Gå til innhold

Hvilke ønsker har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss penger vi slik at vi kan få oss en ny kjøkkeninredning.Den vi har nå er hjemmelaget :roll:

Vi sier til så mange som mulig at vi ønsker oss penger i gave ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet
Barer lurere, siden jeg aldri har hørt om det før, hvor får man tak i kjærestevott?
Eg har fått mine av mamma, ho strikkar dei. Har aldri sett dei i nokon butikk nei.
Gjest Betty Boop
Skrevet
Eg har fått mine av mamma, ho strikkar dei. Har aldri sett dei i nokon butikk nei.

De har det på Magasinet i Bogstadveien i Oslo, i 1. etasje.

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å ønske seg penger i gave jeg. :roll: Tror vi heller kommer til å ønske oss gavekort. Hva sier dere?

Skrevet

Jeg synes også gavekort er bedre. Det er jo utrolig mye bra gavekort. Kjøpesentre tilbyr f. eks gavekort som man kan bruke i alle butikker. Trenger man noe til leiligheten kan IKEA osv være fint.

Vi tenkte kanskje å skrive noe nederst på ønskelisten om at hvis folk er i tvil, håper vi de heller gir et gavekort enn pyntegjenstander vi ikke trenger.

Skrevet
Synes det er litt vanskelig å ønske seg penger i gave jeg. :roll: Tror vi heller kommer til å ønske oss gavekort. Hva sier dere?

Kommen veldig an på hva man trenger. Har også hatt problemer med å ønske oss penger, men trenger sårt en PC, derfor gjør vi det.

Trenger ellers veldig lite i en spesseill butikk.

Ellers har vi passet på å ha gaver i forskjellige prisklasser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann påsan!

Vi ønsker oss servise, krystall, bestikk, gavekort på Skeidar, Lefdal, kokkekniver, kanskje et maleri e.l., gavekort på reiser m.m.

Vi har bodd sammen i 5 år, så vi er etablerte. Flytter til ny leilighet neste år etter bryllupet og vil gjerne bytte ut noen møbler.

Gjest Anonymous
Skrevet

syntes ikke det var vanskelig og si at vi ønsket oss gavekort i bank, for det er det vi trenger.. Vi har alt vi trenger, og mer til. Å siden vi trenger pengene til å betale for festen og kanskje reise, så syntes vi det var greit. Mange som har gitt tilbakemelding og sagt at det var et lurt ønske..

Hvorfor skal det være vanskeligere og si at gjestene kan gi et gavekort heller enn en vanlig gave, hvis det er det man ønsker?

Skrevet

Synes det er helt greit å ønske seg gavekort. Men for meg blir det mer problematisk å si at man ønsker seg penger. Men å ønske seg gavekort i en bank er kanskje en ide... Skal hvertfall tenke over det...

Kommer forresten også til å ønske oss noen lysestaker og sengetøy:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen! Bright and early on a Sunday morning :o ,

Som du vet har vi lagt ut øndkelilste på hjemmesiden vår (se under). Vi kommer også til å legge ut på GlasMagasinet, Villeroy & Boch, og kanskje TilBords. Dette fordi vi da vil få så mange gaver fra butikkene :oops: . Greit å ta med seg det man får :wink: !

Skrevet

Hvilket merke kommer dere til å ønske dere på kjøkkenkniver, folkens? Akkurat det har jeg ikke så greie på... Tips?

Skrevet
Hvilket merke kommer dere til å ønske dere på kjøkkenkniver, folkens? Akkurat det har jeg ikke så greie på... Tips?

Vi er veldig fornøyd med disse

Gjest Betty Boop
Skrevet

Global, definitivt. De er omtrent de dyreste du finner, men de er utrolig bra, og har blitt best i test flere steder, både på første gangs bruk, og på holdbarhet (etter sliping).

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Victorinox, og de er ikke de aller dyreste.

Skrevet

Hei!

Vi ønsket oss DETTE servicet.

Ønsket oss også "Admiral", Hardangerbestikk.

Hadde også ønsker som spill (Trivial Pursuit osv), gavekort på div (Ikea, Møbelbutikk).

Fikk gavekort fra Ticket reisebyrå. Nære venner ga oss gavekort på kunst, og vi fikk Spa-weekend på Holmsbu.

Svigersøster ga oss i tillegg til kniver, et flott bilde i sort/hvitt av vår datter på 1,5 år med hånd- og fotavtrykk i samme ramme. Personlig og flott!!

Flotte gaver!!

Skrevet

Vi hadde også alt vi trengte da vi nylig giftet oss, og vi lurte veldig på hva vi skulle ønske oss. Hva trenger vel vi, vi som har alt vi trenger materielt, og i tillegg er så heldige at vi får lov å gifte oss med hverandre? Jeg blir nesten helt matt av takknemmelighet når jeg tenker på hvor priviligerte vi er, når det er så mange i verden som har det vondt og vanskelig.

Vi bestemte oss derfor for å bruke bryllupsdagen vår til å prøve å gjøre verden litt bedre for noen av dem som ikke har det like godt som oss, og oppfordret gjestene våre til å gi et bidrag til Amnesty i stedet for presang til oss. Det er mulig vi tråkket på noen tær, men vi fikk også mange positive tilbakemeldinger. - Og de som hadde lyst til heller å gi en presang, gjorde det. For oss føltes dette veldig riktig, og det ga bryllupsdagen vår en ekstra dimensjon vi satt stor pris på.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi vil først og fremst ønske oss serviset Wedgwood Sterling, som vi nettopp har begynt å samle på (til middag og kaffe). Utover dette har vi ikke tenkt så mye på ønskelisten ennå. Som mange andre er vi godt etablert og har det meste av det nødvendigste allerede. Men vil vel benytte anledningen til å ønske oss kvalitetsting som varer en stund. Regner med at vi legger ut ønskelisten på GlasMagasinet og Tilbords, der finnes ting i ulike prisklasser og butikkene finnes i flere byer (som gjestene kommer fra...)

I tillegg til servise, tror jeg vi kommer til å sette følgende på ønskelisten :

- Stålbestikk

- Stelton dekketallerkner

- KitchenAid kjøkkenmaskin

- Diverse kjøkkenredskaper, siden vi er glad i å lage mat

Skrevet
Barer lurere, siden jeg aldri har hørt om det før, hvor får man tak i kjærestevott?

Strikkeoppskrift på kjærestevotter får man i hefte fra Sandnes Garn.

Viss du ikke har en Bestemor eller andre som vil strikke til dere, får du sikkert kjøpt de på messer, husfliden eller andre steder de selger håndarbeidsting!

• 1 måned senere...
Skrevet

veslo, her har vi også skrevet om ønskene våre. :wink: Tordde vi nettopp holdt på med denne jeg, men måtte jo helt tilbake til side 13 for å finne den igjen. Hjelp hvor tiden flyr :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...