Gå til innhold

Ønsker 100% omsorg

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange henger seg opp i at jeg skriver 100%. Jeg mener altså bare at jeg ønsker den daglige omsorgen. Far kan se barnet når han vil for min del, men i utgangspunktet fast annenhver helg, en dag i uka-opplegg. Jeg ønsker bare at barnet skal ha ett fast sted å bo/fast sted å sove om natta, og spesielt mtp. skolestart snart, hvor jeg bor i gåavstand og far bor 20min unna. Vil også legge til at far har flyttet 11 ganger på 3 år, og at dette vil trolig fortsette, da far ikke har kontroll på økonomien sin. Dette er også en faktor som spiller inn, da jeg ønsker stabilitet for oss alle. 

TS

Anonymkode: 9e069...b30

Da må du slutte å villede. For 100% omsorg betyr null samvær med far. Det er heller ikke spesielt rart at folk henger seg om i akkurat det, siden du skriver at du vil ha 109% omsorg både i overskrift og i innlegg etter det. 

Dere må uansett til mekling på FVK. Fører ikke dette frem og far fortsatt holder på at dagens samværsavtale ikke skal endres, må du bringe saken inn for domstol. Det blir fort dyrt. Hva med å foreslå 40/60? Kanskje det er mer spiselig for far?

Anonymkode: a6806...70b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.2.2017 den 0.46, duplexx skrev:

Han hadde truet med å drepe henne? Han virker jo helt ustabil og hun følger hans ord som en slave fordi hun er redd for han. Fikk det inntrykket i alle fall. 

Hvor står det at han vil drepe henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...