Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp

snehvit88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Ginny skrev:

Blødninger er så skummelt 😵 Jeg har hatt flere, men de fant aldri ut hvorfor. Det nærmeste de kom var en blodansamling i livmorhalsen, men ingen vet hverken hvor den kom fra eller hva den skyldtes.. Håper det er fullstendig uskyldig og at din lille får fortsette å vokse seg stor og sterk ❤️

Og har det vært mer trolling her i dag? Trolling i prøverdagbøkene er så ufattelig ufint, mye av det er bare slemt! Og jada, jeg tar alt veldig personlig 😛 

Ja, det var skikkelig trolig fra et troll med stor T. Skikkelig stygge innlegg!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ja, det var skikkelig trolig fra et troll med stor T. Skikkelig stygge innlegg!! 

Ufint! Var noe sånt her inne i går og, skikkelig stygt det og! 

Enkelte har for mye fritid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ginny skrev:

Ufint! Var noe sånt her inne i går og, skikkelig stygt det og! 

Enkelte har for mye fritid...

Vært flere sånne i det siste i flere forskjellige dagbøker... Mye av det er veldig stygt og sårende... Noen burde virkelig skamme seg! 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Phew. 

Den "gode" tingen er jo at nå slapp du jo å være urolig helt til mandag. Selvsagt med litt for mye dramatikk med på kjøpet.

Ja, kjæresten din tar nok på seg de brede skuldrene og den tøffe minen for dere begge. Men det er klart at det også er sårt for han - i tillegg er han garantert redd for deg også.

Og vi her i tråden, som kun kjenner deg som "hun der med de syv dvergene" - vi bryr oss også. Det er ikke så enkelt å forklare hvorfor annet enn at vi har jo fulgt deg en stund og krysser fingrene for deg og vil så gjerne at dette skal bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, prøverpåny skrev:

Herreminhatt for en berg- og dalbane dere er med på!! 😳❤️ Så fint å høre st alt likevel så bra ut i dag, håper det er likedan på mandag. 😊

😘

14 timer siden, Bimle skrev:

Men det er jo en god ting, da slipper du å brenne inne med det. Vi er mange her som heier på deg, vettu 😊

Det er gøy med heiagjeng☺️ 

14 timer siden, Albbas skrev:

Puuuh, det var nervepirrende å lese! Bra at det ser bra ut fortsatt! Jeg blødde friskt blod uke 5, 6 og 10 dette svangerskapet, også klumper. Kjempebekymret hver gang, men blod trenger heldigvis ikke alltid være et dårlig tegn. 

Bra du kan le av trollingen, og at moderator reagerer raskt. Patetisk trolling altså. Du får ta det som et kompliment at noen gidder å følge deg og skrive sånt. :ler:

Det er overraskende mange som opplever blødning! Har lest i en termingruppe for september, mange av dem som opplever det.

Det er litt stygt å le også. Det får jeg faktisk dårlig samvittighet for. Tenk det kan være mentalt ikke friske mennesker🙈 Da er de litt unnskyldt😂

13 timer siden, Ginny skrev:

Blødninger er så skummelt 😵 Jeg har hatt flere, men de fant aldri ut hvorfor. Det nærmeste de kom var en blodansamling i livmorhalsen, men ingen vet hverken hvor den kom fra eller hva den skyldtes.. Håper det er fullstendig uskyldig og at din lille får fortsette å vokse seg stor og sterk ❤️

Og har det vært mer trolling her i dag? Trolling i prøverdagbøkene er så ufattelig ufint, mye av det er bare slemt! Og jada, jeg tar alt veldig personlig 😛 

Gyn kunne se at morkake dekket over mormunn. Kanskje det kan lage blødning. Spurte gyn om det, men jeg får med meg halvparten av det han sier fordi jeg tenker så mye. Vet ikke hva han svarte på det😅 Dekker morkake mormunn nærmere fødsel må man ta ks. Jeg har lyst til å føde vaginalt.  En smerte som ikke kan forestilles før man har opplevd det, og med fare for skader. Men det må være en helt spesiell opplevelse. Så mange sjanser man må ta i livet. Man vet ikke om det går bra før etterpå.

13 timer siden, Rucula skrev:

Godt det gikk bra i dag ❤️

Lykke til på mandag

Takk😘

11 timer siden, Blondie65 skrev:

Phew. 

Den "gode" tingen er jo at nå slapp du jo å være urolig helt til mandag. Selvsagt med litt for mye dramatikk med på kjøpet.

Ja, kjæresten din tar nok på seg de brede skuldrene og den tøffe minen for dere begge. Men det er klart at det også er sårt for han - i tillegg er han garantert redd for deg også.

Og vi her i tråden, som kun kjenner deg som "hun der med de syv dvergene" - vi bryr oss også. Det er ikke så enkelt å forklare hvorfor annet enn at vi har jo fulgt deg en stund og krysser fingrene for deg og vil så gjerne at dette skal bli bra.

Dramatikk er vi blitt vant til. Skulle gjerne vært uten. Tidligere har kjæresten sagt han har vært mest bekymret for meg. At jeg hadde det vondt var det verste. Reaksjonen hans nå var mer rettet på frykten for å miste baby. Han har laget planene for hvordan han skal fortelle det allerede❤️ Han får ikke lov før etter OUL.

Takk😘 vi håper på det beste🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morkake over mormunn er veldig vanlig årsak til blødning, så det forklarer jo mye! Hormonelle blødninger er også vanlig nå når morkaka skal ta over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Gyn kunne se at morkake dekket over mormunn. Kanskje det kan lage blødning. Spurte gyn om det, men jeg får med meg halvparten av det han sier fordi jeg tenker så mye. Vet ikke hva han svarte på det😅 Dekker morkake mormunn nærmere fødsel må man ta ks. Jeg har lyst til å føde vaginalt.  En smerte som ikke kan forestilles før man har opplevd det, og med fare for skader. Men det må være en helt spesiell opplevelse. Så mange sjanser man må ta i livet. Man vet ikke om det går bra før etterpå.

Morkake som dekker mormunnen (ekkelt ord btw 😛) kan så absolutt gi blødninger, det er ganske vanlig. Du kan lese mer om det her: https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/komplikasjoner-i-svangerskapet/forliggende-morkake-placenta-previa/

Men det er og ganske vanlig at morkaka trekker seg vekk utover svangerskapet, så forhåpentligvis kan du ha vaginal fødsel 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg lå morkaken delvis forann åpningen, og jeg blødde jo fra uke 4-10 av og på. Og igjen i uke 22-23. Forferdelig slitsomt med blødninger i svangerskapet. Så godt dere fikk tatt ultralyd og sett at ting ser bra ut :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Snehvit!! 

Jeg blødde mye de første 13 ukene. Hold på å gå på veggen av bekymring, men det gikk bra. Blødde til tider så mye at jeg måtte bruke bind. 

Derimot ba bare gynekologen meg om å ta det med ro, for blødninger er helt normalt og trenger ikke bety noe :P Hjalp ikke der og da egentlig. Jeg var jo livredd for å miste 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er bra, Snehvit 😊

Jeg blødde som er gris i uke 8-10. Vi snakker klumper og nattbind hele døgnet rundt, men ut kom det ei velskapt jente etterhvert.

Jeg blødde i begge svangerskapene rundt den tiden og ente opp som mamma til 2 😊

Jeg har så stor tro på at dette vil gå bra, jeg har også en følelse av hva slags kjønn du vil få 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Albbas skrev:

Morkake over mormunn er veldig vanlig årsak til blødning, så det forklarer jo mye! Hormonelle blødninger er også vanlig nå når morkaka skal ta over. 

Blir jo bare klokere og klokere nå. Visste ikke det var så mange ufarlige grunner til blødninger. 

22 timer siden, Ginny skrev:

Morkake som dekker mormunnen (ekkelt ord btw 😛) kan så absolutt gi blødninger, det er ganske vanlig. Du kan lese mer om det her: https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/komplikasjoner-i-svangerskapet/forliggende-morkake-placenta-previa/

Men det er og ganske vanlig at morkaka trekker seg vekk utover svangerskapet, så forhåpentligvis kan du ha vaginal fødsel 😊

Nyttig lesing! Takk😘

17 timer siden, Tyah skrev:

Hos meg lå morkaken delvis forann åpningen, og jeg blødde jo fra uke 4-10 av og på. Og igjen i uke 22-23. Forferdelig slitsomt med blødninger i svangerskapet. Så godt dere fikk tatt ultralyd og sett at ting ser bra ut :hjerte:

Da virker jo dette ganske vanlig da❤️ Var det pga morkaken du blødde?

17 timer siden, Sinsiew skrev:

Herlig Snehvit!! 

Jeg blødde mye de første 13 ukene. Hold på å gå på veggen av bekymring, men det gikk bra. Blødde til tider så mye at jeg måtte bruke bind. 

Derimot ba bare gynekologen meg om å ta det med ro, for blødninger er helt normalt og trenger ikke bety noe :P Hjalp ikke der og da egentlig. Jeg var jo livredd for å miste 🙈

Man er så redd for å miste! Et spesielt symptom kan være normalt for en og dårlig for en annen. Man vet aldri. Det er så fælt å ikke ha kontroll! Beste å høre på gyn ETTER undersøkelsen, ikke før😂 Bare håper de alltid er 100% ærlige. 

17 timer siden, EvaLena skrev:

Så godt å høre at alt er bra, Snehvit 😊

Jeg blødde som er gris i uke 8-10. Vi snakker klumper og nattbind hele døgnet rundt, men ut kom det ei velskapt jente etterhvert.

Jeg blødde i begge svangerskapene rundt den tiden og ente opp som mamma til 2 😊

Jeg har så stor tro på at dette vil gå bra, jeg har også en følelse av hva slags kjønn du vil få 😊

Vet du hva blødning kom av? Synes mye snakk om store blødninger ved hematom. Fy søren det må ha vært skummelt!

Hvilket kjønn tror du det blir?🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var pga. morkaken jeg blødde :) Ganske vanlig med blødninger, men det er jo uannsett kjempe skummelt når det skjer :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, snehvit88 skrev:

Blir jo bare klokere og klokere nå. Visste ikke det var så mange ufarlige grunner til blødninger. 

Nyttig lesing! Takk😘

Da virker jo dette ganske vanlig da❤️ Var det pga morkaken du blødde?

Man er så redd for å miste! Et spesielt symptom kan være normalt for en og dårlig for en annen. Man vet aldri. Det er så fælt å ikke ha kontroll! Beste å høre på gyn ETTER undersøkelsen, ikke før😂 Bare håper de alltid er 100% ærlige. 

Vet du hva blødning kom av? Synes mye snakk om store blødninger ved hematom. Fy søren det må ha vært skummelt!

Hvilket kjønn tror du det blir?🤓

Ved første svangerskap så hadde legen mistanke om tvillinger og at den ene døde. Jeg beskrev noe jeg fikk ut som en klump til legen og han sa det var morkake. Så blødningen kom vel pga det vil jeg tro.

I andre svangerskap aner jeg ikke hvorfor det var blødning.

Det var kjempeskummelt, vi hadde mistet 2 rundt de ukene fra før og ville ikke oppleve det igjen.

Jeg har veldig på følelsen at dere får jente 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 12.53, EvaLena skrev:

Ved første svangerskap så hadde legen mistanke om tvillinger og at den ene døde. Jeg beskrev noe jeg fikk ut som en klump til legen og han sa det var morkake. Så blødningen kom vel pga det vil jeg tro.

I andre svangerskap aner jeg ikke hvorfor det var blødning.

Det var kjempeskummelt, vi hadde mistet 2 rundt de ukene fra før og ville ikke oppleve det igjen.

Jeg har veldig på følelsen at dere får jente 😊

Tenk å miste og så viser det seg at det er en til der! Så fantastisk😍 

Morsomt hvis det blir jente. Jeg ser oddsene for jente som veldig liten siden kjæresten har så mange raske typiske guttesperm. Det blir spennende å se. Den har allerede et kjønn, vi vet bare ikke hvilket enda🙈

1 time siden, Bimle skrev:

Lykke til i dag! Er det lenge til timen?

Har vært der! 

9+6 i dag. Den måler 10+1, 3,34cm. Puls 169 og den beveger på hele kroppen! Nå ligner den en baby! Var super nervøs fordi kjæresten ikke var med men det gikk så bra! Slapper mer og mer av😊 Har bestilt kontroll hos jordmor når jeg er 12 uker. Før den tid skal jeg til legen for å ta blodprøver.  

6D8F3453-44A7-46CE-838D-A41B5024D591.jpeg

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🥰🥰 Tør nesten ikke åpne denne dagboken lenger, mest spennende jeg har lest på en stund 😁 Leste førstesiden din igjen og ser du skriver at du har brukt Q10. Tenker du at det var verdt det (utenom det åpenbare faktumet at du nå er gravid...)? 😊 Hvor kjøpte du fra? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ginny skrev:

Dette er så nydelig, jeg er så glad på dine vegne :rodmer:

😘😘

10 minutter siden, prøverpåny skrev:

🥰🥰 Tør nesten ikke åpne denne dagboken lenger, mest spennende jeg har lest på en stund 😁 Leste førstesiden din igjen og ser du skriver at du har brukt Q10. Tenker du at det var verdt det (utenom det åpenbare faktumet at du nå er gravid...)? 😊 Hvor kjøpte du fra? 

Q10 kjøpte jeg fra life sin nettbutikk. Veldig viktig at det er ubiqinol. Ubiqinon er vanskelig for kroppen å omdanne. Siden de brukte 300-600mg i forskning så kjøpte jeg pakke med 100mg piller og tok tre om dagen. Merket ingenting på energinivå. Det er jo det de egentlig er for. De skal øke energi. Men jeg fikk tidligere eggløsning og det var det jeg var ute etter😊 Prøv alt som kan prøves! Alt som kan hjelpe er å anbefale. 

10 minutter siden, lillemeg90 skrev:

:yvonne:

Tenk at du faktisk nærmer deg uke 12 da! Men du skulle få ultralyd hver uke til det? 

Ultralyd de to neste tirsdagene😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...