Gå til innhold

Bryllupsplanlegging!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære fridde den 26.06 i år, det kom helt uventet, men jeg bled utrolig lykkelig! :-)

Etter dette ble det ikke noe mer prat om det i grunn, men nå har vi fått satt en forløpig dato til den 06.06.2006! Holder på å boble over, nå har det liksom blitt mer konkret!

Det jeg lurer på er hvor lang tid bruker/brukte dere på å planlegge bryllupet? Er livredd for å ikke rekke alt, vil jo at det skal bli så perfekt som mulig, og har ingen erfaringer med slikt i det hele tatt!

Takker for svar! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kjære fridde 11 august i år og vi gifter oss 12 februar, føler ikke at vi har hatt noe særlig dårlig tid!

Her er forresten en annen tråd om det!

Skrevet

Min kjære fridde i mai i år og vi skal gifte oss i april neste år. Vi bestemte hvor vielsen skulle være og hvor vi skulle ha festen ganske fort, og så fant jeg kjole i sommer. Resten har vi tatt litt som det har falt seg og den siste rest bestemmer/ordner vi etter jul. synes virkelig det har vært nok tid jeg. Tror det hadde gått fint om vi bare hadde hatt 6 måneder også jeg (bortsett fra at man må bestille lokaler i god tid på grunn av stor pågang da...)

Skrevet

Du rekk det nok heilt fint skal du sjå, men er du som meg er du glad du har lang tid, får då får du riktig tid til å kooose deg! Skriv nokre lister over ting de MÅ gjere, ting som kan ordnast i nær framtid (bestilling av lokale dersom de skal vere ein plass som er populær, osv), og ting de kan finne ut av. Lister er min venn! Hehe..

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har satt dato 25.juni 2005, å æ e så stressa alerede om alle mulige ting.. hva må jeg huske på, hva er gjort, hva kan jeg vente litt med og hva må gjøres nå...

Er ikke så lite stressende for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...