AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Hei! I 2009 fikk jeg plutselig et utbrudd i underlivet med svie og kløe, og plutselig to blemmer/klumper ved siden av skjedeåpningen. Gikk til fastlegen som sa det var herpes, ga meg piller og siden gikk det over. Jeg har senere hatt flere utbrudd, men da midlere, og jeg ha da gjerne tatt tabletter så tidlig at blemmene ikke har kommet frem. Men, søndag morgen hadde jeg plutselig veldig vondt på den ene siden av rumpehullet. Klarte å kikke, og da hadde jeg tett i tett med bittesmå vannblemmer (gjerne 20-30 stk!). Nå begynner de å sprekke (etter 2 dager, altså). Har ikke hatt noen andre symptomer, gjerne noe mer utflod. Spørsmålet er om dette kan være herpesen? Kan ikke skjønne at det plutselig skal være så voldsomt når tidligere utbrud har vært mye mildere.. Og det er jo absolutt ikke på samme sted! Kan det være legen har tatt feil? Har ikke vært hos legen da jeg egentlig ikke tenkte tanken før nå, og siden jeg inke ha hatt et utbrudd på leeenge. Takknemlig for svar! 😊 Anonymkode: c8967...ed3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Har du hatt analsex med ny partner? Anonymkode: 1ecb5...551
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt analsex med ny partner? Anonymkode: 1ecb5...551 Vært i fast forhold med samme partner i 10 år. Ikke hatt analsex på flere år. Anonymkode: c8967...ed3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå