blaffen Skrevet 30. januar 2017 #21 Skrevet 30. januar 2017 18 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev: Det er vel tull at det tar så mange dager å få det til å renne ut igjen?? uansett hvor mye det kommer inni, hvorfor tar det liksom så langt tid? Fordi damer er forskjellige? Min nåværende blir kvitt alt med en kjapp tur på do mens exen min kunne si noe sånt som 'nå rant det ut en dråpe' flere timer etterpå..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #22 Skrevet 30. januar 2017 Jeg dusjer/tisser rett etter men det kommer uansett et par dager etter. Jeg får rifter og rødt/irritert hud også:-( kan jeg være allergisk mot sæd? Har tatt alle slags mulig tester ( kjønnssykdom pluss bskterie) alt negativt Anonymkode: c528b...e27
Gjest miax Skrevet 31. januar 2017 #23 Skrevet 31. januar 2017 (endret) * Endret 31. januar 2017 av miax
Gjest treningspike Skrevet 31. januar 2017 #24 Skrevet 31. januar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dusjer/tisser rett etter men det kommer uansett et par dager etter. Jeg får rifter og rødt/irritert hud også:-( kan jeg være allergisk mot sæd? Har tatt alle slags mulig tester ( kjønnssykdom pluss bskterie) alt negativt Anonymkode: c528b...e27 Prøv å la han komme på deg eller i munnen din istedet en periode i stedet for inni musa om du blir sår. Kanskje du blir bedre?
Lillie Skrevet 31. januar 2017 #25 Skrevet 31. januar 2017 Går alltid på do etterpå, prøver å skvise ut så mye jeg klarer. Vil helst unngå uvi, har gått bra så langt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå