AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hvordan blir man utredet for dette? Og hvem gjør det? Og hvordan tar jeg opp med fastlege at jeg vil utredes? Anonymkode: f9048...d7e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Psykiater/psykolog. Samtaler og muligens en del tester (svare på utfyllende skjema sammen med behandler). Fastlege henviser deg videre. For å bli utredet så må man nok slite en del med dette i hverdagen, hvorfor ellers skal man ha en diagnose på det. Det er uansett ikke noe som medisineres i seg selv. Så hvis du sliter i hverdagen og tror at diagnostisering og behandling vil hjelpe deg så legger du det frem på denne måten for legen. Lykke til! Håper du får den hjelpen du trenger. Anonymkode: 6538d...954
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Jeg fikk diagnosen av psykolog. Det var faktisk jeg som nevnte det (at jeg følte det passet på meg) og så sa han bare "ja, det har du" Jeg sliter veldig på jobb. Var/er sykmeldt og ble henvist til psykolog via nav. Fremdeles usikker på hvordan det skal gå, men er glad for å ha fått hjelp. Anonymkode: 834e8...15d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå