Gå til innhold

Campingvogn tips?


Gjest Boxee

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en vogn, men har nada kunnskaper om hvilke merker som er bra, hva man burde se etter og ting som er lurt å ha i vogna. Noen tips? Bor i Nord-Norge, men den kommer nok til å stå på vinterlagring så trenger ikke å være vintervogn.  Eneste krav til vogna er at det må være en dobbeltseng i den som er fast, samt en køyeseng med plass til to stk.  Hva burde man evt unngå eller være kritisk/skeptisk til? Hvor lang nedbetalingstid er vanlig? Å hva betaler dere i forsikring i året ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sørg i det minste for at du kjøper en vogn hvor røykvarsler, gassmåler og slokkeapparat er på plass i vogna.

Anonymkode: cbdc3...fdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare én ting campingvogn er god for:

Ellers er det i lengden billigere å bo på hytter og leiligheter ved behov. Den gjengse teltet har også betydelig mye mindre råte enn en gjennomsnittlig norsk campingvogn.

Anonymkode: cf225...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare én ting campingvogn er god for:

Ellers er det i lengden billigere å bo på hytter og leiligheter ved behov. Den gjengse teltet har også betydelig mye mindre råte enn en gjennomsnittlig norsk campingvogn.

Anonymkode: cf225...417

Mulig det, men jeg ser på campingvogn som en erstatning til hytte og jeg tror ungene hadde fått veldig stor glede av å kunne dra på camping i helgene fremfor å sitte hjemme. Selv har jeg veldig fine campingminner fra barndommen. Telt er veldig koselig, men det er foreløpig uaktuelt da vi enda har ganske små barn. Yngste er ikke engang 6mnd, så blir for tungvint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...