Gå til innhold

Tung hodepine..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har slitt med det en hel uke. 

Enten er jeg på skolen mandag-fredag hele uka fulle dager og har fri i helgen, men er da alene med to barn. Tar 1-2 vakter på kveldstid den uka. 

Eller b) på skolen fulle dager, og drar på jobb ca 5 dager i uken etter skolen de ukene uten barn.. er så jævla sliten. Er bare nødt også frem til i slutten av mars.  Tar gjerne mot tips for å bli kvitt hodepine. 

Anonymkode: 23c1c...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoga og gåturer er det eneste som fjerner hodepinen min i tider jeg er ekstremt sliten.

• Liker 1
Skrevet

Når begynner du å kjenne hodepinen? Eller føler du at du ikke har fått en pause fra hodepinen i løpet av denne uken?

Distraksjoner er det eneste som døyver hodepine (migrene) for meg. Jeg unngår hodebevegelser, bråk og mennesker generelt. 

Du har en temmelig overfylt hverdag, og det er virkelig ikke rart at du begynner å merke det på kroppen. Det er heldigvis en ende i dette om ikke så altfor lenge. Prøv å sette av en halvtime (eller time?) hver dag til bare deg-tid. Enten det er et varmt bad eller noen tv-serier. Det er viktig å roe ned tempoet litt, særlig når alt rundt deg går på høygir og du sliter med å holde tritt. 

Og husk: Det er greit å ikke gi 100% på alle områdene av livet ditt akkurat nå. Det går greit med 70% innsats på både jobb og skole. 

Anonymkode: 27f10...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...