Gå til innhold

i går pratet vi med presten


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mummi

det begynner og nærme seg dagen 7 september og i går var vi hos presten og så kirken vi skal gifte oss i.vi hadde ikke vært inne i denne kirken før.(norderhov kirke) den var kjempe fin.

presten er så koselig og denne vielsen tror jeg kommer til og bli fin.

vi skal ha egen solist som synger for oss.

nå begynner det virkelig og gå opp for oss att vi snart skal bli ektepar.

samboeren har ordnet brudebuketten på egen hånd og han ville att gifteringene skulle ligge på en blå liten pute på alterringen når jeg kommer opp.så jeg må ha bind for øynene når disse skal prøves for de for jeg ikke lov til og se.

så dette blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennendes, gled dere i resten av planleggingstiden, den er slitsom på slutten, men forferdelig morsom og, hvis dere samarbeider godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Mannen min valgte også ut brudebuketten min, og den var helt nyyydelig. Ringputen bestemte vi oss for begge to, og denne ble holdt av min manns forlover.

Et lite tips, gled dere over resten av planleggingen, dere kommer kanskje til å savne det når den store begivenheten er vel overstått.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos presten på torsdag vi og det var skikkelig morsomt. Morsommere prest skal man jammen meg lete lenge etter, så nå gleder jeg meg ennå mer til vielsen.

I dag er det bare 13 dager igjen også, og heldigvis er vi nesten ferdig med alt som skal ordnes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...