AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har ofte kjøttvarer lagret i fryseren til mamma siden jeg ikke har plass til fryser der jeg bor nå, det jeg lurer på er hvor lenge jeg kan ha fryst kylling i kjøleskapet? Si at jeg tar med meg 3 kyllingfileter hjem som er frosne og spiser 1 til middag, hvor lenge holder de 2 andre i kjøleskapet da? Lurer på det samme med karbonadedeig. Takk for svar. Anonymkode: cc150...1b0
Gjest Margit Spat Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Litt avhengig av hvor lenge det har ligget nedfrosset, men både kjøttdeig og kylling som har vært frosset og deretter opptint ville jeg brukt opp i løpet av 2-3, max 4 dager. Men som med alt annet: bruk sansene dine, og særlig luktesansen! Lukter det normalt, og ser normalt ut, så er det lite å bekymre seg over.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Jeg ville også ha brukt de i løpet av 2-3 dager, som nevnt ovenfor. Anonymkode: 44c0b...2e6
veraa94 Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 (endret) Avhengig av holdbarhet før du frøs ned. Med god holdbarhet før nedfrysning: Kyllingkjøttdeig: 2-3 dager. Karbonadedeig: 4-6 dager. Endret 1. februar 2017 av veraa94 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville også ha brukt de i løpet av 2-3 dager, som nevnt ovenfor. Anonymkode: 44c0b...2e6 Men husk at du ikke trenger å spise det samme dagen du tilbereder det. Da kjøper du kjøttet enda litt mer tid i kjøleskapet. Anonymkode: 44c0b...2e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå