AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg skal ta første dose av HPV-vaksinen den 6. februar. Bestilte time via nettsidene deres, der man melder seg på et bestemt tidspunkt. Dose 2 skal jo tas tidligst én måned etter dose 1. Kan jeg da allerede nå idag bestille time via samme nettsider, for å få tatt dose 2 etter 6. mars? Det er ikke slik at de sletter den timen jeg har 6. februar selv om jeg bestiller ennå en time? De aner jo ikke at jeg mener dose 1 ved første bestilling og dose 2 ved andre bestilling. Har prøvd å ringe dem både torsdag og fredag, men veldig vanskelig å komme gjennom på telefonen. Noen som vet? Anonymkode: a83ef...99d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Vi har ingen forutsetninger for å vite hvem "dem" er. Anonymkode: d7eb8...7c7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har ingen forutsetninger for å vite hvem "dem" er. Anonymkode: d7eb8...7c7 Smittevernkontoret, de som setter HPV-vaksinen gratis for alle jenter født i 1991 eller senere. De har nettside hvor man kan melde seg på vaksinering, der de setter opp spesifikke dager og tidspunkter, med et gitt antall ledige plasser. Anonymkode: a83ef...99d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå