Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #761 Del Skrevet 19. juni 2017 Æææ jeg ringte skole min og de hadde fellessensur idag . Kunne ringe etter lunsj 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #762 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, Bonobo skrev: Digg! Hvordan gikk det?? Jeg venter fortsatt på p2 vestfold Hvordan gikk det ? Har også tatt den men ble syk under eksamen. Har regnet meg frem til at det skal holde til stå karakter , så håper jeg har fått gjort de oppgavene jeg mener jeg klarte før det ble "svart"😫Er så redd for stryk 😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonobo Skrevet 19. juni 2017 #763 Del Skrevet 19. juni 2017 Wtf!!! Fikk 2'er! Synes det gikk dritbra. Skjønner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje1 Skrevet 19. juni 2017 #764 Del Skrevet 19. juni 2017 15 minutter siden, Bonobo skrev: Digg! Hvordan gikk det?? Jeg venter fortsatt på p2 vestfold Gikk kjempebra Fikk 2, men var redd for stryk. Hadde utrolig liten tid til eksamen så målet var å stå, men var redd en periode for stryk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #765 Del Skrevet 19. juni 2017 Håper virkelig jeg også står 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #766 Del Skrevet 19. juni 2017 12 minutter siden, Bonobo skrev: Wtf!!! Fikk 2'er! Synes det gikk dritbra. Skjønner ingenting Svarte du på mange av oppgavene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonobo Skrevet 19. juni 2017 #767 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Loppa123 skrev: Svarte du på mange av oppgavene 😊 Alle på del 1, og sett på løsningsforslaget og da hadde jeg bare to feil. Men på del 2 så rakk jeg kanskje bare 4 oppgaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #768 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Bonobo skrev: Alle på del 1, og sett på løsningsforslaget og da hadde jeg bare to feil. Men på del 2 så rakk jeg kanskje bare 4 oppgaver det var rart. jeg tar 2py. og fikk høre at 12 p gir 2. du må jo ha fått mye mer poeng når du har fått så mye rett:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plasticrose Skrevet 19. juni 2017 #769 Del Skrevet 19. juni 2017 Er det fler ifra Hedmark som ikke har fått svar enda?? Norsk skriftlig bokmål/sidemål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #770 Del Skrevet 19. juni 2017 nå har jeg fått alle mine karakterer... fornøyd med alle, men fikk 2 i norsk sidemål. men jeg har aldri lest på det og vet så vidt hva nynorsk er... så den er vel grei, men kjipt. tatt 8 fag på et år, så får vel være fornøyd med å stå, selvom snittet ikke blir det beste. får heller ta opp neste år om jeg ikke kommer inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #771 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Plasticrose skrev: Er det fler ifra Hedmark som ikke har fått svar enda?? Norsk skriftlig bokmål/sidemål. jeg har sjekket mange ganger, men når jeg logget helt ut også inn igjen lå de der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plasticrose Skrevet 19. juni 2017 #772 Del Skrevet 19. juni 2017 8 minutter siden, Loppa123 skrev: jeg har sjekket mange ganger, men når jeg logget helt ut også inn igjen lå de der. Gjorde det samme nå, og endelig fått resultatet. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonobo Skrevet 19. juni 2017 #773 Del Skrevet 19. juni 2017 56 minutter siden, Loppa123 skrev: det var rart. jeg tar 2py. og fikk høre at 12 p gir 2. du må jo ha fått mye mer poeng når du har fått så mye rett:o Ja, jeg ringer de nå. Tør ikke å klage da, for jeg kan ikke stryke heller liksom...Men ser nå at man må ha 24 poeng for å få treer! Så det er jo ganske stort hopp fra 12 til 24 poeng. Kanskje det var utslagsgivende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 19. juni 2017 #774 Del Skrevet 19. juni 2017 Herlighet hvor godt det er å være ferdig! Jeg har hatt 8 eksamener på 1 år, og 6 nye 6ere. Det føles bare så vanvittig fantastisk, og jeg er så fornøyd! Nå gjenstår det bare å få nytt vitnemål tidsnok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 19. juni 2017 #775 Del Skrevet 19. juni 2017 18 minutter siden, mjauritz skrev: Herlighet hvor godt det er å være ferdig! Jeg har hatt 8 eksamener på 1 år, og 6 nye 6ere. Det føles bare så vanvittig fantastisk, og jeg er så fornøyd! Nå gjenstår det bare å få nytt vitnemål tidsnok! 6 6ere:O du er rå! har tatt like mange som deg. og hos meg er det karakterer fra 2 til 6. tror snittet mitt er 4,5 .. hvordan regner vi. regner man en kar. for norsk munt, skrift, og sidemål? i naturfag tok jeg 1001 og 1003 istedenfor bare 1002 med en gang. fikk 5 og 6. eksamenskontoret sa det var kun en av karakterene som ble tellende da og det ble den høyeste, vet noen om det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #776 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, mjauritz skrev: Herlighet hvor godt det er å være ferdig! Jeg har hatt 8 eksamener på 1 år, og 6 nye 6ere. Det føles bare så vanvittig fantastisk, og jeg er så fornøyd! Nå gjenstår det bare å få nytt vitnemål tidsnok! Hei! Kan du være så behjelpelig å sende en mail med filer for norsk skriftlig eksamen/ og eventuelt hvordan du øver deg frem til en en norsk skriftlig eksamen (bokmål)? Takk på forhånd! Setter stor pris på det. [email protected] Anonymkode: 5e962...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #777 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, mjauritz skrev: Herlighet hvor godt det er å være ferdig! Jeg har hatt 8 eksamener på 1 år, og 6 nye 6ere. Det føles bare så vanvittig fantastisk, og jeg er så fornøyd! Nå gjenstår det bare å få nytt vitnemål tidsnok! Hvorfor vil du studere sosialt arbeid når du er så flink på skolen? Hva med medisin? Anonymkode: 5399e...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 19. juni 2017 #778 Del Skrevet 19. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Kan du være så behjelpelig å sende en mail med filer for norsk skriftlig eksamen/ og eventuelt hvordan du øver deg frem til en en norsk skriftlig eksamen (bokmål)? Takk på forhånd! Setter stor pris på det. [email protected] Anonymkode: 5e962...76e Hei! Jeg har ikke tatt norsk som privatist fordi jeg var så heldig å ha 6 på vitnemålet fra VGS Det er dessverre litt for mange år siden at jeg ikke tørr å "hjelpe" med pensum, for jeg er redd for å si litt feil. Norsk skriftlig øvde jeg meg aldri frem til, skrev bare MYE gode notater, og fant GODE kilder! Det hjalp! Beste rådet er å skrive notater du selv forstår og skjønner som du tar med på skriftlig, for da har du som regel tid til å bruke på det 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du studere sosialt arbeid når du er så flink på skolen? Hva med medisin? Anonymkode: 5399e...ec2 Njaa, det er litt flere grunner til det! For det første bor jeg (og samboeren + barnet vårt) i en liten by hvor UNI ikke tilbyr medisin, og jeg har ikke realfagene.. Mannen har drømmejobben og all familie her nede, pluss at vi har kjøpt verdens fineste leilighet så har ikke lyst til å flytte tilbake til storbyen. Og før jeg begynte å ta opp fag så jobbet jeg tett med barnevernet, og fant fort ut at det var dit jeg ville. Jeg trengte egentlig kun 1 eksamen, men siden jeg uansett var i mammapermisjon så kjørte jeg bare på med alt jeg visste kunne bli bedre. Dumme meg gjorde det elendig rundt russetiden i VG3 (), så hadde noen "skam" karakterer.. Kort så tror jeg at jeg kommer til å gjøre det veldig bra dit jeg ønsker fordi jeg vil det nok til å ofre et "bedre" studie for å være der, men det er utrolig godt å ha såpass gode karakterer at HVIS jeg skulle ønske noe annet så kan jeg velge nesten hva jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #779 Del Skrevet 19. juni 2017 Noen fra Bergen som har fått svar på 2P? Siste jeg mangler, blir gal av å vente... Anonymkode: 30ec6...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 19. juni 2017 #780 Del Skrevet 19. juni 2017 Venter fortsatt... Noen fra Buskerud som har fått karakterer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå