Gå til innhold

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt nyttår begynte jeg å snakke med ei jente. Vi snakka mye sammen og sendte meldinger hele tiden. Vi har også vært på to dater, hvor vi kysset på den andre daten. Jeg merker at jeg begynner å bli skikkelig betatt av henne og ønsker å snakke og være med henne hele tiden. Noe jeg også har sagt til henne. Men så synes jeg at hun plutselig begynner å svare med mindre og bruker lengre tid på å svare enn i starten. Nå kan det gå noen timer mellom hver gang hun svarer og når hun svarer så svarer hun ikke på alle meldingene jeg har sendt i mellomtiden, bare noen av de ( vi snakker på messenger). 

Jeg har spurt henne om hun egentlig er interessert eller om hun ikke er det lenger. Da sa hun det at hun liker å være sammen med meg, og har lyst til å bli bedre kjent, Men at hun trenger bedre tid enn meg til å komme ditt at hun blir betatt og at hun ikke er der etter to dates, Hun sa at hun ble litt stressa av at jeg trodde ting var galt bare fordi hun brukte litt lang tid på å svare noen ganger, og ikke hadde mulighet til å svare meg med en gang hver eneste gang da hun også var med venner osv, og da ble ikke mobilen prioritert, Hun sa hun ønsket å fortsette og møtes, men ta det rolig og ikke stresse.

Men jeg føler likevel at noe er galt fremdeles.. Hun bruker enda lengre tid på å svare enn tidligere og svarer bare på en av meldingene jeg har sendt i mellomtiden, mens hun har vært inaktiv på messenger. Jeg har spurt hver dag siden tirsdag om vi skal finne på noe, men hun er alltid opptatt med noen venninner eller noe når jeg spør... Vi snakka litt til mårran i dag og hadde en fin samtale, men så spurte jeg om hun ville finne på noe i kveld og da sluttet hun å svare....

Er det sjanse i det hele tatt? Jeg blir så frustrert, hvorfor si at hun er interessert når hun helt tydelig ikke er det ?

Anonymkode: d67cc...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du at noe er galt så er det mest sannsynlig det.  Hun holder deg på gress. 

Skrevet
19 minutter siden, Silfen skrev:

Føler du at noe er galt så er det mest sannsynlig det.  Hun holder deg på gress. 

Holder han på gress? Jeg vil jo ikke si at det er rart å ikke svare på noen timer. At han sender mange meldinger i fleng uten at hun har svart høres jo også fryktelig masete ut. Hun vil vel bare ta det i et roligere tempo. 

Anonymkode: 44d2f...cbb

• Liker 4
Skrevet

Du stresser henne.  Hør på hva hun sier.  Hun er ikke betatt, og hun sitter ikke på telefonen og venter desperat på meldinger fra deg.  Foreslår du dropper den evige meldingen og venter til dere møtes og faktisk skal prate sammen. Som det er nå risikerer du at hun putter deg i kategorien "slitsom", og det kan bli vanskelig å komme seg ut av den.  Du skriver hun har sagt hun er interessert, men har hun egentlig det?  tidlig i innlegget ditt skriver du at hun har sagt hun ønsker å bli bedre kjent, men at hun trenger lenger tid enn to dates for å bli betatt.  Forhold deg til det.  Du har ikke noe følelsesmessig engasjement fra henne ennå.  La henne få tid til å komme på banen selv.

En nevnte at hun holder deg på gress, er ikke helt enig i den definisjonen.  I og med at hun har vært tydelig på at hun ikke er betatt ennå. Og blir dette for kjipt for deg, finn en annen som er klar for ditt høye tempo.

• Liker 3
Gjest Bossa Nova
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt henne om hun egentlig er interessert eller om hun ikke er det lenger. Da sa hun det at hun liker å være sammen med meg, og har lyst til å bli bedre kjent, Men at hun trenger bedre tid enn meg til å komme ditt at hun blir betatt og at hun ikke er der etter to dates, Hun sa at hun ble litt stressa av at jeg trodde ting var galt bare fordi hun brukte litt lang tid på å svare noen ganger, og ikke hadde mulighet til å svare meg med en gang hver eneste gang da hun også var med venner osv, og da ble ikke mobilen prioritert, Hun sa hun ønsket å fortsette og møtes, men ta det rolig og ikke stresse.

TS, her har hun jo sagt til deg hva greia er. Det virker ikke som du vil lytte til dette, kommunikasjon* er viktig. Dere har kun vært på to dater og du krever (?) at hun har følelser for deg på grunnlag av tusen meldinger.

*Kommunikasjon= lytte og forstå, ikke meldinger på mobil osv.

Skrevet

Jeg sendte melding nå hvor jeg skreiv at jeg syntes dette begynte å bli dumt. At jeg syntes det var koselig de gangene vi hadde møttes og hadde spurt en del ganger etterpå om og møtes uten noe særlig respons. Beklaga om jeg hadde vært for på , men at jeg bare var skikkelig interessert. 

Fikk som svar at hun hadde vært ærlig med med her om dagen om at hun ikke var der jeg var og trengte tid. Men hun følte at hun ikke fikk tid til å komme på banen i det hele tatt... Og at det hadde kommet et lass med meldinger med enda flere spørsmål før hun hadde rukket og svare på den første meldingen en gang. Da visste hun ikke hvilken melding hun skulle begynne å svare på en gang.. Og at dey for henne ble til mas, men for meg blir det kjipt og for lite. Da sa hun at jeg kanskje burde finne en som kunne følge mitt tempo og behov for kontakt , for hun kunne ikke tilby det akkurat nå der hun var med tanke på meg. 

Men jeg skjønner ikke.. Vi hadde det så bra de gangene vi var sammen, og hun svarte jo hele tiden den første tiden før vi møttes osv.  

Skrevet

Du kan nok si, at mange jenter hiver seg over mobilen hvis de er interessert.. så ja "det er ett klart tegn" men hun sier hun ikke er hypp på å stresse å det kan virke som om du stresser.. det vil vel bare gjøre henne stressa å få lyst til å skyve deg vekk.. for å unngå stress...  så ta det piano , kompis.. er hu hypp tar hu kontakt. Enkelt å greit...

Anonymkode: 3df98...1c0

Skrevet

Å, herregud, du er jo helt desperat! Du skyver folk unna med den masinga di. Slutt å sende melding på melding. Folk mister totalt interesse og tenning av slik mas. 

Anonymkode: 972d0...c19

• Liker 8
Skrevet

Huff, du virker jo helt håpløs. Hvorfor spurte du om råd her når du ikke tar til deg noe? I tillegg ville du ikke høre på daten når hun sa det ble for mye, og skrev til henne at "dette ble for dumt". Like greit at du lot henne gå. Du tenker jo bare på deg selv.

Neste gang må du bruke litt sosiale antenner og følge den andres rytme litt.

Anonymkode: be761...c6d

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte melding nå hvor jeg skreiv at jeg syntes dette begynte å bli dumt. At jeg syntes det var koselig de gangene vi hadde møttes og hadde spurt en del ganger etterpå om og møtes uten noe særlig respons. Beklaga om jeg hadde vært for på , men at jeg bare var skikkelig interessert. 

Fikk som svar at hun hadde vært ærlig med med her om dagen om at hun ikke var der jeg var og trengte tid. Men hun følte at hun ikke fikk tid til å komme på banen i det hele tatt... Og at det hadde kommet et lass med meldinger med enda flere spørsmål før hun hadde rukket og svare på den første meldingen en gang. Da visste hun ikke hvilken melding hun skulle begynne å svare på en gang.. Og at dey for henne ble til mas, men for meg blir det kjipt og for lite. Da sa hun at jeg kanskje burde finne en som kunne følge mitt tempo og behov for kontakt , for hun kunne ikke tilby det akkurat nå der hun var med tanke på meg. 

Men jeg skjønner ikke.. Vi hadde det så bra de gangene vi var sammen, og hun svarte jo hele tiden den første tiden før vi møttes osv.  

Kjære vene. Du klarer jo ikke å se selv hvor du feiler selv når du får det inn med teskje fra henne (kudos til henne for å være direkte forresten) og fra oss her på forumet. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rundt nyttår begynte jeg å snakke med ei jente. Vi snakka mye sammen og sendte meldinger hele tiden. Vi har også vært på to dater, hvor vi kysset på den andre daten. Jeg merker at jeg begynner å bli skikkelig betatt av henne og ønsker å snakke og være med henne hele tiden. Noe jeg også har sagt til henne. Men så synes jeg at hun plutselig begynner å svare med mindre og bruker lengre tid på å svare enn i starten. Nå kan det gå noen timer mellom hver gang hun svarer og når hun svarer så svarer hun ikke på alle meldingene jeg har sendt i mellomtiden, bare noen av de ( vi snakker på messenger). 

Men jeg føler likevel at noe er galt fremdeles.. Hun bruker enda lengre tid på å svare enn tidligere og svarer bare på en av meldingene jeg har sendt i mellomtiden, mens hun har vært inaktiv på messenger. Jeg har spurt hver dag siden tirsdag om vi skal finne på noe, men hun er alltid opptatt med noen venninner eller noe når jeg spør... Vi snakka litt til mårran i dag og hadde en fin samtale, men så spurte jeg om hun ville finne på noe i kveld og da sluttet hun å svare....

Er det sjanse i det hele tatt? Jeg blir så frustrert, hvorfor si at hun er interessert når hun helt tydelig ikke er det ?

Spør henne. Nei, vent litt, du har allerede gjort det. Men du tror vi her inne har bedre svar å komme med enn den aktuelle jenta?

Anonymkode: 7e9a7...c8d

Skrevet

Hun har jo forklart deg hvordan hun føler det, så hvis du vil det skal bli noe mer, må du respektere henne for det. Du skyver henne lenger fra deg hvis du fortsetter å bombardere henne med meldinger hun ikke rekker å svare på. Så ja, hun er nok interessert foreløpig, men hvis du fortsetter å mase, er det ikke lenge før du blir et irritasjonsmoment.

Skrevet
5 minutter siden, ti10 skrev:

Hun har jo forklart deg hvordan hun føler det, så hvis du vil det skal bli noe mer, må du respektere henne for det. Du skyver henne lenger fra deg hvis du fortsetter å bombardere henne med meldinger hun ikke rekker å svare på. Så ja, hun er nok interessert foreløpig, men hvis du fortsetter å mase, er det ikke lenge før du blir et irritasjonsmoment.

Det har han nok allerede blitt ut ifra siste innlegg fra han. 

Skrevet (endret)

Tro meg. Havner du i kategorien "masete" så er det så og si umulig å komme seg ut av den.
En som er for "på" og masete i begynnelsen kan være så kjekk og flott som bare det men... Det blir bare irriterende og ødelegger mye.
Kjemi handler jo også om å matche på kommunikasjonsplanet..

Endret av Tash
Rettet opp skrivefeil
Skrevet

Nå skreiv jeg til henne at jeg ikke var ute etter noe forhold. Kanskje det får henne til å føle seg mindre kvelt...

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skreiv jeg til henne at jeg ikke var ute etter noe forhold. Kanskje det får henne til å føle seg mindre kvelt...

Da lyver du jo! La vær å ta kontakt med henne. Jeg hadde fått fnatt dersom daten sendte masse masse meldinger. 

Anonymkode: c4a5b...d2f

• Liker 2
Skrevet

Og nå gikk du fra å være masete til å virke patetisk og bitter. Jeg må le. Du er nå søt også, på en håpløs måte.

Anonymkode: be761...c6d

• Liker 1
Skrevet

æææ.. Ho ble sur , tror jeg.. Skreiv at da var det like greit, siden jeg ønsket singellivet. Har sendt mange meldinger hvor jeg prøver og fortelle at jeg mente bare at jeg ønsket et forhold HER OG NÅ, hvis ho trodde det, men på lang sikt. Ho ser alle meldingene , men svarer ikke.. Jeg må få forklart meg. Har sendt 7 meldinger hvor jeg beklager nå.. Jeg er så dum:/

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

æææ.. Ho ble sur , tror jeg.. Skreiv at da var det like greit, siden jeg ønsket singellivet. Har sendt mange meldinger hvor jeg prøver og fortelle at jeg mente bare at jeg ønsket et forhold HER OG NÅ, hvis ho trodde det, men på lang sikt. Ho ser alle meldingene , men svarer ikke.. Jeg må få forklart meg. Har sendt 7 meldinger hvor jeg beklager nå.. Jeg er så dum:/

Slutt å sende meldinger. Bare slutt.
Og ta lærdom av dette - ha litt is i magen neste gang.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du får henne til å føle seg brukt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...