AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg er en jente på 20 år. For et år siden tok jeg brystløft på grunn av mye heng i puppene. Sårene har grodd for lenge siden, men forige uke merket jeg at jeg hadde en liten kul rett ved arret rundt brystvorten. Det lignet på en innebygd kvise. Den har fortsatt ikke gått bort og jeg har begynt å bli litt rød i området rundt. Når jeg trykker på den kjennes det ut som det er en liten kul under huden. Jeg er livredd for at det kan være brystkreft. Jeg har en legetime om litt over en uke, og tenkte å spørre om legen kan se på det da. Men akkuratt nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på det. Kan dette være brystkreft? Anonymkode: 4c320...723
Sillyline Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Det er nok bare en blodansamling, men si ifra til legen når du skal dit.
Sillyline Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Jeg fikk forøvrig også kul ved arr etter operasjon. Det har skjedd begge gangene jeg har operert i voksen alder. Det var blodansamling.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, Silje Lien skrev: Jeg fikk forøvrig også kul ved arr etter operasjon. Det har skjedd begge gangene jeg har operert i voksen alder. Det var blodansamling. Takk for svar. Jeg håper virkelig det bare er det.. Anonymkode: 4c320...723
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 52 minutter siden, Silje Lien skrev: Jeg fikk forøvrig også kul ved arr etter operasjon. Det har skjedd begge gangene jeg har operert i voksen alder. Det var blodansamling. Gikk forresten disse kulene bort? Anonymkode: 4c320...723
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Sitter den fast eller kan du bevege den? Er den hard? Får du vondt når du presser på den? Det er flott at du har bestilt legetime, og prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Anonymkode: e5111...444
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Fant to kuler i det ene brystet etter brystreduksjon, de var helt ufarlige. Det ble tatt mammografi, ultralyd og vevsprøve av kulene. Så ta kontakt med fastlegen din å få henvisning til videre undersøke. Er helt sikkert noe ufarlig, men du må nesten få det sjekket. Anonymkode: 44cbf...90c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter den fast eller kan du bevege den? Er den hard? Får du vondt når du presser på den? Det er flott at du har bestilt legetime, og prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Anonymkode: e5111...444 Den sitter fast virker det som. Er litt hard. Får ikke vondt når jeg presser på den. Anonymkode: 4c320...723
Sillyline Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk forresten disse kulene bort? Anonymkode: 4c320...723 Ja, de gikk bort. Men det tok noen uker.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 20 år. For et år siden tok jeg brystløft på grunn av mye heng i puppene. Sårene har grodd for lenge siden, men forige uke merket jeg at jeg hadde en liten kul rett ved arret rundt brystvorten. Det lignet på en innebygd kvise. Den har fortsatt ikke gått bort og jeg har begynt å bli litt rød i området rundt. Når jeg trykker på den kjennes det ut som det er en liten kul under huden. Jeg er livredd for at det kan være brystkreft. Jeg har en legetime om litt over en uke, og tenkte å spørre om legen kan se på det da. Men akkuratt nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på det. Kan dette være brystkreft? Anonymkode: 4c320...723 Når duber 20 år, er operert i brystene og får noe rart/uvanlig i arrområdet, så er brystkreft det siste du skal tenke. Du har ganske sikkert fått enten en innkabslet tråd eller arrdannelse. Gå til fastlegen og få det undersøkt. Anonymkode: 85ab4...ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå