AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Hva er viktig? Hva er det verste og beste du har sett på bilder? Hva lokker deg på visning? Hvor godt leser du våtromsrapport? Hvordan skal megler oppføre seg? Synes du at selger skal være tilstede? Anonymkode: 10f3a...fc2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Leser tilstandsrapporten veldig nøye, inkl. våtromsrapport. For meg betyr det ikke så mye hvordan boligen er stylet. Så lenge det er ryddig og rent, så er det det viktigste. Alle har forskjellig smak, og jeg skal uansett ikke bo slik det er på visning. Tror folk som går på visning ser på planløsning, beliggenhet og om de kan se for seg å bo der. Selger skal ikke være til stede under visning. La megler gjøre jobben sin! Det verste på bilder, er en dårlig oppredd seng, eller masse rot stående fremme. Det enkle er ofte det beste. Rydd unna smånips, det blir bare vas. For min del så har fotograf vært flink til å komme med tips når jeg har solgt bolig. Du får også en liste over tips fra megler før vising osv. Anonymkode: baa49...0aa
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Jeg leser våtromsrapport/egenerklæringen med lupe. Da jeg solgte betalte jeg for styling siden jeg er helt håpløs på sånne ting. Kan ikke fordra dill og nips. Resultatet ble utrolig bra og bildene på finn veldig fine! Anonymkode: 9b64e...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå