AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Leser nå 'Avdeling Q' av Jussi A.Olsen, helt ok serie, men er ute etter noe litt mer "psykologisk" thriller/krim. Sånn skikkelig psyko action! Ikke noe sånn vampyr greier og kliss Kan godt vær singel bøker, helst serier Hit me with your best book! Anonymkode: 9c0ae...d7e
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Bøkene av Johan Theorin, Skumtimmen Nattfåk Blodläge Sankta Psyko
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 5 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Bøkene av Johan Theorin, Skumtimmen Nattfåk Blodläge Sankta Psyko Takk! Helt i min gate Anonymkode: 9c0ae...d7e
*Ariel* Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Ahnhem. Bok nr 2 er ikke så god som nr 1, nr 3 er rett rundt hjørnet.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Noen av bøkene til Yrsa Sigurdsdottir kanskje? Dødsskipet og hva det nå heter.... Eirik Jensen "attentatet" Noen av bøkene til Clive Cussler? Anonymkode: df528...be4
ca.passe Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Kanskje Ingar Johnsrud kan være noe? Debuterte i 2015 med "Wienerbrorskapet", som jeg synes var veldig bra. Oppfølgeren "Kalypso" står på leselista mi, den har fått gode kritikker. Lars Keplers med bøker om Joona Linna synes jeg også er veldig gode: Hypnotisøren Paganinikontrakten Ildvitnet Sandmannen Stalker Kaninjegeren Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå