Gå til innhold

Pris til Kronprins Haakon og Mette-Marit

Fremhevede innlegg

Gjest happyending
Skrevet
hvor er toleransen til SvenO her da?

La oss ikke blande kortene.. Men du vet gjerne hvorfor toleransen til SvenO ikke er der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Hva var det de studerte igjen? Var det ikke noe sånt som Afrikastudier? Nei men så flott og pk, de burde studert norsk og vestlig historie. Vi må ha et multikulturelt samfunn blablabla, men må han leve i et multikulturelt samfunn? Dustemikkelen bør holde seg til det han skal, representere Norge utad, ikke blande seg inn i samfunnets utvikling.

Gjest happyending
Skrevet
Hva var det de studerte igjen? Var det ikke noe sånt som Afrikastudier? Nei men så flott og pk' date=' de burde studert norsk og vestlig historie. Vi må ha et multikulturelt samfunn blablabla, men må han leve i et multikulturelt samfunn? Dustemikkelen bør holde seg til det han skal, representere Norge utad, ikke blande seg inn i samfunnets utvikling.[/quote']

Hvem var det som studerte afrikanske studier sa du? Det var faktisk Mette Marit..

Jeg syns ikke det er så intolerant å ville lære seg mer om andre kulturer for å få bredere forståelse for andre mennesker.. Nordmenn såvel som innvandrere...

Og seriøst, de _har_ studert norsk historie i bøtter og spann.. De må jo kunne svare for seg når folk spør dem om landet de representerer.. Det skjønner vel du og?

Gjest happyending
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange med utenlandsk opprinnelse som er ansatt på skaugum, men det _er_ mennesker med utenlandsk opprinnelse som er ansatt på slottet, det har jeg sett med egne øyne..

Men jobbene på skaugum og slottet er svært ettertraktet og da sier det seg selv at det kun er de beste som får jobben.. Og er innvandrere best, så får de jobben.. Så enkelt er det.. Men de er selvfølgelig nødt til å mestre språket på en veldig tilfredsstillende måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...