AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #41 Skrevet 4. februar 2017 12 timer siden, Tba skrev: Du har nok rett i at menn som er disponert for å være utro ofte går raskere over grensen enn kvinner. I den settingen du beskriver treffer du de mennene som er klare for et sidesprang. De er pågående gir seg ikke selv om de møter motstand. Mitt inntrykk er kvinner som leggerann på menn går fortere videre når de ikke får ønsket respons fort. Akkurat der er jeg ikke i tvil. Jeg har vært i forhold i over 10 år, men er fremdeles i min beste alder og ser langt yngre ut enn jeg er (er i midten av 30-årene). Merker faktisk at jeg har mer draget nå enn når jeg var i 20-årene. Vil tro det er kombinasjon av at jeg er mer selvsikker, trygg og komfortabel i mitt eget skinn, samt at man selvfølgelig er i en helt annen fase i livet nå. En lang periode unngikk jeg å fortelle menn jeg møtte ute på byen at jeg var opptatt når jeg var ute med venninner, men nå forteller jeg det gjerne og gjerne fordi jeg ikke ønsker å lede de videre, men det har hatt motsatt effekt, de blir mer interessert og så viser det seg at de er i forhold selv i tillegg. Så det er helt klart veldig mange menn som potensielt tenker å være utro og ikke har så mange hemninger. Jeg tror kvinner også er mye utro, men jeg tror menn er hakket verre, vi kvinner styres mer av følelser rundt sex enn menn tror jeg. Anonymkode: 56441...e08
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #42 Skrevet 5. februar 2017 På 31.1.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev: Hvor er empatien deres? Fikk dere ingen oppdragelse som barn dere som er utro? Åpne forhold er greit, men å såre noen så jævlig, og noen som elsker deg som vil ha der jævlig hvis det oppdages. Oppfør dere som voksne mennesker og gå i fra om forholdet ikke gir noe. Dere er voksne mennesker... Skam dere! Anonymkode: 6f838...7e9 Skremmende, ja! Jeg er gift med kona mi som jeg har vært sammen med nå i 2 år. Vi har møtt hverandre flere ganger via felles venner før vi ble et par. Jeg vet en del om hennes fortid, om at hun var utro, fordi eksen hennes var utro mot henne, så tok hun hevn, så ble det slutt. Jeg var veldig skeptisk til tilliten hennes i forholdet vårt, tenk hvis hun kan gjøre det igjen. Har snakket med henne om dette før vi ble et par, hvis hun kan tenke seg å være utro igjen, så er jeg ikke interessert i å innlede forholdet og bli såret. Men hun sa at hun bare ville hevne seg, for å gjøre det likt. Det kan jeg selvfølgelig forstå. Men alikevel var det en ekkel følelse, men gikk fort over, og at kona mi har vist meg at hun er til å stole på, og at det er meg hun vil ha, og hun vil kjøpe et hus med meg, og hun ønsker også å få barn med meg. Jeg er mer trofast, siden jeg ser opp til besteforeldrene mine er fortsatt like forelsket. Jeg er 24 og hun nærmer seg 30. Hvis jeg f.eks ønsker noe annet eller vil være alene(men det skjer nok ikke, vi ønsker å være sammen så lenge) avslutter jeg på en fornuftig måte, etter det får vi gjøre hva vi vil for hver. Jeg har flere kompiser som er utro, og de sier bare at de gjør det for å kose seg og nyte livet. Helt sprøtt! Jeg blander meg i så fall ikke inn... Så, ja, helt enig med deg i at godt voksne bør oppføre seg og tørre å være ærlig med hverandre før det skjer noe hjerteskjærende. Men mange der ute liker å få flere bekreftelser enn kun én, dessverre... Anonymkode: d55f7...f5f
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #43 Skrevet 5. februar 2017 På 2/1/2017 den 20.10, AnonymBruker skrev: Det mange ikke tenker på er at det også er utroskap når den ene parten ikke lenger gidder å ha sex. Når man nekter sin partner noe som er et fundamentalt behov for de fleste, er det i mine øyne også utroskap. Når man inngår et løfte om ekteskap, eller bestemmer seg for å være samboere, så forplikter man seg til noe mer enn vennskap. Her er seksualitet noe av det viktigste. Med mindre man klart og tydelig gir beskjed FØR man innleder forholdet at man ikke er interessert i, eller at den andre må regne med at man til slutt ikke gidder å ha sex mer, eller at det blir veldig lite sex, så er det like ille som å være utro, spør du meg. Man bryter da sine løfter/avtaler når man ble et par. Forsvarer ikke utroskap, men mener som sagt at det er mange former for utroskap. Anonymkode: 1be3e...43f det har ingenting med utroskap å gjøre . bare fordi man er i forhol betyr ikke man har rett til å ha sex akkurat når det passer dem. begge må ha lyst elelr være i humør til det ...herregud. kan ikke sammenligne det med utroskap. utroskap er når man går bak ryggen til din partner og har sex med en annen utenfor forholdet eller gjør noe med andre som man kun gjør med kjæresten sin. 1
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #44 Skrevet 5. februar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skremmende, ja! Jeg er gift med kona mi som jeg har vært sammen med nå i 2 år. Vi har møtt hverandre flere ganger via felles venner før vi ble et par. Jeg vet en del om hennes fortid, om at hun var utro, fordi eksen hennes var utro mot henne, så tok hun hevn, så ble det slutt. Jeg var veldig skeptisk til tilliten hennes i forholdet vårt, tenk hvis hun kan gjøre det igjen. Har snakket med henne om dette før vi ble et par, hvis hun kan tenke seg å være utro igjen, så er jeg ikke interessert i å innlede forholdet og bli såret. Men hun sa at hun bare ville hevne seg, for å gjøre det likt. Det kan jeg selvfølgelig forstå. Men alikevel var det en ekkel følelse, men gikk fort over, og at kona mi har vist meg at hun er til å stole på, og at det er meg hun vil ha, og hun vil kjøpe et hus med meg, og hun ønsker også å få barn med meg. Jeg er mer trofast, siden jeg ser opp til besteforeldrene mine er fortsatt like forelsket. Jeg er 24 og hun nærmer seg 30. Hvis jeg f.eks ønsker noe annet eller vil være alene(men det skjer nok ikke, vi ønsker å være sammen så lenge) avslutter jeg på en fornuftig måte, etter det får vi gjøre hva vi vil for hver. Jeg har flere kompiser som er utro, og de sier bare at de gjør det for å kose seg og nyte livet. Helt sprøtt! Jeg blander meg i så fall ikke inn... Så, ja, helt enig med deg i at godt voksne bør oppføre seg og tørre å være ærlig med hverandre før det skjer noe hjerteskjærende. Men mange der ute liker å få flere bekreftelser enn kun én, dessverre... Anonymkode: d55f7...f5f du har virkelig drete på draget.....du har giftet deg med en som var utro for å ta hevn ?? det dummeste jeg har hørt. utrolig barnslig fra hennes side. ...tipper på at hun ikke gjordet det for hevn, men fordi hun kunne. hun var jo forsatt i forholdet selv om hennes ex var utro. å hevne utroskap med utroskap igjen da er man like gale uansett hvem som gjore det først 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #45 Skrevet 6. februar 2017 3 timer siden, brownbrown skrev: du har virkelig drete på draget.....du har giftet deg med en som var utro for å ta hevn ?? det dummeste jeg har hørt. utrolig barnslig fra hennes side. ...tipper på at hun ikke gjordet det for hevn, men fordi hun kunne. hun var jo forsatt i forholdet selv om hennes ex var utro. å hevne utroskap med utroskap igjen da er man like gale uansett hvem som gjore det først Hehe, men det skjedde jo for 10 år siden for hennes del, da var hun bare 20 og eksen hennes var eldre, så. Det var ment til fordi hun kunne å hevne seg mot han, siden han selv gjorde det først når de var i et forhold der var de utro mot hverandre. Men etter det har hun ikke vært i et forhold, helt til hun møtte meg. Hennes fortid kan jeg ikke gjøre noe med. Hun er en ærlig person, og hun bare fortalte det uten jeg ba om det, så. Anonymkode: d55f7...f5f 1
Tba Skrevet 7. februar 2017 #46 Skrevet 7. februar 2017 (endret) På 4.2.2017 den 9.56, AnonymBruker skrev: Akkurat der er jeg ikke i tvil. Jeg har vært i forhold i over 10 år, men er fremdeles i min beste alder og ser langt yngre ut enn jeg er (er i midten av 30-årene). Merker faktisk at jeg har mer draget nå enn når jeg var i 20-årene. Vil tro det er kombinasjon av at jeg er mer selvsikker, trygg og komfortabel i mitt eget skinn, samt at man selvfølgelig er i en helt annen fase i livet nå. En lang periode unngikk jeg å fortelle menn jeg møtte ute på byen at jeg var opptatt når jeg var ute med venninner, men nå forteller jeg det gjerne og gjerne fordi jeg ikke ønsker å lede de videre, men det har hatt motsatt effekt, de blir mer interessert og så viser det seg at de er i forhold selv i tillegg. Så det er helt klart veldig mange menn som potensielt tenker å være utro og ikke har så mange hemninger. Jeg tror kvinner også er mye utro, men jeg tror menn er hakket verre, vi kvinner styres mer av følelser rundt sex enn menn tror jeg. Anonymkode: 56441...e08 Det blir litt feil å generalisere med at menn er slik og kvinner slik. De mennene som som du beskriver har ikke vanlig adferd for menn og er i et klart mindre tall, men er du ute på byen ser du mange av dem. Det er deres naturlige habitat. Mange av dem har mottoet "gifte kvinner det beste siden de vil holde ting hemlig", så jeg er ikke forbauset over at de blir mere pågående når forteller at du er i et forhold. I tillegg så er det en del får et kick av ligge med opptatte kvinner for da tror de at de er bedre enn bedratt personen. Den samme logikken har jeg også sett hos en del kvinner. Selv om disse kakerlakkmennene er noen ynkelige skadedyr om gjør mange vondt når klarer å nå målet sitt. Så er de også litt morsomme og patetiske. Når de legger ann på kona, og hun sier hils på mannen min med det resultatet et står der stammende og stotrende for så å pille fort avgårde. Som kvinne i din beste alder vil du naturligvis få mye oppmerksomhet fra slike menn, og det vil oppleves som at alle menn er noen tikkende utro bomber. De trofaste mennene tar ikke kontakt og blir derfor usynlige. Jeg har vært i samme forhold i over 25 år og har aldri vært utro, eller hatt noe ønske om det. Jeg trekker meg unna når det kommer kvinner som blir for pågående. Jeg vil aldri gjøre noe noe alene som jeg ikke kunne ha gjort hvis kona sto ved siden av. Jeg regner med at de fleste menn også er slik, inklusive mannen din. Jeg er ikke nødvendigvis uenig med deg, jeg tror også at mange av de mennene som er disponert for å være utro har lavere terskel enn de kvinnene som er disponert for å være utro, og de er mye mer aktive pga kjønnsrolle mønstre. Endret 7. februar 2017 av Tba
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #47 Skrevet 7. februar 2017 @Tba du har nok rett i at jeg var litt vell generalisere og du har rett i at de fleste ikke er utro, heldigvis. Jeg tror som sagt menn ofte lar seg styre av drifter og kvinner mer av følelser. Jeg har jo vært i et par situasjoner hvor jeg har blitt fristet, men har ikke gått over grensen grunnet integriteten jeg ønsker å ha til mannen min og fordi jeg vet at et ligg egentlig ikke ville gitt meg noe etterpå. Det ville kun gitt dårlig samvittighet. Da hadde nok en lengre affære vært bedre, men det er uaktuelt fordi jeg ikke ville risikert forholdet mitt. Så for min del er det nok slik at jeg ønsker å kjenne på spenning, kiling i magen og forelelskelse, noe som jeg ikke har med min mann. Forhåpentligvis kan det komme tilbake? Anonymkode: 56441...e08
Spiteful Skrevet 7. februar 2017 #48 Skrevet 7. februar 2017 Jeg blir ærlig talt kvalm av å tenke på at verden har kommet til det punktet at det er vanlig å være utro og at man nærmest forventer det fra partner etter en stund. 2
Tba Skrevet 8. februar 2017 #49 Skrevet 8. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: @Tba du har nok rett i at jeg var litt vell generalisere og du har rett i at de fleste ikke er utro, heldigvis. Jeg tror som sagt menn ofte lar seg styre av drifter og kvinner mer av følelser. Jeg har jo vært i et par situasjoner hvor jeg har blitt fristet, men har ikke gått over grensen grunnet integriteten jeg ønsker å ha til mannen min og fordi jeg vet at et ligg egentlig ikke ville gitt meg noe etterpå. Det ville kun gitt dårlig samvittighet. Da hadde nok en lengre affære vært bedre, men det er uaktuelt fordi jeg ikke ville risikert forholdet mitt. Så for min del er det nok slik at jeg ønsker å kjenne på spenning, kiling i magen og forelelskelse, noe som jeg ikke har med min mann. Forhåpentligvis kan det komme tilbake? Anonymkode: 56441...e08 Det er bra at du har så mye innsikt og integritet at ikke vil innlede noe forhold på si. Det kan være fristende med spenningen osv.. , men du risikerer å ødelegge mannen og forholdet hvis du blir avslørt. Det blir forferdelig mye smerte og vondt av slike ting. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 8. februar 2017 #52 Skrevet 8. februar 2017 23 timer siden, Spiteful skrev: Jeg blir ærlig talt kvalm av å tenke på at verden har kommet til det punktet at det er vanlig å være utro og at man nærmest forventer det fra partner etter en stund. SÅ vanlig er det vel ikke? Jeg kommer ihvertfall ALLTID til å forvente meg trofasthet!
Spiteful Skrevet 8. februar 2017 #53 Skrevet 8. februar 2017 3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: SÅ vanlig er det vel ikke? Jeg kommer ihvertfall ALLTID til å forvente meg trofasthet! Jeg håper ikke det er vanlig å forvente noe slikt. Jeg kommer aldri til å forvente det, og tillater det ikke under noen omstendighet. Lojalitet er noe jeg setter svært høyt! Ut ifra slik gutter snakker på enkelte sosiale medier, så virker det dessverre slik at de forventer at dama deres skal være utro mot dem...
Ulla Ullsokk Skrevet 8. februar 2017 #54 Skrevet 8. februar 2017 1 minutt siden, Spiteful skrev: Jeg håper ikke det er vanlig å forvente noe slikt. Jeg kommer aldri til å forvente det, og tillater det ikke under noen omstendighet. Lojalitet er noe jeg setter svært høyt! Ut ifra slik gutter snakker på enkelte sosiale medier, så virker det dessverre slik at de forventer at dama deres skal være utro mot dem... Hvilke aldersgruppe snakker du om?
Spiteful Skrevet 8. februar 2017 #55 Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev: Hvilke aldersgruppe snakker du om? Relativt unge gutter. Fra 16 til 25 år kanskje?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #56 Skrevet 8. februar 2017 11 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: SÅ vanlig er det vel ikke? Jeg kommer ihvertfall ALLTID til å forvente meg trofasthet! Joda det er nok dessverre så vanlig, men man burde likevel aldri sitte med en innstilling om at man forventer at sin partner kan gjøre det. Det tror jeg kan påvirke et forhold destruktivt. Anonymkode: ab06f...221 1
Gjest William Adelin Skrevet 8. februar 2017 #57 Skrevet 8. februar 2017 Jeg tror det er langt mer vanlig en hva folk kanskje liker å tro. Jeg tror egentlig at de aller fleste både menn og kvinner er utro. Og at det er et klart mindretall som ikke er det. Selvsagt vil de fleste som er utro aldri innrømme det.
Annonym91 Skrevet 8. februar 2017 #58 Skrevet 8. februar 2017 Blir så sint å såret inni meg når jeg leser at folk kan være utro! Jeg hadde en type i 2 år som var utro mot meg å smitta meg med HPV virus! Så her sitter jeg igjen alene med 2 barn (heldigvis er ikke han faren dems!) med livmorkreft! Får HAN putta pikken der dne overhode ikke hørte hjemme! Å uten beskyttelse! Hurra for fuckings utroskap!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #59 Skrevet 8. februar 2017 Jeg vet ikke hvor mange gifte menn som har prøvd seg på meg etter jeg ble 20+år.. Det er ikke få. Mister troen på mannfolk/menneskeheten kjenner jeg... Anonymkode: 29690...875
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå