AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hva skjer med verden egentlig ? Det er godt noen vet sitt eget beste. Hva sier feministene på kvinneguiden om dette ? Er dette noe de selv kunne tenkt seg å gjort i fremtiden i Norge ? Anonymkode: 870bc...1d0 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Norges feminister sier ja takk til Islam. Norge trenger Islam og Sharia. Allahu Akbar!
ElinX0Xpoliti Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Det var bare et tids spørmål idet minste for meg, gleder meg når ekstrem feministene prøver å innføre identitets politikk i islamiserte miljøer i Norge som de prøver på i USA. Om noen tror at jeg tuller så forsøker radikale feminister gi ut brosjyrer til islamistiske miljøer om at svarte er mennesker også og det er galt å være rasistiske mot dem bare fordi at de er svarte. Dette selvfølgelig har ført til oppfordring til vold til disse stakkars kvinnene som har ingen peiling hva de står opp mot, for disse kvinnene tror at de vill reagere som kristene og ateister noe som de helt klart ikke gjør. Jeg synses faktisk syn på disse jentene som har bilt egget av disse rabiate og ærlig talt nevrotiske kvinner i stilinger som de aldri burde fått. At de står og skriker i trygghet kommer bare til å øke kvinnene som hater dem og det er en god del nå i usa som hater feminister (feminister er ikke lik kvinner). I Norge så var andel kvinner som var feminister 39% i 1996, i 2014 så var den 17% av kvinner. Alle normale feminister kommer snart til den konklusjon at feminisme er svertet av "radikale feminister" og gjøre den bussinis beslutningen å assosieres med disse kvinnene er kanskje ikke så lurt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Jeg synes likestillingen har gått altfor langt i Norge. Og trodde ærlig talt mannen i Norge var gått tapt og blitt redusert til en puddel som må følge kvinner i ett og alt. Så dette hilser jeg velkommen. Hadde dog aldri trodd vi skulle få hjelp fra feministene selv. Tusen takk! De tror de kanskje skal klare å oppdra og korrigere muslimske menn som de har gjort med norske menn? Hehe. Drøm videre. Det finnes ikke et sted i verden hvor det har skjedd. Så dette er gladnyheter for norske menn som føler de har blitt overstyrt av kvinner. Anonymkode: bfdf5...9d0 3
Callisto83 Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Når de har en felles fiende, så kan jo muslimene late som de er "på lag" med feministene, og LGBT gruppene. Bare se i Palestina etter presidentvalget, der brant unge menn plakater med Trump under slagordet "Say no to racism". De samme som HYLLER selvmordsbombere og terrorangrep på sivile, fordi de er jøder og "bor i landet deres"... Tro det de som kan. Når trangen til å grine eller kle seg ut som en vagina har gitt seg, så håper jeg feministene i vesten har såpass selvinnsikt at de klarer å se det større bildet. Som f.eks hvordan kvinner og LGBT blir behandlet i land hvor denne bønnen i hovedinnlegget blir sendt over høytaler flere ganger daglig... (De hadde jo en womens march i Iran for noen år siden også, den ble stoppet med kuler og blod, og tiet ganske fort ned. Mon tro hvordan disse føler det når de ser videoen ovenfor...) Huff så naive og dumme venstresiden har blitt en rekke steder Endret 29. januar 2017 av Callisto83 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Dessverre - kvinne verden over liker å ha menn bestemmer over dem og liker i tillegg å bli dominert over. Da passer islam veldig bra for de. Må si at jeg har vært en som likte litt av sosialistiske verdier før, men nå ser jeg at de som er mest EVIL er de rabide venstre liberaler. ..og det er DE som er nok den anti-christ som verden har ventet for over de siste 1000 år. Anonymkode: c3cfa...107 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Jeg spitter på kvinner som støtte verdier hvor de er tvangsgift bort når de er 7-9 år, blir voldtatt når mannen vil, kan ikke kjøre, kan ikke gå ut uten en mann ved siden av, kan ikke stemme, blir steinet når de blir voldtatt og støtte diskriminering av ikke-muslimer (som er faktisk helt greit, så lenge deres verdier er ikke krenket på). Anonymkode: c3cfa...107 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 Uff så hjernedøde. Null omløp. Nekene burde bo i Saudia Arabia noen år Anonymkode: 894ac...b28 3
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Hva i helvete feiler det feminister? Bare la de elske muslimer og bli voldtatt av de. Ikke synd på de når de holder med muslimer og islam. Kan like godt se på feminister som muslimer Endret 29. januar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 3 timer siden, Bootyhunter skrev: Hva i helvete feiler det feminister? Bare la de elske muslimer og bli voldtatt av de. Ikke synd på de når de holder med muslimer og islam. Kan like godt se på feminister som muslimer Før var det en vits at muslimer og feminister var på lag. I løp av den siste tiden, har de mer eller mindre bevist det. Særlig i de såkalte kvinne marsjene. De er som to motsetninger, men likvel på lag. Felles fiende er vestlige land, fred og alt godt. Anonymkode: 870bc...1d0 4
Drizzt Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 Det er bare så pinlig å se denne videoen. Hva feministene FØR kjempet for er ikke i nærheten av det hva feministene NÅ kjemper for. Det er faktisk stikk det motsatte i dag. Ikke rart at feminist er et skjellsord i dag - helt fortjent. Æsj. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #12 Skrevet 29. januar 2017 Er det noen som virkelig tror dette har noe med Islam å gjøre? Hvis nei, hva er i så fall problemet. Litt kuriøst er det jo at noen kan tolke Koranen på denne måten, men ikke mer kuriøst enn lesbiske prester. Anonymkode: ac667...1fd
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #13 Skrevet 29. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spitter på kvinner som støtte verdier hvor de er tvangsgift bort når de er 7-9 år, blir voldtatt når mannen vil, kan ikke kjøre, kan ikke gå ut uten en mann ved siden av, kan ikke stemme, blir steinet når de blir voldtatt og støtte diskriminering av ikke-muslimer (som er faktisk helt greit, så lenge deres verdier er ikke krenket på). Anonymkode: c3cfa...107 Ganske komisk at det er feminister og sosialister som indirekte støtter de tingene du nevnte og inviterer den grusomheten til vesten, når det er de som fremstiller seg som gode og kvinneforkjempere Anonymkode: e4ee0...461 3
Sykkelkopp Skrevet 29. januar 2017 #14 Skrevet 29. januar 2017 Dette er helt i tråd med logikken til den nye bølgen med feminister, så jeg ville ikke blitt overrasket om det kom til Norge også Trekker man frem noen negative sider ved islam som kan bli et problem for verdiene man har i landet blir man dømt nedenom og ned av dem med en gang 2
Jegern Puahate Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 All feminisme i verden kan aldri endre kvinnens biologiske natur, og i den ligger det et grunnleggende behov å bli dominert av sterke mannsroller. Disse svinner hen i vesten og da er muslimer det nærmeste alternativet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #16 Skrevet 30. januar 2017 Jeg synes dette var skremmende..... Anonymkode: 5768d...796 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå