Gå til innhold

Plutselig dårlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjente i dag tidlig da jeg våknet at jeg ikke var helt i slaget. Jeg følte meg kvalm og uggen, og veldig slapp. Utover dagen fikk jeg vondt i hodet, og det har jeg forsatt.  Og akkuratt nå skjelver jeg som et aspeløv pga jeg fryser sånn:( Hva kan dette være? For meg virker det hvertfal ikke som en vanlig forkjølelse for eksempel, for har jo ikke de typiske symptomene som sår hals og rennende nese.

Anonymkode: b0c09...ae5

Videoannonse
Annonse
Gjest Ukjenten
Skrevet

Kan være at du er sliten, stressa, holder på å bli forkjøla/influensa +++. Det kan være utrolig mye. La det gå noen dager og se hvordan du føler deg, hvis ikke kan du jo ta deg en tur til legen. Masse god bedring! :hjerte:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjente i dag tidlig da jeg våknet at jeg ikke var helt i slaget. Jeg følte meg kvalm og uggen, og veldig slapp. Utover dagen fikk jeg vondt i hodet, og det har jeg forsatt.  Og akkuratt nå skjelver jeg som et aspeløv pga jeg fryser sånn:( Hva kan dette være? For meg virker det hvertfal ikke som en vanlig forkjølelse for eksempel, for har jo ikke de typiske symptomene som sår hals og rennende nese.

Kan være du er borti omgangssyke. Følger av og til feber med den. Masse god bedring😊

Skrevet
13 minutter siden, Ukjenten skrev:

Kan være at du er sliten, stressa, holder på å bli forkjøla/influensa +++. Det kan være utrolig mye. La det gå noen dager og se hvordan du føler deg, hvis ikke kan du jo ta deg en tur til legen. Masse god bedring! :hjerte:

Ja, det er sant. Skal se det an. Tusen takk :-)

Skrevet
12 minutter siden, Sh999 skrev:

Kan være du er borti omgangssyke. Følger av og til feber med den. Masse god bedring😊

Det kan godt hende.. Om jeg har feber vet jeg ikke da, fordi har ikke noe å måle med. Tusen takk :-)

Skrevet

Det kan være infeksjon eller blodforgiftning..

Skrevet
2 minutter siden, Serana skrev:

Det kan være infeksjon eller blodforgiftning..

Huff, får da ikke håpe det! Hørtes skummelt ut..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, får da ikke håpe det! Hørtes skummelt ut..

Mannen min hadde nok ringt legevakten dersom det var meg som var i din situasjon, for jeg har nemlig hatt lignende symptomer tidligere, og da var det blodforgiftning ene gangen, og infeksjon grunnet perforert tarm en annen gang. Men når jeg hadde infeksjon, så spydde jeg i tillegg opp alt jeg drakk, så ble fort dehydrert.

Skrevet

Influensa på gang kanskje.

Anonymkode: e52aa...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...