Gå til innhold

Å tenne sin kjæreste..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og gutten min har vært sammen i 5 år, og samboere i 3 av disse. Vi har mye sex og koser oss, men det er ikke tvil om at enkelte ganger blir litt rutinepreget - tross alt kjenner vi hverandre ganske godt, hva den annen liker osv. Det er derfor så deilig når vi igjen får følelsen av å få absolutt full tenning, nærmest et sånt dyrisk behov til å ha sex akkurat der og akkurat da. Dette har nok noe med tenningsmønstre, fetisj, og ikke minst med dagsformen å gjøre. I det siste, da vi har hatt litt overskudd, har vi hatt noen fantastiske opplevelser, både hjemme og ute, der jeg har forført ham med hofteholder/strømper, og hvor han etterhvert har sett dette. Den kåtheten ha da utstråler, tenner meg noe enormt som igjen gjør han sexen blir helt fantastisk. I helgen tok jeg dessuten frem høvelen og barberte ballene hans og skaftet, noe som også ga oss begge tenning.

Poenget med dette innlegget er egentlig å få frem at slike opplevelser er utrolige friske pust i et forhold, som igjen gjør forholdet sterkere på hverdager.

BiBO

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott for dere! :-)

Vi hadde et tilsvarende problem, men det løste seg når sambo'n min tente på prompen min. Siden da har det vær full tenning hver kveld..

NB! Ikke prøv dette hjemme uten kyndig veiledning. Hørte om en som begynte å brenne i tarmen. Ha alltid et glass isvann i nærheten..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er beklagelig at noen skal ødelegge et godt innlegg med idiotisk tull.

Skrevet
Det er beklagelig at noen skal ødelegge et godt innlegg med idiotisk tull.

Javisst. Nå ble hele tråden ødelagt. Kan vel like gjerne slette denne tråden nå... :roll:

Gjest happyending
Skrevet

Haha, jeg syns Nick var litt morsom jeg... :ler:

Skrevet
Jeg og gutten min har vært sammen i 5 år, og samboere i 3 av disse. Vi har mye sex og koser oss, men det er ikke tvil om at enkelte ganger blir litt rutinepreget - tross alt kjenner vi hverandre ganske godt, hva den annen liker osv. Det er derfor så deilig når vi igjen får følelsen av å få absolutt full tenning, nærmest et sånt dyrisk behov til å ha sex akkurat der og akkurat da. Dette har nok noe med tenningsmønstre, fetisj, og ikke minst med dagsformen å gjøre. I det siste, da vi har hatt litt overskudd, har vi hatt noen fantastiske opplevelser, både hjemme og ute, der jeg har forført ham med hofteholder/strømper, og hvor han etterhvert har sett dette. Den kåtheten ha da utstråler, tenner meg noe enormt som igjen gjør han sexen blir helt fantastisk. I helgen tok jeg dessuten frem høvelen og barberte ballene hans og skaftet, noe som også ga oss begge tenning.  

Poenget med dette innlegget er egentlig å få frem at slike opplevelser er utrolige friske pust i et forhold, som igjen gjør forholdet sterkere på hverdager.  

BiBO

Jeg synes det er supert at dere kan oppleve det slik etter 5 år sammen! Det er slik det skal være! Spenning i hverdagen er viktig.

Flott for dere! :-)

Gjest ikke innlogget datajente
Skrevet

Helt enig! Suuuupert at dere har det så bra etter flere år. Det gir oss single håp og par motivasjon, tror jeg! ;) Takk oppmuntringen og innlegget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...