AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Heii! Det har seg sånn at for sånn cirka 12 uker siden hadde jeg sex i fylla.. Jeg husker absolutt ingenting og visste ikke at jeg hadde hatt sex når jeg våknet dagen etter. Jeg gikk og går på ppiller, men det er jo ikke alltid helt sikkert. Jeg går på ppiller som gjør jeg ikke har mensen, så at jeg ikke har mensen er ikke noe nytt. I de siste dagene har jeg begynt å tenkt om det er mulig at jeg kan være gravid! Har hatt utrolig oppblåst mage i mangemange uker nå, itillegg til ondt nederst på ryggen og noen andre symptomer. Det jeg lurer på er altså om det er mulig at jeg er gravid og har vært det i rundt 12 uker uten å vite det?? Jeg synes selv det høres helt sprøtt ut, men vil bare få andre innspill også:)) Anonymkode: db9e7...f86
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Dersom du er dame og har hatt sex kan du være det ja. Anonymkode: 0f66c...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Det går helt fint an å gå gravid så lenge uten å merke det. Spesielt om du er vant til å ikke ha mensen. Anonymkode: d832f...6b4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Graviditetstest!! Anonymkode: 35fb2...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 hm takk for svaar:) Ja, skal få kjøpt meg test. Er på utveksling nå så er litt "problematisk" hvis jeg er det, jaja jeg får finne ut:) Anonymkode: db9e7...f86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå