AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 en vanlig norsk småby har jeg ikke gjort store framstøtet for å få meg sex, flere g pr uke..... truffet de ute, på trening, på butikken....ja...hvor som helst egentlig. jeg treffer noen få menn, og har truffet de fleste av de en stund. Alle er gift /i forhold. Jeg vil kun ha sex, ikke et forhold, bare så det er klart. Å være utro en eller flere ganger må da være fryktelig vanlig? Gjelder det samme for kvinner? Har aldri truffet noen som har trengt å overtales for å si det slik. Anonymkode: 04d55...c97
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Ja, det er det dessverre så vanskelig at jeg blir uvel at å tenke på det. Både menn og kvinner er like ille. Anonymkode: ab06f...221 3
herremann Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 jeg kjenner 1 mann og 5++ kvinner som har vært utro. utroskap i dag er dessverre alt for vanlig og sosialt akseptert, for begge kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Hakke shnøring,, sikkert.. Anonymkode: a196e...f2f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Tror menn er hakket verre.. Anonymkode: c16aa...286 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Var singel et års tid etter skilsmissen, å fikk utrolig mange mld på face fra gifte menn. Jeg bor på et lite sted på bygda, og må si jeg ble sjokkert over hvor mange som sendt mld og som åpenlyst kun var ute etter en ting! I tillegg viste det seg at flere par drev med partnerbytte. Mens jeg var gift trodde jeg at jeg bodde i ei bygd hvis ingen drev med slikt, men så feil kan en jaggu ta! Benyttet meg ikke av tilbudene jeg fikk, men møter endel av de på butikken eller i skolesammenheng, og har endel ganger hatt lyst til å si noe til konene deres. Nå er bygda her lita å bygdadyret ganske stort å effektivt, så jeg vet hvem som ville ha fått skylda hvis jeg hadde sagt noe. Anonymkode: e1f90...c4b 3
Blålys Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var singel et års tid etter skilsmissen, å fikk utrolig mange mld på face fra gifte menn. Jeg bor på et lite sted på bygda, og må si jeg ble sjokkert over hvor mange som sendt mld og som åpenlyst kun var ute etter en ting! I tillegg viste det seg at flere par drev med partnerbytte. Mens jeg var gift trodde jeg at jeg bodde i ei bygd hvis ingen drev med slikt, men så feil kan en jaggu ta! Benyttet meg ikke av tilbudene jeg fikk, men møter endel av de på butikken eller i skolesammenheng, og har endel ganger hatt lyst til å si noe til konene deres. Nå er bygda her lita å bygdadyret ganske stort å effektivt, så jeg vet hvem som ville ha fått skylda hvis jeg hadde sagt noe. Anonymkode: e1f90...c4b Kanskje en ide å bevege deg et stykke unna for å finne elskere. Bygdedyret kan være nådeløst.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 Jeg er en gift man, og har veldig lyst til å ha sex med andre damer for å prøve det. Har behov for litt variasjon... Er veldig kjekk, men vet ikke helt hvor jeg skal finne damer som er villige til å ha sex med en gift mann. Det beste hadde vært å finne andre damer som også er gift, slik at begge gjør alt for å holde dette hemmelig Anonymkode: 10d1b...799
Gjest Vevila Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Ja, veldig mye. Har vel alltid vært klar over at det var mye av det, men etter jeg ble singel så har jeg fått så mye rare forespørsler fra menn i forhold at jeg ikke vet om jeg vil inn i noe forhold igjen. Det er bare helt ekstremt, til og med menn som er i nye forhold og utad virker kjempe forelsket og lykkelige.
Frøken Scott Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en gift man, og har veldig lyst til å ha sex med andre damer for å prøve det. Har behov for litt variasjon... Er veldig kjekk, men vet ikke helt hvor jeg skal finne damer som er villige til å ha sex med en gift mann. Det beste hadde vært å finne andre damer som også er gift, slik at begge gjør alt for å holde dette hemmelig Anonymkode: 10d1b...799 Håper kona di finner seg et ekte mannfolk med moral og hjerte. Så kan jo du fortsette å være et rasshøl uten at det går utover henne. 17
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror menn er hakket verre.. Anonymkode: c16aa...286 Hvorfor det? 😊 Jeg tror kvinner er bedre til å holde det skjult. Anonymkode: 98075...507 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 15 minutter siden, Blålys skrev: Kanskje en ide å bevege deg et stykke unna for å finne elskere. Bygdedyret kan være nådeløst. Benyttet meg ikke av tilbudene da, og kommer heller ikke til å gjøre det. Er i dag samboer med verdens beste og trofaste mann 😉 Anonymkode: e1f90...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 7 minutter siden, Vevila skrev: Ja, veldig mye. Har vel alltid vært klar over at det var mye av det, men etter jeg ble singel så har jeg fått så mye rare forespørsler fra menn i forhold at jeg ikke vet om jeg vil inn i noe forhold igjen. Det er bare helt ekstremt, til og med menn som er i nye forhold og utad virker kjempe forelsket og lykkelige. Akkurat samme erfaringen som jeg har. Kjenner ei dame som er singel og som lever livets glade dager med flere gifte menn som elskere. Som hun sa..hvorfor ikke, ingen som tar skade av det de ikke vet... Skal bli spennende å se den dagen noen av disse konene finner ut hva mennene deres driver med! Anonymkode: e1f90...c4b
Gjest impressa Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har to venninner som er/har vært utro mot sine menn. Jeg har blitt bedratt selv. Jeg har fått rett-på-sak-meldinger fra to kollegaer, en eks og en nabo, alle samboer eller gift. Jeg har oppdaget ringen akkurat i det øyeblikket en fyr trakk meg mot seg for et kyss. Så ja, begynner jo å lure jeg også på om denne dritten egentlig er helt vanlig og trivielt, at mitt syn på utroskap som hjerteråd ondskap egentlig hører fortiden til...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 Ja tror også dette er frykteligt vanlig. Veldig mange har i en form vært utro. Behøver ikke alltid og være sex, men intime samtaler, flørting, kyssing, og andre ting du selv ikke vil at din partner skal vite. Alle har oppgang og nedgang når det kommer til forhold, og er man svak i nedgangen, er man alle utsatt, noen er sterke og klare og la være, andre går for fristelsen! Hvordan det ender varrierer. Det er for lett og være utro nå idag! Skremmende lett! Anonymkode: 8f59d...1d0 2
wintergirl Skrevet 30. januar 2017 #16 Skrevet 30. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja tror også dette er frykteligt vanlig. Veldig mange har i en form vært utro. Behøver ikke alltid og være sex, men intime samtaler, flørting, kyssing, og andre ting du selv ikke vil at din partner skal vite. Alle har oppgang og nedgang når det kommer til forhold, og er man svak i nedgangen, er man alle utsatt, noen er sterke og klare og la være, andre går for fristelsen! Hvordan det ender varrierer. Det er for lett og være utro nå idag! Skremmende lett! Anonymkode: 8f59d...1d0 Nå som vi har alle disse mediene så har det blitt ekstremt lett. Bør ikke gå lenger enn til KG hvor er enkelte sender PM og kun er ute etter en ting. Ikke alle er i forhold, men de tar uansett ikke hensyn til de som er det. Skal vel ikke legge skjul på at gjennom vårt 14 årige forhold så har jeg også vært svak for et par stk(ikke fra KG) men aldri vært fysisk utro med disse. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #18 Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en gift man, og har veldig lyst til å ha sex med andre damer for å prøve det. Har behov for litt variasjon... Er veldig kjekk, men vet ikke helt hvor jeg skal finne damer som er villige til å ha sex med en gift mann. Det beste hadde vært å finne andre damer som også er gift, slik at begge gjør alt for å holde dette hemmelig Anonymkode: 10d1b...799 Alder og hvor i landet bor du? ☺ Anonymkode: 2a2ee...d6e 1
Ulla Ullsokk Skrevet 30. januar 2017 #19 Skrevet 30. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en gift man, og har veldig lyst til å ha sex med andre damer for å prøve det. Har behov for litt variasjon... Er veldig kjekk, men vet ikke helt hvor jeg skal finne damer som er villige til å ha sex med en gift mann. Det beste hadde vært å finne andre damer som også er gift, slik at begge gjør alt for å holde dette hemmelig Anonymkode: 10d1b...799 Er du veldig kjekk, du? Hvordan vet du at JEG synes det? Hvorfor vurderer du utroskap som sport? "For å prøve det". Jeg skal ikke dømme deg, men lurer på hva du tenker. Altså ifht kona di. Hvorfor går du ikke fra henne f eks? 5
Tba Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 (endret) På 30.1.2017 den 12.22, AnonymBruker skrev: Tror menn er hakket verre.. Anonymkode: c16aa...286 Tror det er nokså likt fordelt, jeg kjenner til flest kvinner som er/har vært utro. Men du har enkelte gifte menn som er totalt desperate som prøver seg på alle. De får det til å virke som at flere utro menn enn det er. Endret 31. januar 2017 av Tba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå