😂

Du har tydeligvis aldri hatt munnen på klitten til en dame som ikke har barbert seg på måneder. Goggle hårete fitte så ser du fort hvor gjengrodd mus virkelig kan bli. Hvor gamle er dere? 13?

Man kan selvsagt bruke begge hender og spre fitta for å få bort hårene, men blir jo unødvendig når man heller kan barbere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maritav

Var en periode hvor jeg lot det gro litt for å sjekke ut hvordan det var, det skal jeg aldri gjøre igjen etter den reaksjonen jeg fikk fra en ons. 

Etter bare en kort stund sa han at han ikke klarte å holde den oppe fordi det var så usexy(brukte ikke det ordet men ja) Og spurte forsiktig om jeg ikke kunne bruke barberhøvelen på hotellbadet til å fjerne det. Det gadd jeg hvertfall ikke da jeg ikke bruker høvel men vokser, så det var ganske mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en komplett idiot. Selv elsker jeg hårete underliv pga hygiene, men gjør det som du selv vil å føler. Ikke la deg påvirke av andre. Nå vet ikke jeg hvor gammel denne ons'en var, men virker som en drittunge, vel godt under 25 i allfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2017 den 23.01, Petra75 skrev:

Vel - jeg stusser med maskin, og epilerer bikinilinja. Jeg har enda ikke møtt en mann som har rynket på nesa av litt hår. Får de tilgang til musa er de lykkelige uansett. 

Når det er sagt, så kjenner jeg at jeg undres litt over disse som "ikke liker hår i maten". For egen del så har det aldri noensinne vokst et hår der tungen skal befinne seg under oralsex. Hvilke kvinnfolk har dere vært borti som har hår på klitten, egentlig! Apekatter??

Og for egen del - nei, jeg vil ikke ha en barbert mann. Det stikker, det er kvisete, og det ser rimelig rart ut når de har matte over hele kroppen, bortsett fra akkurat rundt kølla. Det gjør meg lattermild, og det er vel ikke helt den reaksjonen som ønskes, eller?

 

 

På 1.2.2017 den 23.25, Petra75 skrev:

Jeg har prøvd begge deler, og behandlingen er omtrent lik. Jeg ser ikke behovet for å bli rundslikket på f.eks venusberget, da kan han like gjerne slikke meg på kneet. 

Der jeg er følsom er ikke der det gror hår. 

Jeg vet ikke hvordan andre kvinner foretrekker oralsex, men jeg vil gjerne bli slikket langs de ytre kjønnsleppene, i lysken og gjerne bakover også. Det føles så utrolig mye bedre når det ikke er hår der. 

I tillegg stikker hårene så utrolig når de er 2-10 m lange, og det klør så inni granskauen, så jeg foretrekker å ta alt hver gang jeg dusjer. Og jeg nærmer meg midten av 40-årene. Det er forresten kun 5 år siden jeg tok alt for første gang. Før det tok jeg ingenting eller kun bikinilinjen, men for min del er det mye bedre å ta alt. 

Jeg foretrekker også glattbarbert penis, og ikke minst pung for oral lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, smilo skrev:

I tillegg stikker hårene så utrolig når de er 2-10 m lange

:sjokkbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...