AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Si, at du, med en av Xene dine hadde Fantastisk(!!) sex, å da mener jeg, at man klaffer på alle punkter å ikke har vanskeligheter med å få orgasmer. Det blir slutt, og man har flere sexpartnere/forhold men det blir aldri helt det samme. Så har det plutselig gått 15 år. Som kvinne, tenker man tilbake på han første, mtp den fantastiske sexen ? Anonymkode: e872e...e1f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Jepp, det gjør jeg. Jeg hadde et fantastisk sexliv med en eks og det ble slutt for mange år siden. I årevis lengtet jeg etter noe lignende, jeg hadde noen forhold, men sexen var aldri optimal med noen av dem, faktisk ganske dårlig med et par. Nå har jeg hatt et seksuelt forhold til en mann i noen måneder og det er helt fantastisk, på linje med eksen. Men det tok altså over ti år før jeg fant en som jeg hadde kjemi med på samme måten. Anonymkode: afb13...27f 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Ikke noe jeg har opplevd... den siste partneren jeg har hatt sex med er også den beste. Sex har bare blitt bedre og bedre for hver ny partner, så for sexlivets del er jeg tydeligvis bare blitt flinkere til å velge partnere ettersom årene går. Anonymkode: b98aa...a28 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå