AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Kjæresten min og jeg har vært sammen siden november. I dette tidsrommet har vi hatt sex 3-4 ganger, og jeg har utført oralsex på ham kanskje 4 ganger. Alt er fint bortsettfra dette. Han tar aldri initiativ til å ha sex i det hele tatt - og hvis han til nøds tar initiativ til litt klining e.l, eller jeg merker han har stå, så prøver han seg aldri. Prøver aldri å få av meg klærne, tafser aldri på noen erogene plasser, er veldig forsiktig o.l. De gangene noe seksuelt har skjedd mellom oss er det jeg som må ta initiativet til det. Han er absolutt med, men tar aldri initiativ selv. Dvs jeg må begynne å kle av meg OG han, jeg tafser han utenpå boxeren, jeg går ned på ham osv. Han kanskje stryker meg litt på rumpa om det er sånn. Derfor har jeg sluttet å ta initiativ til sex i det hele tatt. Jeg rett og slett gidder ikke. Har prøvd å få i gang en samtale men han gir uttrykk for at alt er OK. Likevel skjønner jeg jo han har lyst på sex når han f.eks begynner å kline med meg og jeg kjenner han har boner allerede før vi begynner. Uansett: jeg vil føle meg begjært, at han ikke kan ta fingrene fra meg, at han bare vil ha hele meg. Er det noen andre som har vært borti det samme som kanskje har noen løsninger? Han virker ganske seksuelt uerfaren, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få ham tryggere på seg selv. Virker som han er redd for å ta initiativ i fare for å virke "fornærmende". Anonymkode: c5960...db3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Dette må man jo kommunisere om. Jeg kunne aldri vært i et forhold uten å føle meg begjært. Kjæresten min er ikke den flinkeste selv, men han veit at jeg setter stor pris på det så han prøver litt ekstra for meg. Vi har bare vært sammen i 6 mnd selv, men sånne ting er ganske viktig å snakke om. Kanskje du kan snakke med han ved å si hva du liker? Ikke hva han burde gjøre (da det kan ses på som kritikk). Anonymkode: 16ac2...136
Akhenaton Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 (endret) Sex 3-4 ganger siden november? Bor dere langt fra hverandre eller noe? Sikker på at han spiller på riktig lag? Endret 31. januar 2017 av Akhenaton 1
Gjest treningspike Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Kanskje han ikke tørr å ta initiativ eller føler han ikke vet hvordan han skal gå frem fordi han er redd for å gjøre noe feil slik at det blir rar stemning. Kanskje han er redd for at hvis han prøver seg så har ikke du lyst og avslår. Sier ikke at du ikke vil eller at det har skjedd. Men man vet jo aldri hva han tenker. Hva med å bare sitte deg oppå han å råkline? Ta tak i hendene hans og før dem ned i trusa di eller opp i bhen? Så se hvor det ender.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må man jo kommunisere om. Jeg kunne aldri vært i et forhold uten å føle meg begjært. Kjæresten min er ikke den flinkeste selv, men han veit at jeg setter stor pris på det så han prøver litt ekstra for meg. Vi har bare vært sammen i 6 mnd selv, men sånne ting er ganske viktig å snakke om. Kanskje du kan snakke med han ved å si hva du liker? Ikke hva han burde gjøre (da det kan ses på som kritikk). Anonymkode: 16ac2...136 Jeg har forsøkt (føler jeg selv da). Blant annet ved å guide han under sex, vise ham ting jeg liker og hvordan jeg liker det, forsøker å være ekstra bekreftende under samleiet for å bygge opp selvtilliten hans. Føler han nesten blir oppgitt når jeg forsøker å prate om det, litt sånn "aaaah, trenger du MER enn helt vanlig 5-minutters penetrering......" Anonymkode: c5960...db3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 18 timer siden, Akhenaton skrev: Sex 3-4 ganger siden november? Bor dere langt fra hverandre eller noe? Sikker på at han spiller på riktig lag? Han bor rett nedi lia her, vi ser vel hverandre 1-4 ganger i uken litt avhengig av hvordan tiden strekker til. Anonymkode: c5960...db3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 18 timer siden, treningspike skrev: Kanskje han ikke tørr å ta initiativ eller føler han ikke vet hvordan han skal gå frem fordi han er redd for å gjøre noe feil slik at det blir rar stemning. Kanskje han er redd for at hvis han prøver seg så har ikke du lyst og avslår. Sier ikke at du ikke vil eller at det har skjedd. Men man vet jo aldri hva han tenker. Hva med å bare sitte deg oppå han å råkline? Ta tak i hendene hans og før dem ned i trusa di eller opp i bhen? Så se hvor det ender. Det er kanskje det jeg tror også. Derimot føler jeg det skal så mye til fra min side før det faktisk blir noe. Føler jeg alltid tar han utenpå boxeren/stikker hånda nedi den: han gjør det ikke tilbake. Drar jeg hånda hans ned i trusa mi så blir det til at han bare stryker litt på f.eks rumpa eller venusbegeret og trekker seg ut igjen. Syntes det er kjedelig å alltid måtte omtrent "tvinge" han til noe seksuelt - selv om han virker interessert. Anonymkode: c5960...db3
trond_70 Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 (endret) Hvor gamle er dere? Ungdommer eller opp i årene? Har en hunch om at dere er ungdom ut fra måten du skriver. En "ordinær" mann/gutt ville nok reagert og tatt initativet når han er erigert. Er han usedvanlig beskjeden, dårlig selvtillit, har rare erfaringer fra tidligere forhold? Uansett ville jeg jo tatt det opp med han, sex er jo noe man skal nyte til man er ganske gammel så dersom det begynner å skurre allerede nå så går det jo ikke an å basere forholdet på en slik vaklende grunn. Si i fra dersom du trenger flere tips :-) Endret 2. februar 2017 av trond_70
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 13 timer siden, trond_70 skrev: Hvor gamle er dere? Ungdommer eller opp i årene? Har en hunch om at dere er ungdom ut fra måten du skriver. En "ordinær" mann/gutt ville nok reagert og tatt initativet når han er erigert. Er han usedvanlig beskjeden, dårlig selvtillit, har rare erfaringer fra tidligere forhold? Uansett ville jeg jo tatt det opp med han, sex er jo noe man skal nyte til man er ganske gammel så dersom det begynner å skurre allerede nå så går det jo ikke an å basere forholdet på en slik vaklende grunn. Si i fra dersom du trenger flere tips :-) , eller selskap ;-) OMG håper ikke du er født i 1970 (ref brukernavn).....da er du en gammel gris mtp på de 2 siste linjene i innlegget ditt 😨. Anonymkode: a74a6...919 2
Gjest treningspike Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 20 timer siden, trond_70 skrev: Hvor gamle er dere? Ungdommer eller opp i årene? Har en hunch om at dere er ungdom ut fra måten du skriver. En "ordinær" mann/gutt ville nok reagert og tatt initativet når han er erigert. Er han usedvanlig beskjeden, dårlig selvtillit, har rare erfaringer fra tidligere forhold? Uansett ville jeg jo tatt det opp med han, sex er jo noe man skal nyte til man er ganske gammel så dersom det begynner å skurre allerede nå så går det jo ikke an å basere forholdet på en slik vaklende grunn. Si i fra dersom du trenger flere tips :-) , eller selskap ;-) Du sier at de høres ut som en gjeng med ungdommer på måten de skriver. Så kommer du med brukernavn trond70 og sier at hun skal si ifra om hun ønsker selskap. Gamle gris...
Resignert Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 49 minutter siden, treningspike skrev: Du sier at de høres ut som en gjeng med ungdommer på måten de skriver. Så kommer du med brukernavn trond70 og sier at hun skal si ifra om hun ønsker selskap. Gamle gris... Du blir sikkert overrasket når du blir 10 eller 20 år eldre, og en dag innser at du er den samme personen, til tross gor noen grå hår eller noen rynker. Jeg er eldre enn han du irettesetter her, men jeg syns likevel at rumpa di (avataren din) er aldeles smashing........
Gjest treningspike Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 4 minutter siden, Resignert skrev: Du blir sikkert overrasket når du blir 10 eller 20 år eldre, og en dag innser at du er den samme personen, til tross gor noen grå hår eller noen rynker. Jeg er eldre enn han du irettesetter her, men jeg syns likevel at rumpa di (avataren din) er aldeles smashing........ Tror helt sikkert at man er samme personen til tross for noen flere år bak seg. Men opplegget hans med å først påstå at det var en gjeng ungdommer også tilby "selskap ;)" , er rett og slett ekkelt.. Du kommer jo ikke inn her og tilbyr meg selskap selv om du synes rumpa mi var smashing..
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 Jeg lurer også veldig på alderen deres. Med en uerfaren tenåringskjæreste gav jeg kanskje ti blowjober over en tomånedersperiode uten å få en aldri så liten berøring tilbake. Måtte gi klar beskjed om at han måtte gi tilbake og insje selv. Når vi først kom i gang med sex og han ble trygg på seg selv, ble han et lite sexdyr som insjet hele tiden... Tror det kan være noe sånt om dere er 20 +/- Om dere er noe særlig eldre enn det høres det mer uvanlig ut for meg. Anonymkode: ffe4c...176 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå