Kinno Skrevet 29. januar 2017 #21 Skrevet 29. januar 2017 Slutt med daglig mas (det er det jeg hadde følt) og gi henne litt armslag. Er hun interessert så tar hun kontakt. Hvis hun ikke er interessert så tar hun kontakt allikevel fordi hun savner oppmerksomheten. Faktisk helt umulig å vite med oss damer i blant. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #22 Skrevet 29. januar 2017 Jeg tenker det samme med menn som er "tøffe" og bare liker halvnakne babes på Facebook. Blir stressa for at de bare liker det men går etter vanlige meg siden de er desperate? Kjør debatt Anonymkode: 40fef...33f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #23 Skrevet 29. januar 2017 Jeg hadde fått helt angst av den masingen og tenkt at du var needy. Neste gang må du bare lære å holde igjen. Anonymkode: 20371...fed
Gjest Minesveiper Skrevet 29. januar 2017 #24 Skrevet 29. januar 2017 (endret) På 1/29/2017 den 11.40, AnonymBruker skrev: Jeg sendte melding nå hvor jeg skreiv at jeg syntes dette begynte å bli dumt. At jeg syntes det var koselig de gangene vi hadde møttes og hadde spurt en del ganger etterpå om og møtes uten noe særlig respons. Beklaga om jeg hadde vært for på , men at jeg bare var skikkelig interessert. Fikk som svar at hun hadde vært ærlig med med her om dagen om at hun ikke var der jeg var og trengte tid. Men hun følte at hun ikke fikk tid til å komme på banen i det hele tatt... Og at det hadde kommet et lass med meldinger med enda flere spørsmål før hun hadde rukket og svare på den første meldingen en gang. Da visste hun ikke hvilken melding hun skulle begynne å svare på en gang.. Og at dey for henne ble til mas, men for meg blir det kjipt og for lite. Da sa hun at jeg kanskje burde finne en som kunne følge mitt tempo og behov for kontakt , for hun kunne ikke tilby det akkurat nå der hun var med tanke på meg. Men jeg skjønner ikke.. Vi hadde det så bra de gangene vi var sammen, og hun svarte jo hele tiden den første tiden før vi møttes osv. Anonymkode: d67cc...a18 Her har du totalt ødelagt for deg selv ts, og tro det eller ei, men denne damen var faktisk grei med deg. Andre hadde ignorert deg lett uten å gi deg noe svar i det hele tatt om hvorfor det gikk galt. Du må ta frem med notatblokken. Hun du datet var nyskjerrig på deg, ønsket å date deg, men ville ta det i et rolig tempo fordi hun trengte mer tid på å bli betatt (Menn er generelt mer visuelle og kan derfor ofte lettere bli betatt, mens kvinner ser menn gjennom et emosjonellt filter i tillegg til at de vektlegger utseende. Det betyr i praksis at dersom du klarer å gjøre emosjonelle inntrykk på en dame ser hun deg i lys av følelsene du skaper i henne. Dette er grunnen til at en mann kan bli kjekkere og kjekkere i kvinnens øyne etter hvert som damen får sterkere følelser for mannen). Når du fikk bedskjeden om at hun ønsket et roligere tempo burde du tatt foten av gasspedalen og sluttet å sende flere meldinger. Isteden for ble du usikker og trengte bekreftelser. Du ble for needy som det heter. Neste gang må du faktisk høre på hva damen sier. Hun kunne faktisk ikke formidlet budskapet mer tydelig heller, og for å være ærlig så kan du egentlig ikke forvente at kvinner er så klar i talen som det hun var. Andre vil forevente at du forstår disse tingene uten å trenge å få det inne med teskje. Jeg sier det til deg igjen. Denne damen var faktisk grei med deg og vær glad for at hun ga deg et ærlig svar om hvorfor det gikk galt. Endret 7. februar 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #25 Skrevet 29. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme med menn som er "tøffe" og bare liker halvnakne babes på Facebook. Blir stressa for at de bare liker det men går etter vanlige meg siden de er desperate? Kjør debatt Anonymkode: 40fef...33f Anonymkode: 40fef...33f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #26 Skrevet 7. februar 2017 Ts her.. Jeg har slutta og flørte med henne nå og spørre om vi kan møtes. Men jeg savner henne som venn. Har sendt noen meldinger hvor jeg sender noen sanger til henne som jeg synes er fine og sender helt vanlige "vennemeldinger " til henne. Ho svarer noen ganger, men nå i går svarte ho ikke på de siste meldingene og har sendt noen i dag også som ho ikke har svart på. Er det sånn at vi ikke kan Ha et vennskap en gang fordi ho ikke ville fortsette p date? For det må vel kunne gå an og snakke sammen selv om ? Anonymkode: d67cc...a18
brownbrown Skrevet 7. februar 2017 #27 Skrevet 7. februar 2017 Du må ikke vise for mye interesse. Du skulle aldrig sagt at du liker henne så godt osv. Du må være en utfordring Jeg har gjort samme feil selv. Jeg gjore det samme når jeg holdt på med hun jeg er sammen med nå. Jeg måtte endre taktikken litt. Ikke send for mange meldinger eller mas. At hun svarer mindre betyr at hun er mindre interessert. Kul an litt. Og kom tilbake til henne senere. Det gjore jeg med damen min. Nå er vi sammen:)
brownbrown Skrevet 7. februar 2017 #28 Skrevet 7. februar 2017 På 1/29/2017 den 22.03, Minesveiper skrev: Her har du totalt ødelagt for deg selv ts, og tro det eller ei, men denne damen var faktisk grei med deg. Andre hadde ignorert deg lett uten å gi deg noe svar i det hele tatt om hvorfor det gikk galt. Her må du faktisk bare frem med notatblokken. Hun du datet var nyskjerrig på deg, ønsket å date deg, men ville ta det i et rolig tempo fordi hun trengte mer tid på å bli betatt (Menn er generelt mer visuelle og kan derfor ofte lettere bli betatt, mens kvinner ser menn gjennom et emosjonellt filter i tillegg utseende. Det betyr i praksis at dersom du klarer å gjøre emosjonelle inntrykk på en dame ser hun deg i lys av følelsene du skaper i henne. Dette er grunnen til at en mann kan bli kjekkere og kjekkere i kvinnens øyne etter hvert som damen får sterkere følelser for mannen). Når du fikk bedskjeden om at hun ønsket et roligere tempo burde du tatt foten av gasspedalen og sluttet å sende flere meldinger. Isteden for ble du usikker og trengte bekreftelser. Du ble for needy som det heter. Neste gang må du faktisk høre på hva damen sier. Hun kunne faktisk ikke formidlet budskapet sitt mer tydelig heller, og for å være ærlig så kan du egentlig ikke forvente at kvinner er så klar i talen som det hun var. Andre vil forevente at du forstår disse tingene uten å trenge å få det inne med teskje. Jeg sier det til deg igjen. Denne damen var faktisk grei med deg og vær glad for at hun ga deg et ærlig svar om hvorfor det gikk galt. Bra skrevet
Gjest End Skrevet 7. februar 2017 #29 Skrevet 7. februar 2017 Jeg syns du skal følge magefølelsen din. Stol på deg selv!
Nastine Skrevet 8. februar 2017 #30 Skrevet 8. februar 2017 Hvor mange meldinger pr dag sender du henne egentlig? Virker som det er en god del, jeg hadde fått skikkelig hetta om noen bombaderte meg med meldinger...selv om det kun skulle vært en venn også. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #31 Skrevet 8. februar 2017 7 timer siden, Nastine skrev: Hvor mange meldinger pr dag sender du henne egentlig? Virker som det er en god del, jeg hadde fått skikkelig hetta om noen bombaderte meg med meldinger...selv om det kun skulle vært en venn også. Det var vel en del.. Alt fra 4-14 mellom hver gang hun svarte. Men jeg har skjønt at jeg fucka det opp og det har jeg skrevet nå. Skreiv at jeg skjønte at jeg ødela sånn at vi ikke kan bli sammen , og at jeg ikke forventa det. Men at vi alle hadde fysiske behov, så sendte en melding og spurte om vi kunne være venner +, uten følelser og legge følelsene til side. For ho sa jo at vi hadde det fint sammen, men at ho ble stressa av følelsene og maset. Så da kan jeg jo fjerne det bare. Anonymkode: d67cc...a18
MiniMjau Skrevet 8. februar 2017 #32 Skrevet 8. februar 2017 14 meldinger pr dag! Da hadde jeg fått noia ja. Hvem har tid til å svare på så mange mld? Og hva melder du om??!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #33 Skrevet 8. februar 2017 3 minutter siden, MiniMjau skrev: 14 meldinger pr dag! Da hadde jeg fått noia ja. Hvem har tid til å svare på så mange mld? Og hva melder du om??! Sendte link til sanger som var fine, bilder av forskjellig ting fra dagen, morsomme ting som skjedde. Så var jo ikke bare spørsmål, bare ting jeg ville hun skulle vite.. Unnskyld meg for at jeg trodde det var sånn man ble kjent: gjennom samtale og møter.. Anonymkode: d67cc...a18
Gjest Overrasket Skrevet 8. februar 2017 #34 Skrevet 8. februar 2017 Så etter flere kommunikasjonstabber og manglende evner til å lytte og tilpasse deg noen som kommuniserer lett-forståelig og ærlig var din neste løsning å foreslå at dere skulle knulle litt?
MiniMjau Skrevet 9. februar 2017 #35 Skrevet 9. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendte link til sanger som var fine, bilder av forskjellig ting fra dagen, morsomme ting som skjedde. Så var jo ikke bare spørsmål, bare ting jeg ville hun skulle vite.. Unnskyld meg for at jeg trodde det var sånn man ble kjent: gjennom samtale og møter.. Anonymkode: d67cc...a18 Ja, skjønner. Men uansett blir det veldig mye å forholde seg til/se på/høre på. Inviter henne på date, og prat heller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå