Gå til innhold

-


KillerKitty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fancy motediagnose.

Anonymkode: 49ee6...b7e

Ok. Regner med at du er lege siden du uttaler deg på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått diagnosen enda, men jeg er ganske sikker på at jeg har det. Når jeg ser meg i speilet synes jeg av og til jeg ser ut som et monster. Nesen min er DIGER. Leppene er veldig asymmetriske, øynene mine er skeive og knøttsmå..

I tillegg føler jeg at alle stirrer på meg på en negativ måte når jeg går ut. Av og til er det så ille at jeg klarer å komme meg ut av huset..

Anonymkode: eeeb4...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått diagnosen enda, men jeg er ganske sikker på at jeg har det. Når jeg ser meg i speilet synes jeg av og til jeg ser ut som et monster. Nesen min er DIGER. Leppene er veldig asymmetriske, øynene mine er skeive og knøttsmå..

I tillegg føler jeg at alle stirrer på meg på en negativ måte når jeg går ut. Av og til er det så ille at jeg klarer å komme meg ut av huset..

Anonymkode: eeeb4...c75

ikke klarer å komme meg ut av huset, skulle det stå..

Anonymkode: eeeb4...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fancy motediagnose.

Anonymkode: 49ee6...b7e

Vet ikke en gang hvor jeg skal starte nå. Kunne skrevet så utrulig mye om denne diagnosen og hvordan den kan påvirke deg og livskvaliteten din, men det når vel neppe fram uansett. 

Jeg fikk diagnosen for 5 år siden, så det er ikke et nytt ord jeg nylig lærte på en eller annen blogg. Bare vit det at det faktisk er en alvorlig diagnose, som dessverre alt for få tar seriøst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått diagnosen enda, men jeg er ganske sikker på at jeg har det. Når jeg ser meg i speilet synes jeg av og til jeg ser ut som et monster. Nesen min er DIGER. Leppene er veldig asymmetriske, øynene mine er skeive og knøttsmå..

I tillegg føler jeg at alle stirrer på meg på en negativ måte når jeg går ut. Av og til er det så ille at jeg klarer å komme meg ut av huset..

Anonymkode: eeeb4...c75

Dette. Men nå har jeg faktisk skavanker og da. Grusom arrete hud blandt annet. Nesa mi ødela 10 år av livet mitt hvor jeg blandt annet ikke kunne snakke med folk i dagslys uten solbriller. Nå har jeg lært å leve med jævelskapen, har godtatt at jeg er stygg selv om jeg sannsynligvis ikke er like ille som jeg tror. 

Anonymkode: 0890c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forresten det verste er at man ikke føler man ser normal ut. Også stygge mennesker ser normale ut, men jeg føler at jeg ikke ser menneskelig ut. Mer som et uformelig dyrefjes :P 

Anonymkode: 0890c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...