Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 No er det nok få her inne som er så eksterme som meg, som skal bruke over 2 år på planlegging, men kor lang tid brukar/brukte de til å planlegge bryllupet? (er berre litt nysgjerrig eg....)
Gjest Betty Boop Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Litt under 8 måneder (6 måneder igjen nå!). Men jeg var i et bryllup i London i sommer hvor de hadde 6 uker - og det var et kjempefint bryllup!
Smiling Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Kjæresten min fridde 1.mai, og vi giftet oss 2.oktober. Det gikk helt fint, men vi hadde nok fordel av å være litt utenfor høysesongen for bryllup. 5 måneder til planlegging ble ihvertfall ikke stress: vi koste oss med forberedelsene og fikk akkurat den flotte bryllupsdagen vi ønsket oss
Kjerst Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Min kjære fridde 17 mai 2003 og vi gifter oss 13 august 2005, så det blir litt over 2 år med planlegging :-) Men det skal sies at vi ikke planla så veldig mye i starten...
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Vi forlovet oss 22. mars 04 og skal gifte oss 25. juni 05. Altså litt over ett år... For øyeblikket planlegger jeg ingenting, men vet sånn ca hvordan vi skal ha det...
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 Min kjære fridde 6/8-04 og vi gifter oss 4/6-05. Det blir ca 10 mnd. Mer enn nok syns jeg.
Lilletrollet Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 Min kjære fridde 26. September og vi giftet oss 6.Juli. 10 mnd(men planla egentlig ikke mye før januar samme år...)
Cathie Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 kjærsten min fridde 11 august nå i høst, og vi gifter oss 12 februar. det holder for oss.. tror det er litt hva man gjør det til, har man lang tid så bruker man lanng tid osv. men vi har vært veldig effektive da.. tror vi harf ordna det meste alt
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #9 Skrevet 3. desember 2004 Min kjære fridde 30. oktober og vi gifter oss 16. april. Det blir vel ca 5 1/2 mnd. Har fått ordnet mye allerede uten å stresse, så jeg er sikker på at dette skal gå helt fint!
Gjest Kristina78 Skrevet 3. desember 2004 #10 Skrevet 3. desember 2004 Vi har ca ti måneder mellom forlovelse og bryllup, og jeg synes nesten det er i meste laget... Vi skulle gjerne giftet oss tidligere, men vi skal ha det ute, så da må vi vente til sommeren kommer. Personlig tror jeg at jeg hadde blitt litt gal hvis jeg hadde skullet gå å tenke på bryllup i to år (det er ikke ment som kritikk av de som gjør det, men JEG hadde ikke greid det). Da tror jeg at jeg, når den store dagen kommer, hadde bekymret meg enda mer for alt, for det hadde ligget så mye tanker bak det. Og så tror jeg også det hadde blitt enda dyrere, for det er så mange ting man kan gjøre. Jeg tror bare man må huske i alle bryllupsplaner at det tross alt er ekteskapet som er det viktige. Og at alle kommer til å ha det hyggelig, selv om noen ting ikke er helt som bruden hadde tenkt seg. Lykke til!
Delfia Skrevet 3. desember 2004 #11 Skrevet 3. desember 2004 Han fridde 15.september i år og vi gifter oss 30.juli 2005. Litt over ti måneder til å planlegge og det er evig nok for meg.*ønsker seg tidsmaskin til jul*
Arwen Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 5 mnd mellom den dagen vi satte ny dato og selve bryllupet. Men da hadde jeg kjolen klar. Da jeg bestilte den brukte den nesten 6 mnd på å komme hjem til meg.
smilepia Skrevet 3. desember 2004 #13 Skrevet 3. desember 2004 Vi forlovet oss 4.april 04 og gifter oss 2.juli 05 - det skulle vel bli ca 15 mnd. Som er kjeeeempelang tid. Men har da heller ikke brukt så lang tid på konkret planlegging. Vi brukte de første 5mnd utelukkende på å diskutere frem og tilbake på type bryllup, sted (som i landsdel og evt utlandet) og slike ting. Først når vi ble enig om hva slags bryllup og hvor, bestemmte vi datoen helt sikkert og begynnte med "vanlig" planlegging. Likevel føler jeg vi har kjempegod tid (7mnd igjen i går), og synes fortsatt det er tidlig å bestemme menyen, bordsetting og endel andre ting. Men jeg begynner jo å gjøre meg noen tanker om det da :-) -Smilepia-
leela Skrevet 3. desember 2004 #14 Skrevet 3. desember 2004 Jeg fridde 19.juni i år, og vi gifter oss litt over 11 mnd etter. Men det blir nok litt mer intens planlegging når vi kommer over i 2005 tenker jeg
Catzy Skrevet 5. desember 2004 #15 Skrevet 5. desember 2004 Vi har 15 mnd på oss. Vi booket kirke og feststed på hotell i løpet av samme uka, og skrev førsteutkast til gjesteliste for å sjekke finansieringmuligheter. (Hvor mye må vi spare.) I løpet av sommeren så jeg på noen brudekjoler, men har ikke bestilt den jeg vil ha enda. Nå skal vi snart begynne med utformingen av invitasjonene. Vi har generelt hatt veldig lite å forberede fram til nå, så jeg tror nok at 6 mnd er mer enn nok. Problemet med Oslo er at veldig mange planlegger i lang tid, så det vil muligens være problematisk å komme om vinteren og booke sted for kommende sommer. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå